Bananen Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Hurrahurrahurra! Grattis til @Renate A - så gøy! Og jeg håååper at @Mari er på gli for en blå med en, uhm, penis. 2 Siter
Monikawt Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Kjære vene.. At det går an å bli så kørka. Jeg har aldri, aldri vurdert collie. Men til og med jeg blir helt forelsket i den lille blå! Haha. Hva skjer a? Superfine kjærlighetsvalper er de! Er som jeg skulle sagt det selv! Siter
maysofie Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Skrevet 23. Desember 2014 Noe mer status på pelslengde? Siter
Perfect Image Skrevet 23. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2014 For tidlig. Siter
MegaMarie Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Skrevet 25. Desember 2014 Jeg drømte om lille blå i natt. Han hadde den nydeligste blåfargen man kan tenke seg Plutselig ble jeg forelsket også! Siter
Perfect Image Skrevet 28. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Haha! Han er ikke min favoritt i kullet Skal få tatt nye enkeltbilder av dem 6 Siter
Shlush Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Nydelige valpiser :-D fortsatt svak for lille blå! 1 Siter
Red Merle Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Bebbiser Oppstillingsbilder må til da 1 Siter
Perfect Image Skrevet 28. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2014 Åå jeg glemte filmene https://www.facebook.com/video.php?v=10152891735320256&l=7855371979950891231 https://www.facebook.com/video.php?v=10152880345190256&l=9220622344114050553 2 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Gleder meg til og se utviklingen til valpene De er utrolig flotte da <3 Er helt forelska Men får vel vente til neste år Og en kortiss <3 Siter
Symra&Pippin Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Du lager fine valper uten å vite om det også du Affinity! 3 Siter
Mardina Skrevet 31. Desember 2014 Rapporter Skrevet 31. Desember 2014 Du lager fine valper uten å vite om det også du Affinity! ( ) Siter
Perfect Image Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Flere av dem er faktisk dritfine... Synd. Astonish (Ser seg enda etter eier!) Marvel Shock Bomb Amaze Surprise Miracle 10 Siter
Symra&Pippin Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Betyr det at du har funnet nye hjem til alle unntatt Astonish? Siter
Perfect Image Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Jeg tror faktisk enda alle er korthårede. Eneste som kan være lang er Marvel. Neida, flere ser seg etter nye hjem etter at de "ble korthåret" Langhåret er så mye enklere å selge til gode hjem, sukk. Men jeg skulle gjerne hatt Astonish hos noen kunne fulgt med på Siter
Aussieglis Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Men.. Men.. Er det merle-pelsen som lurer en, eller er ikke lille blå ganske fluffy av seg? Nå har jeg sett veldig lite kortis-valper, men han ligner jo nesten litt på en aussievalp med litt kortere pels, bare. ^^ Herlig gjeng altså. Du lager fine valper uten å vite om det også du Affinity! Måtte le høyt av denne. 3 Siter
simira Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Men er ikke Astonish Mari sin? 3 Siter
Perfect Image Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Men.. Men.. Er det merle-pelsen som lurer en, eller er ikke lille blå ganske fluffy av seg? Nop, han blir kortis. Litt mer underull og kraftigere krage bare, men likefult kortis Siter
Mari Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Men er ikke Astonish Mari sin? Jeg ser for meg hvilket team han og Twix ville blitt. Kost seg glugg ihjel, vutt. Jeg skulle virkelig så gjerne ha kjøpt ham, det er noe med ham som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Trumfer gjennom som hannhund og med awkward fysikk (no offense collie-lovers, men de korthårete ser rare ut!!) og rett inn i hjertet mitt. Sambo er enabler og sier kjøp, kjøp, velsigne hans hjerte i gull. Men sannheten er at jeg hverken kan eller tør få meg hund nå. Kan ikke stole på at helsen min klarer å gi ham et aktivt liv, og tør ikke fordi jeg har dårlig hunde-karma skrevet i fet skrift over hele panna. Brent barn. Jeg håper han passer perfekt sammen Renate jeg. Vinn vinn for alle! Men det trynet dyppa i melk omnomnom-style....? Erre mulig... Han der står i fare for å trylle bort all fornuft. 5 Siter
Symra&Pippin Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Jeg ser for meg hvilket team han og Twix ville blitt. Kost seg glugg ihjel, vutt. Jeg skulle virkelig så gjerne ha kjøpt ham, det er noe med ham som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Trumfer gjennom som hannhund og med awkward fysikk (no offense collie-lovers, men de korthårete ser rare ut!) og rett inn i hjertet mitt. Sambo er enabler og sier kjøp, kjøp, velsigne hans hjerte i gull. Men sannheten er at jeg hverken kan eller tør få meg hund nå. Kan ikke stole på at helsen min klarer å gi ham et aktivt liv, og tør ikke fordi jeg har dårlig hunde-karma skrevet i fet skrift over hele panna. Brent barn. Jeg håper han passer perfekt sammen Renate jeg. Vinn vinn for alle! Men det trynet dyppa i melk omnomnom-style....? Erre mulig... Han der står i fare for å trylle bort all fornuft. Jeg tror ikke på karma jeg Mari. Jeg tror at alle nye forsøk er 100% nye forsøk med 100% blanke ark og nye muligheter. Kan ikke helt se for meg en Mari uten hund jeg. Men ok, magefølelse skal man ikke kimse av. Det er bare det at du hadde kledt en av disse valpene så veldig godt! 7 Siter
Perfect Image Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Forstår deg godt jeg. Men nei, han er nok ikke Renate sin lille, jeg tror Surprise står skrevet hennes navn på nemlig Siter
Pringlen Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Jeg ser for meg hvilket team han og Twix ville blitt. Kost seg glugg ihjel, vutt. Jeg skulle virkelig så gjerne ha kjøpt ham, det er noe med ham som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Trumfer gjennom som hannhund og med awkward fysikk (no offense collie-lovers, men de korthårete ser rare ut!) og rett inn i hjertet mitt. Sambo er enabler og sier kjøp, kjøp, velsigne hans hjerte i gull. Men sannheten er at jeg hverken kan eller tør få meg hund nå. Kan ikke stole på at helsen min klarer å gi ham et aktivt liv, og tør ikke fordi jeg har dårlig hunde-karma skrevet i fet skrift over hele panna. Brent barn. Jeg håper han passer perfekt sammen Renate jeg. Vinn vinn for alle! Men det trynet dyppa i melk omnomnom-style....? Erre mulig... Han der står i fare for å trylle bort all fornuft. Noen ganger er det fornuftig å ikke være fornuftig 2 Siter
Recommended Posts