Mud Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Jeg ser for meg hvilket team han og Twix ville blitt. Kost seg glugg ihjel, vutt. Jeg skulle virkelig så gjerne ha kjøpt ham, det er noe med ham som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Trumfer gjennom som hannhund og med awkward fysikk (no offense collie-lovers, men de korthårete ser rare ut!) og rett inn i hjertet mitt. Sambo er enabler og sier kjøp, kjøp, velsigne hans hjerte i gull. Men sannheten er at jeg hverken kan eller tør få meg hund nå. Kan ikke stole på at helsen min klarer å gi ham et aktivt liv, og tør ikke fordi jeg har dårlig hunde-karma skrevet i fet skrift over hele panna. Brent barn. Jeg håper han passer perfekt sammen Renate jeg. Vinn vinn for alle! Men det trynet dyppa i melk omnomnom-style....? Erre mulig... Han der står i fare for å trylle bort all fornuft. Jeg har hatt min del syke og psyke hunder i mitt liv , nå har jeg en fantastisk unghund som beriker livet vårt. Man må ikke gi opp... Det er ikke slik at man har dårlig karma, man har bare hatt litt uflaks. . 6 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Jeg trodde ikke blå var favoritten, har noe forandret seg siden du vil følge med på han nå? Jeg syns han er rålekker ihvertfall Også liker jeg godt Marvel! Fint navn sistenevnte har og 1 Siter
Perfect Image Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Nei, han er ikke min favoritt, men mannen sin Jeg får ikke lov til å selge han til hvem som helst 1 Siter
Red Merle Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Å jeg synes de er supersøte jeg Nesten så man skulle sendt søknad om å får kjøpt en tihi Men det går nok ikke 1 Siter
Martine Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 @Mari, jeg har jo Stella som er Lyra-datter. Hun er gjerne med på alt, men vi er ikke veldig aktive. I julen feks har det nesten bare blitt korte turer i skogen hvor de har fått løpe løse hele gjengen, eller turer i stallen. Likevel takler hun det helt fint. Rolige perioder er ikke noe problem, men hun er mer enn gjerne med på mer action også 1 Siter
Lica Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Så fine de er Spennende å se hvilken pelslengde de ender opp med. Tror det var positivt at når en slik parring først skulle skje, så skjedde den hos deg. Her får de en kjempefin oppfølging 1 Siter
Annik Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Jeg har mest lyst til å fly ned for å hente Lille Blå. Det ER noe med han 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Marvel er min favoritt altså Siter
Gjest Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 @Mari - tror ikke du trenger å bekymre deg mtp aktivitets-behov/krav. Kortisen krever lite. Og syns du han trenger mer innimellom enn du kan gi henter jeg han etter jobb ov tar han med på tur sammen med mine. Og det er et løfte og ikke noe jeg bare sier. Jeg jobber rett ved der du bor og det koster meg ingenting å låne han for turer Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Mud Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 @Mari - tror ikke du trenger å bekymre deg mtp aktivitets-behov/krav. Kortisen krever lite. Og syns du han trenger mer innimellom enn du kan gi henter jeg han etter jobb ov tar han med på tur sammen med mine. Og det er et løfte og ikke noe jeg bare sier. Jeg jobber rett ved der du bor og det koster meg ingenting å låne han for turer Sent from my iPhone using Tapatalk That settles it then! 6 Siter
Guest lijenta Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Syntes det er noe over dette kullet. Synd jeg ikke skla ha hund nå Siter
Poter Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Himmel, så fin den blå er! For en sølvfarge! 1 Siter
LinL Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Haha, stakkar @Mari ! Alle drar i en retning, du skal visst ha valp, gratulerer tihi. 2 Siter
Eplefe Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Er litt der at jeg skulle absolutt ikke ha valp enda, men hellandussen så fine de var. 1 Siter
Annik Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Nå har jeg vist tråden til mamma, mamma er også forelsket i den lille blå 2 Siter
Shlush Skrevet 4. Januar 2015 Rapporter Skrevet 4. Januar 2015 Hvis jeg noen gang skal ha en collie så vet jeg hvilken oppdretter jeg skal kontakte :-D :-D 1 Siter
LinL Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Skrevet 26. Januar 2015 Herregud. At du sitter igjen med fineste gutten. Jeg skal ha labrador, og jeg skal ha tispe. Men guri hvor fristet man kan bli altså. Ellers kunne jeg godt å tatt Fenris. Han ser helt fantastisk ut, og høres dødsherlig ut! Må være det fineste WTF kullet ever! 1 Siter
Renate A Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Herregud. At du sitter igjen med fineste gutten. Jeg skal ha labrador, og jeg skal ha tispe. Men guri hvor fristet man kan bli altså. Ellers kunne jeg godt å tatt Fenris. Han ser helt fantastisk ut, og høres dødsherlig ut! Må være det fineste WTF kullet ever! Fenris er helt HERLIG!!! Heldigvis er Shandi veldig lik han 4 Siter
Aussieglis Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Skrevet 28. Januar 2015 Gleder meg så til det kommer Shandi-bilder fra deg, Renate! Siter
Perfect Image Skrevet 29. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Nye bilder Nå begynner de små og reise. Hentet idag valpepakker hos Canider, og skal imorgen printe ut kontrakter og foreldrenes helseattester (Dette er en av hannene De hadde tatt av seg halsbåndene i bilen så jeg måtte bare merke dem når vi kom inn ) 9 Siter
Aya Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Jeg har så fryktelig fryktelig lyst på en av disse valpene jeg. De har virkelig wow-faktoren hele gjengen! Er det noen som fremdeles mangler hjem? (Ikke at jeg kan ha tre hunder, da hadde jeg i så fall blitt singel på dagen, men det er jo greit å vite liksom ). 1 Siter
Mud Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Akkurat nå er jeg litt lei meg for at vi skal ha tispe og langhår.. Akkurat de to punktene er ufravikelige. Uregistrert kunne vi levd med. Siter
Malamuten Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 De er så fine, elsker fargen og tegningene deres, markerte, rene, tydelige og smashing. 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Skrevet 29. Januar 2015 Jeg har lyst til å rulle rundt på gulvet sammen med dem! 1 Siter
Recommended Posts