Gå til innhold
Hundesonen.no

En sonis-julefortelling KOMMENTARTRÅD

Recommended Posts

Skrevet

For å holde den andre tråden litt ryddigere tenker jeg at vi kan bruke denne tråden til å eventuelt kommentere i :) Det er jo sånn vi har gjort det før i alle fall.

• Like 3
  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har begynt å skrive, jeg, samme om dere vil eller ikke

Oi, det høres jo ut som... Nei, det blir for teit.

Oh jul med din glede! En vaske-ekte sporhund kom oss til unnsetning i dag! Dere kan tro det ble glede i leiren da det var @jaktlykke og Amigo som stillte seg klar til dysst til dagens ekspedisjon ov

Skrevet

Jeg bare elsker deg, Aya :D. Jeg satt her forleden og tenkte på om det kom til å bli noen julefortelling i år, også vips dukker du opp :bananas::bananas::bananas:. Men det er kanskje litt bekymringsfullt at det virker som om forfatteren allerede har vært i heimen og sett hvordan ting er her hjemme på Grønsvebakken? :whistle:

• Like 6
Skrevet

:lol: Bra det blir godt mottatt! Det er jo så koselig med disse julefortellingene våre :) (Dessuten hadde jeg lyst til å utsette jobb bittelitt - er mandag morgen tross alt :P). Jeg har a) telepatiske evner, eller b) har snoket rundt hjørnene dine eller c) du har skrevet ganske mye og lagt ut flere bilder av Grønsvebakken. Helt opp til deg å velge det mest trolige alternativet :lol: :lol:

• Like 2
Skrevet

:lol: Bra det blir godt mottatt! Det er jo så koselig med disse julefortellingene våre :) (Dessuten hadde jeg lyst til å utsette jobb bittelitt - er mandag morgen tross alt :P). Jeg har a) telepatiske evner, eller b) har snoket rundt hjørnene dine eller c) du har skrevet ganske mye og lagt ut flere bilder av Grønsvebakken. Helt opp til deg å velge det mest trolige alternativet :lol: :lol:

Tror jeg velger alternativ 1, jeg.... for jeg kan da aldri TENKE meg at jeg noen gang har outet oss selv noe særlig :aww:.

Jeg liker spesielt godt dette: "(med bare bittelitt kvister som hundene hadde dratt med seg inn)". *Tenke på sitt eget stuegulv fullt av leirepoter og sklitaklingsspor*

:D

:teehe:

• Like 2
Skrevet

Jeg ikke skjønne, hva er dette? :P den julenissefortellingen?

Hvert år pleier vi å ha en sånn stafettpinnefortelling, hvor man skriver et avsnitt hver, og utfordrer andre til å fortsette historien, med stor avslutning til jul. Du finner den under "en sonis-julefortelling"-tråden (som blir klistret når moderator får tid, så den blir lettere å se og ikke forsvinner i mylderet av tråder). :) Det er bare ment som fjas og morsomheter!

• Like 1
Skrevet

Så moro! :D For oss som ikke følger helt med, er mye av dette hentet fra Akkurat nå tråden? Har Siri invitert folk på julebesøk i tråden lit på spøk?

Jeg liker spesielt @Lola Pagola på biljakt, skriver inn "kristen selger" i søkefeltet :lol:

• Like 2
Skrevet

Har Siri invitert folk på julebesøk i tråden lit på spøk?

Jeg har invitert de som måtte føle seg ensomme på julaften til å komme til meg - sånn helt seriøst altså - og nå ser det jammen ut til at det blir fullt hus og hæla i taket :D.

• Like 7
Skrevet

God start på historien. Flink forfatter som husker å få med seg ting sonisene har skrevet. God fortellerevne også.

Blir moro å lese fortsettelsen

@Siri jeg synes det er veldig fint gjort av deg å invitere eventuelt ensomme folk på julaften <tommel opp>

• Like 1
Skrevet

@Siri jeg synes det er veldig fint gjort av deg å invitere eventuelt ensomme folk på julaften <tommel opp>

Å, men det er jo egentlig bare en vinn-vinn-situasjon det :).

Skrevet

Jeg har invitert de som måtte føle seg ensomme på julaften til å komme til meg - sånn helt seriøst altså - og nå ser det jammen ut til at det blir fullt hus og hæla i taket :D.

Så den delen med at folk kommer i historien er sann også? :D

Kjempe koselig gjort, og jeg tror dere får en superkoselig jul :ahappy:

Skrevet

Jeg har invitert de som måtte føle seg ensomme på julaften til å komme til meg - sånn helt seriøst altså - og nå ser det jammen ut til at det blir fullt hus og hæla i taket :D

Sånt noe gjør meg så ufattelig glad! Du er god du :ahappy:

Fantastisk morsom historie allerede, gleder meg til å lese fortsettelsen :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 1