Aya Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 I disse mørke, våte høstdager kan vi jo alle sammen trenge en liten dose glede innimellom. Inspirert av et sommerbilde fra Akkurat nå ble denne lille tråden laget - det er nemlig mørkt, grått og klissvått ute, jeg dro på jobb med en "ååh, verden er meningsløs"-følelse, så det bildet og tenkte "livet er fint". Så come on - deres beste gledesspredende bilder av hunder, dyr, natur og alt mulig - kom med de! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Foto: @soelvd 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Dette er fint i tungt høstmørke Men hvordan setter mann inn bilde ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Dette er fint i tungt høstmørke Men hvordan setter mann inn bilde ? Du laster det opp i feks Photobucket eller en annen bildedelingstjeneste, og så limer du inn lenka her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Har mange bilder av Gira som jeg blir glad av, pga hennes mange herlige uttrykk. Man kan virkelig se at hun koser seg. Dette blir jeg glad av bare fordi det er morsomt: 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Har mange bilder av Gira som jeg blir glad av, pga hennes mange herlige uttrykk. Man kan virkelig se at hun koser seg. Dette blir jeg glad av bare fordi det er morsomt: Hahahahahahahhaha det ble jeg også glad av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Og når vi først skulle spre glede og latter: 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Ikke akkurat et hundebilde, men et bilde som virkelig gjør meg glad er dette: Den følelsen etter å ha klart et stryk man var livredd for er virkelig spesiell! Jeg satt ovenfor stryket i 20 minutter og hadde dødsdømt meg selv før jeg bare gjorde det (Nei, det var ikke egentlig farlig, og det værste som kunne skjedd var ett blåmerke, men lell ) Happy dog! hihi! Varm sol på fjellet! 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Gamle minner gjør meg glad (og litt trist over at vi savner hund i livet vårt) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Sånn, sorry for bildespam. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Dette bilde gjør meg alltid glad! Synes det er et morsomt bilde av den beste hunden, sjarmtrollet 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Har mange bilder av Gira som jeg blir glad av, pga hennes mange herlige uttrykk. Man kan virkelig se at hun koser seg. Dette blir jeg glad av bare fordi det er morsomt: Seriøst? *dauer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Nesten ingenting gjør meg så glad som disse her to, og akkurat disse er mine favoritter av dem nå. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Begrenser meg til bilder av dyr, siden denne listen kunne blitt myyyye lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Sjøsprøyt i nord, Bremnes i mitt 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Bilde av Cheshire-katten min gjør meg alltid glad, savner han! Og hvem kan være i dårlig humør med en sånn her i huset? Bullesmil 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Advarsel: gårdshundspam! Dette gjør meg glad fordi jeg er så glad for at de er så gode venner: Dette gjør meg glad fordi Jesper er så morsom og rar Dette gjør meg glad fordi han er glad: Jesper passer på søsteren sin: Rare lille Jesper-klumpen var lei av å posere etter å ha blitt beste juniorhannhund på rasetreffet i fjor: Robert-bebis! Verdens beste Robert! Han passet på meg da jeg var sykemeldt etter operasjon i 14 dager i januar. Han lå under dyna eller pleddet sammen med meg og passet på meg Og beste gutta på høsttur på hytta: Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Whippetvalpis i alt for stor grilldress med øra på tørk. Da Tavi utviste toppen av latskap og lagde putetrapp opp til sofaen. Da Tavi smisket seg til å bli BIR? Dette analyseverdige bilde av sambo med handveske, lue og kjeledress og en random vær som hopper grøfter mot fotografen. Denne skeptiske valpen. 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Sliten på toppen? Min barndoms 17. Mai tog hjemme på gården Pappa i fjøsbunad, border collien på slep og meg og brodern klar for barnetog i bygda Denne photobomben. 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Disse bildene gjør meg glad 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Dette analyseverdige bilde av sambo med handveske, lue og kjeledress og en random vær som hopper grøfter mot fotografen. Hahaha, bare elsker slike random bilder! Made my day. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Dette bildet får meg til å smile litt bredere på slike dager som idag når det er bekmørkt ute. Sommer, bading, varme, tur og familie en hel dag i marka 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2014 Sommertur på fjellet med min beste venninne - det gjør meg glad! Og dette! Julekalenderbilde! Dette blir jeg også glad av. 18. Mai 2011 kom jeg ut på beitet til hestene mine - til dette synes. Lille Pilgrim var født! Pilgrim Lykkelig sheltie Og dette. Knott. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts