Mirai Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Mamma og familien har fått seg ulvehund! Den foreløpige navnløse (eller, han heter Fant, men det skal byttes) er en 2,5 år gammel ulvehund fra Tsjekkia. Han har bodd i Norge hele sitt liv og er hedmarking. Passer derfor meget godt inn i vår familie. Han har bodd sammen med noen katter og ikke fått tilstrekkelig mosjon og mat, så han er et prosjekt av hva...ja, alt angår! Han ser ut som en valp i kroppen, men han har potensiale til å bli kjempeflott. Kattene var ikke spesielt imponerte over å måtte dele mat og vann med et raggete beist igjen. Han er en vennlig, forsiktig sjel som allerede har sneket seg inn under huden på oss. Planen er at han skal opp en 15-20 kg, lære å gå i bånd, nappes litt her og der, og hva kontakt er for noe. Ambisjonen er at han såklart skal bli verdens beste familie- og gårdshund . 29 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Aaaaw Nydelig! Men ser hva du mener med at han ser valpete ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Skjønner godt det med både muskler og napping. Men han så jo så søt ut å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Å så fin han er, men litt trening blir han nok flott ! Mannen er dypt fasinert av ulvehund, og ønsker seg en Ragg er kult navn på store raggehunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Jeg prøver å få igjennom at det skal være et navn med to stavelser, siden JEG syns det er mest praktisk å si/rope .. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Nydelig farge! Tror han kommer til å bli en flott ulvehund etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Grattis med ny famillehund Blir spenennde å se hvordan han utvikler seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Ååååh! Ulvehund! :wub: Ser frem til bildeoppdateringer! Alfred eller Archie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Åh babyface! Gratulerer med ny hund til familien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Herlig! For lite bilder altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Så store de er! Men veldig fin Gleder meg til flere bilder, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Skjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Jeg prøver å få igjennom at det skal være et navn med to stavelser, siden JEG syns det er mest praktisk å si/rope .. Raggen eller Lurven. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Gratulerer med nytt familiemedlem! Og lykke til med prosjektet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Allan og Wallece falt bare ned i hode mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Ein, Forn, Freki/e? Han minner meg om majones Ulvehunder, altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Wallece var så kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Så søt han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Men helledussen så søt man kan være selv om man er stor og hengslete! Synes han kan hete Fido jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Åååhhhh...ulvehunder er utrolig vakre... lykke til med denne flotte gutten, han blir nok en flott familiehund.... drømmer om en ulvehund...en dag i fremtiden... i mellomtiden håper jeg du legger ut masse bilder av han her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Gratulerer med fin gutt jevngammel med min Bjønn da, som er 2 år 5 mnd. Veldig fin farge på ham! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Åh! Nydelig Det virker som en fantastisk rase! Har lyst på en selv engang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Kjente en gang en ulvehund som het Vidolf, denne trenger også et sånt navn altså! Liker Alfred jeg da Eller Oscar! Eller Bernie! (jupp, hadde Med hjartet på rette staden-hang up som yngre ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Så kult at dere har fått en ulvehund igjen Hvordan reagerte han på hestene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Så flott at det kom en IW inn i familien igjen! Blir spennende å se utviklingen hans fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts