Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens Secret Santa


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha, kommer hjem, litt silten etter trening, og så overskriften og tenkte "så morsomt at hun vil kalle opp en valp etter sonen!" Tenk et hundesonen-kull? Hundesonens Secret Santa Hundesonens B

Du kunne jo sagt det er fra forloveden din? Sånn bare for å se reaksjonen

Men du veit ikke hvor lur jeg er, for alt du veit juger jeg bare for å skape forvirring... Mvh Julzilla

Man skal lage noen hint til den du sender til slik at denne personen har noe å gjette utifra hvem du er. :) Hint(ene) kan også være selve innholdet i pakken.

Når vi åpner pakkene tar vi bilder av pakke og innhold, noen tar også bilder av eventuelle hint/kort/skriblerier/tegninger på pakken og så legger vi dette ut i en egen pakke/gjettetråd. :) Nissen eller andre medlemmer har ikke lov til å hjelpe, man må finne ut hvem avsenderen er selv. Så når man har gjettet rett så bekrefter din nisse at det er den som har sent pakken. :)

Det med hint er forøvrig beskrevet i første innlegg i ønskelistetråden. :)

EDIT: Det er i hvert fall slik det har blitt gjort tidligere. :)

Takk :)

Kjenner at jeg ble litt stressa nå, må få ferdig pakken snart jo :frantics:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bittelitt dumt å skrive i tråden om når pakken blir sendt, for noen har allerede begynt å motta pakkene, så da vet man hvilke man kan utelukke med en gang :P

Men du veit ikke hvor lur jeg er, for alt du veit juger jeg bare for å skape forvirring... :banana:

Mvh Julzilla :teehe:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene står i starten av ønskeliste tråden:

Første frist: 31.10 skal navn og adresse være sendt på PM til meg (Absolute Entertainer). Jeg fordeler senere påmeldte mellom meg og @Vanja hvor vi videre fordeler ut soniser i løpet av søndagen 2. november.

Makspris: 150 kroner (som ifjor). Husk at det er ikke prisen på pakken som gjelder, men tanken bak.

Selve pakken skal innholde: Gaven (innpakket), en liten lapp med hint om hvem den hemmelige nissen er og din koordinators adresse som avsender. Ditt navn eller sonennick skal ikke være tilgjengelig i pakken.

Andre frist: Seneste frist for utsending av gaven til din sonis er satt til 20. november. Da skal det være nok av tid for pakken å komme i posten med hensyn til treg postsending ol. Vi vet at denne fristen er mye tidligere enn ifjor, men samtidig setter alle pris på dette i lengden. Minner også om at dokumentasjon på sendt pakke (f.eks. bildet av kvittering) skal sendes til koordinatoren du fikk utdelt sonis av.

Kort oppsummering: Sonens Secret Santa er en fin tradisjon der vi soniser får utdelt en hemmelig julenisse som gir en gave etter ønske og med mening. Du skriver selv ønskeliste for deg (og hunden, om du har lyst) i denne ØNSKELISTETRÅDEN :) Navn og adresse sendes på PM til meg og merkes med "Secret Santa påmelding". Videre fordeler jeg og @Vanja soniser ut til dere hemmelige nisser. Du får da per. PM tilsendt informasjon om din sonis - nick, navn og adresse. Da er det ditt ansvar å finne personens ønsker i ønskelistetråden, kjøpe gave, pakke inn og sende i posten innen 20. november :ahappy: Bilde av kvittering eller annen dokumentasjon på sendt pakke sendes til din koordinator. Videre er det bare å smøre deg med tålmodighet frem til JULAFTEN :innocent: 24. desember oppretter vi en GJETTETRÅD der hver deltager skal gjette sin hemmelige nisse. Da gjetter du basert på hvem hint lagt i pakken.

Eksempler på hint: hunderase, bosted, sære ting (vi på sonen vet om deg) og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel greit å gi beskjed til en av arrangørene i hvert fall? Så de vet om alle pakkene har kommet frem?

Reglene står i starten av ønskeliste tråden:

Jeg har lest reglene. Men bare tenkte som Rocket at det kanskje er greit å ha en oversikt over at pakkene kommer frem.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...