Gå til innhold
Hundesonen.no

En sonis-julefortelling KOMMENTARTRÅD

Recommended Posts

• Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har begynt å skrive, jeg, samme om dere vil eller ikke

Oi, det høres jo ut som... Nei, det blir for teit.

Oh jul med din glede! En vaske-ekte sporhund kom oss til unnsetning i dag! Dere kan tro det ble glede i leiren da det var @jaktlykke og Amigo som stillte seg klar til dysst til dagens ekspedisjon ov

Skrevet

Spionerer du på meg? :| Kan ikke huske å ha fortalt her på sonen hva som egentlig skjedde med huseieren...

Tvillingene er tatt helt på kornet, forøvrig. Oppdaget i stad at de har klart å knekke festet til gardinstanga, ved å henge i gardina :aww:

• Like 8
Skrevet

Et lite innblikk i hodet til @Lola Pagola :lol:

Velkommen inn! Dette var bare yttergangen :lol:

Jeg har venta på at Belgerdverg skulle komme på banen, faktisk. :aww:

:jump:

Belgerdverg, et mystisk vesen som man bare kan skimte i sidesynet, i riktig lys til riktig tid, og kun hvis man har et rent hjerte.

Hahahahaahahahaha, jeg dævver :lol: @ må få kontroll på det derre udyret sitt, men den derre illojale bikkja mi er jeg ikke overraska over :teehe:

Herlig @Lola Pagola :lol::D

:lol:

Fantastisk galskap, elsker det :)

Mens syns brått litt synd på Sniff stakkar :icon_cry:

Pringlen skal aldri aldri aldri få klørne i Sniff igjen! :S

Haha, så bra Lola! Ser for meg Kanger på sopelime (det er nok det hun reiser med sånn egentlig) og labrador-nirvana kan jeg helt skjønne :lol: Nå mangler det bare at supermenneskene som eier aussie begynner å supermenneske seg, kanskje i konflikt med belgerfolket? :whistle::lol:

Shit, tidenes dance-off! :S

Hvorfor i alle dager er ikke du innlagt Lola!? *Dauer av latter*

Det har vært ett tema faktisk på jobb, om hvorvidt jeg passer best inn som pasient eller miljøterapaut :lol:

Lola, du er fantastisk! Herregud for et langt og morsomt kapittel :D

Takk :D

Jeg tenkte det samme :lol:

:lol: Det forklarer jo alle hullene i gulvet her... :aww:...

Hildrane du - dette var bra middagsunderholdning :lol: :lol:.

Ja, jeg håper du har skjønt nå at piggsko er til utendørsbruk, uansett hvor fantastiske de er! :D

åh så utrolig herlig, og skummelt. Og det befinner seg inni hodet til Lola.... :|:P

:lol:

Spionerer du på meg? :| Kan ikke huske å ha fortalt her på sonen hva som egentlig skjedde med huseieren...

Tvillingene er tatt helt på kornet, forøvrig. Oppdaget i stad at de har klart å knekke festet til gardinstanga, ved å henge i gardina :aww:

Jeg har øyne overalt! Artige småtroll du har der :lol: og de er glad i mammaen sin, så du får helt sikkert ta del i byttet fra fremtidige bankran!

Tusen takk for likes og kommentarer på mitt første kapittel i en sonen-historie, alle sammen! Veldig koselig :D

• Like 4
Skrevet

Må si jeg ble imponert over at skribenten visste at jeg pleier å la metallapporten ligge rundt i huset. Hehe.

Så det var gjengs over for belgerfolka. Hehe c

• Like 1
Skrevet

Jaggu bra at eieren-av-et-konkurrerende-forum skulle hypnotisere sonisene innen hundetrening, jeg var et øyeblikk bekymret for at han skulle bedrive hypnose innen "forholds/ekteskapsrådgivning og seksualitet" :|

Nå har hverken jeg eller kjærestemannen så mye som et fnugg av tiltro til pseudovitenskapelig vissvass, men det hadde føltes litt ekkelt å ufrivillig ha havnet på et kurs i den slags...

Nok en underholdende episode av julekalenderen. Keep 'em coming!

• Like 7
Skrevet

Ja, jeg håper du har skjønt nå at piggsko er til utendørsbruk, uansett hvor fantastiske de er! :D

Det er tatt til etterretning :aww:.

Jaggu bra at eieren-av-et-konkurrerende-forum skulle hypnotisere sonisene innen hundetrening, jeg var et øyeblikk bekymret for at han skulle bedrive hypnose innen "forholds/ekteskapsrådgivning og seksualitet" :|

Jeg ble også et øyeblikk litt bekymret her, men trakk et lettelsens sukk da det dreide seg om hundetrening :lol:.

Men altså VOKT!!!! VOKT!! VOKT!! :frantics::frantics::frantics:

Sonisers fantasi er uten grenser :lol: :lol:. Fantastisk bra!

Skrevet

Hahaha, jeg tenkte på akkurat det samme :lol:

Denne historien blir bare bedre å bedre, for en fantasi folk har!

Skrevet

Poter!!! Dette var fantastisk!!! Såå min humor *ler så jeg rister*. Eieren-av-et-konkurrerende-forum og supermennesker *fnis*.

• Like 1
Skrevet

Om ingen melder seg til 23.45 - så fikser jeg noe, men om noen har lyst, om så bare et lite snev, så kjør på. :) Bare gi et hint her så det ikke blir dobbelt.

Skrevet

Om ingen melder seg til 23.45 - så fikser jeg noe, men om noen har lyst, om så bare et lite snev, så kjør på. :) Bare gi et hint her så det ikke blir dobbelt.

Kjør på du :D.