Yodel Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Nå starter de å bli morsomme: Vi har fortsatt 2 ledige gutter. Denna karen her: Kingwanas Never Neverland Pluss en av Taras røde gutter. Ellers har alle fått supre hjem! 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Jeg vil også ligge på gulvet i en haug av valper... Så utrolig fine de har blitt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Åååååååå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 OMG! Jeg vil også bade i basenjivalper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Å guri, snakk om å være i drømmeland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Herreguuuud så heldig du er som kan ligge på gulvet og bli overfalt av så mange søtinger på en gang!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Den videoen altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Fantastisk! Også tenker jeg for meg selv at det hadde vært gøy om du beholdt alle 16 er mye valper altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Åherre, noe så søtt! jeg vil også bade! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Så søte! Bading i valper ser veldig koselig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 For en herlig bøling Hvordan klarer du å vite hvem som er hvem i en sånn gjeng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Herregud, det ser ut som dere har stupt nedi en maurtue For en nydelig følelse det må være midt i den flokken der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Ærre mulig..må gjemme bilnøklene for å hindre at jeg reiser bort å kosemoser hele gjengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Snakk om overfall guri land så søtt. det er reklamen på barnevennlige små søte valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 17. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Never kullet har blitt 8 uker, og 3 har dratt til sine nye hjem. vi har beholdt Kira på deleie (Kingwanas Never kiss A Frog): Vi har også beholdt Bugsy (Kingwanas Pretty Wildbug) på del-eie: I tillegg skal jeg få vise fram han her omtrent så mye jeg vil: Kingwanas Part-Time Gangster. Har pr. nå 3 ledige (Baltus fra Never kullet, Toto fra Moon kullet og kaaankskje Alba fra den kriminelle haugen) -men alle 3 har noen som er intr. i seg, men som bare ikke har bestemt seg helt enda, så vi får se Noen fler bilder: Vet. besök med 16 pirajaer Kosetid Sovetid Også noen videoer da: 3 min. versjon av hvordan det er å bo med 16 valper: 14 sekunders versjon:http://youtu.be/jJBUyqrtD_k?list=UUGj2Nqr13epEEXo12CnvcMg 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Bugsy ser skikkelig stilig ut! Det blir gøy å følge med de fremover! Hvor lang pause blir det før du skal ha neste kull nå da? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 For en herlig gjeng! Det må bli veldig tomt når alle de flytter hjemmefra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 17. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Bugsy ser skikkelig stilig ut! Det blir gøy å følge med de fremover! Hvor lang pause blir det før du skal ha neste kull nå da? Christmas time is puppy-time in most basenji houses... Det er jo bare en gang i året vi kan ha kull, og neste blir da rundt juletider 2015. Men da skal vi bare ha ETT her hjemme - også skal Benedicte ha ett i vårt navn hjemme hos seg er planen Jippi skal også få rundt 2 års pause før hun muligens får et kull til nå. Tror ikke vi prøver oss på 3 kull igjen med det første *tørker svette*. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Å herlighet! Det myldrer jo! Det er litt sånn skrekkblandet fryd å se på filmen. Så søte og skjønne alle sammen. Og for noen tålmodige mammaer med 16 stk på melkebaren samtidig. Og det egget må være av typen magisk. det kan umulig ha plass til så mange på en gang? Utrolig vakre valper og så herlige gutter som var så tålmodige. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Circle of life 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Herlig film!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 puh... jeg syntes det var slitsomt med 10 sh valper jeg. 16-- oj 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Digger fargen på Gangster! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Så gøy video !! Nydelige alle sammen, likte den røde tispen dere har deleie på, hun var knallfin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Fantastisk video! Made my day En ting jeg lurer på, får alle valpene lov av tispene til å gå i alle melkebarene, eller skiller de ut sine egne? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts