Gå til innhold
Hundesonen.no

En sonis-julefortelling KOMMENTARTRÅD

Recommended Posts

• Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har begynt å skrive, jeg, samme om dere vil eller ikke

Oi, det høres jo ut som... Nei, det blir for teit.

Oh jul med din glede! En vaske-ekte sporhund kom oss til unnsetning i dag! Dere kan tro det ble glede i leiren da det var @jaktlykke og Amigo som stillte seg klar til dysst til dagens ekspedisjon ov

Guest Michellus
Skrevet

Er du importert???

Engelsk familie, konstruert i England, født i Norge, norsk statsborger, men alltid vokst opp med England i mitt hjerte. Så dessverre ikke importert, men ganske engelsk :P

Skrevet

Engelsk familie, konstruert i England, født i Norge, norsk statsborger, men alltid vokst opp med England i mitt hjerte. Så dessverre ikke importert, men ganske engelsk :P

Ah, livmorimport, heter det.

• Like 2
Skrevet

Jeg håper Siri har stort hus eller hundegård, for dette kan bli mange hunder og folk, gitt :lol:

Der det er hjerterom er det husrom vet du :D. 23 mål boltreplass til hundene er sikkert nok :).

Fantastisk! :D :D

Dakar Willy så ikke noe han,og Lill bare måtte ha en hund til :lol:

Jeg må nok klippe litt glugger til ham, tror jeg :D.

Gleder meg veldig til å hilse på den nye hunden til Lill :lol: :lol: :lol:

• Like 2
Skrevet

Haha, så mye herlig! :lol:

Men så slem jeg var med stakkars Mozza! :shocked: Tenk å kjefte sånn, hun hadde sikkert nekta å komme tilbake, og funnet seg noen andre å bo hos i stedet.

Skrevet

Moro, gleder meg til å ut å hugge juletre med hundeslede, det høres jo så koselig ut! Om en noe utfordrende hvis det ikke er noen vei/løype å kjøre på.

Blir mange valper der i år, for min ene har jo termin 23. midt oppi alle basenjiene. Jammen bra man ikke må tenke på å blande rasene oppi det hele. Burde være enkelt å se forskjell på Siberian og basenji for de fleste :lol:

• Like 3
Skrevet

Moro, gleder meg til å ut å hugge juletre med hundeslede, det høres jo så koselig ut! Om en noe utfordrende hvis det ikke er noen vei/løype å kjøre på.

Blir mange valper der i år, for min ene har jo termin 23. midt oppi alle basenjiene. Jammen bra man ikke må tenke på å blande rasene oppi det hele. Burde være enkelt å se forskjell på Siberian og basenji for de fleste :lol:

Men alle de basenjivalpene kan jo bli en utfordring å holde fra hverandre.... godt jeg har masse kompostgrinder vaffal :lol: :lol:

• Like 3
Skrevet

hele jula blir en eneste stor valpefødsel jo :P

gleder meg allerede til neste avsnitt.. beste adventskalenderen!

• Like 1
Skrevet

Men alle de basenjivalpene kan jo bli en utfordring å holde fra hverandre.... godt jeg har masse kompostgrinder vaffal :lol: :lol:

Det slo meg også. Bra jeg ikke er hovedansvarlig for å holde de adskilt :lol:

Enda godt de i det minste kan komme i ulike farger og har hvitt som kan plasseres litt ulike steder. Hjelper litt i det minste.

Jeg ler og ler og ler. Og hva med dachsen??

Lurer på om det er en jeg har stjålet? Vet jeg har lufta tanker om å skaffe en sånn som maskotthund. Og nå har jeg også gått til innkjøp av et par anbefalte bøker.

• Like 4
Skrevet

Døh, kompostgrinder er INGEN sak for basenjier. Ikke en gang små valper. :lol:

Skrevet (endret)

Stakkars Yodel,rømt unge med smukkangst oppi alle fødselene :D .Det er forresten ingen tvil,jeg skal feire Jul hos Siri i år!! Valper overalt jo :wub:

Endret av Toril
  • Like 1