Aya Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 For å holde den andre tråden litt ryddigere tenker jeg at vi kan bruke denne tråden til å eventuelt kommentere i Det er jo sånn vi har gjort det før i alle fall. 3 Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Det er @Nirm, jeg bare vet det! Han har sett for mange skrekkfilmer. Siter
Tabris Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Litt OT, men jeg har ikke sett @Nirm her inne på flere måneder...? Siter
Siri Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Jeg bare elsker deg, Aya . Jeg satt her forleden og tenkte på om det kom til å bli noen julefortelling i år, også vips dukker du opp . Men det er kanskje litt bekymringsfullt at det virker som om forfatteren allerede har vært i heimen og sett hvordan ting er her hjemme på Grønsvebakken? 6 Siter
Aya Skrevet 1. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Bra det blir godt mottatt! Det er jo så koselig med disse julefortellingene våre (Dessuten hadde jeg lyst til å utsette jobb bittelitt - er mandag morgen tross alt ). Jeg har a) telepatiske evner, eller b) har snoket rundt hjørnene dine eller c) du har skrevet ganske mye og lagt ut flere bilder av Grønsvebakken. Helt opp til deg å velge det mest trolige alternativet :lol: 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Jeg liker spesielt godt dette: "(med bare bittelitt kvister som hundene hadde dratt med seg inn)". *Tenke på sitt eget stuegulv fullt av leirepoter og sklitaklingsspor* 1 Siter
Siri Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Bra det blir godt mottatt! Det er jo så koselig med disse julefortellingene våre (Dessuten hadde jeg lyst til å utsette jobb bittelitt - er mandag morgen tross alt ). Jeg har a) telepatiske evner, eller b) har snoket rundt hjørnene dine eller c) du har skrevet ganske mye og lagt ut flere bilder av Grønsvebakken. Helt opp til deg å velge det mest trolige alternativet :lol: Tror jeg velger alternativ 1, jeg.... for jeg kan da aldri TENKE meg at jeg noen gang har outet oss selv noe særlig . Jeg liker spesielt godt dette: "(med bare bittelitt kvister som hundene hadde dratt med seg inn)". *Tenke på sitt eget stuegulv fullt av leirepoter og sklitaklingsspor* 2 Siter
Ane Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Jeg ikke skjønne, hva er dette? den julenissefortellingen? Siter
Aya Skrevet 1. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Jeg ikke skjønne, hva er dette? den julenissefortellingen? Hvert år pleier vi å ha en sånn stafettpinnefortelling, hvor man skriver et avsnitt hver, og utfordrer andre til å fortsette historien, med stor avslutning til jul. Du finner den under "en sonis-julefortelling"-tråden (som blir klistret når moderator får tid, så den blir lettere å se og ikke forsvinner i mylderet av tråder). Det er bare ment som fjas og morsomheter! 1 Siter
SFX Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Stafettpinne sett og akseptert, jeg må bare sjonglere litt med den og tenke litt, så kommer jeg brått tilbake! 10 Siter
MegaMarie Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Så moro! For oss som ikke følger helt med, er mye av dette hentet fra Akkurat nå tråden? Har Siri invitert folk på julebesøk i tråden lit på spøk? Jeg liker spesielt @Lola Pagola på biljakt, skriver inn "kristen selger" i søkefeltet 2 Siter
Artemis Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Herlig, Aya! Gleder meg til å lese fortsettelsen! 1 Siter
Siri Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Har Siri invitert folk på julebesøk i tråden lit på spøk? Jeg har invitert de som måtte føle seg ensomme på julaften til å komme til meg - sånn helt seriøst altså - og nå ser det jammen ut til at det blir fullt hus og hæla i taket . 7 Siter
Snøfrost Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 God start på historien. Flink forfatter som husker å få med seg ting sonisene har skrevet. God fortellerevne også. Blir moro å lese fortsettelsen @Siri jeg synes det er veldig fint gjort av deg å invitere eventuelt ensomme folk på julaften <tommel opp> 1 Siter
Siri Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 @Siri jeg synes det er veldig fint gjort av deg å invitere eventuelt ensomme folk på julaften <tommel opp> Å, men det er jo egentlig bare en vinn-vinn-situasjon det . Siter
MegaMarie Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Jeg har invitert de som måtte føle seg ensomme på julaften til å komme til meg - sånn helt seriøst altså - og nå ser det jammen ut til at det blir fullt hus og hæla i taket . Så den delen med at folk kommer i historien er sann også? Kjempe koselig gjort, og jeg tror dere får en superkoselig jul Siter
Wednesday Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Moro! Sonen er best altså. 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Herlig! Gleder meg til fortsettelsen! 1 Siter
Mackenzie Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Jeg har invitert de som måtte føle seg ensomme på julaften til å komme til meg - sånn helt seriøst altså - og nå ser det jammen ut til at det blir fullt hus og hæla i taket . Sånt noe gjør meg så ufattelig glad! Du er god du Fantastisk morsom historie allerede, gleder meg til å lese fortsettelsen Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Kjempegøy å lese! Gleder meg til fortsettelsen Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Omg jeg lo Nydelig, @Aya! Siter
Poter Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Håper det blir mulig å henge med i fortsettelsen uten å ha lest i Akkurat nå tråden 2 Siter
Recommended Posts