Yodel Skrevet 23. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2014 Det kan bli mange valper i huset til vinteren ja.... Skal bli spennende å se hva som kommer. Den som bare hadde vært synsk! 2 Siter
Yodel Skrevet 29. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2014 Jentene vokser og blir større Emma dag 40 Tara dag 34 10 Siter
Yodel Skrevet 30. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. November 2014 Ok, på tide med å komme med en aldri så liten innrømmelse. Vi venter 3 kull. Og nei- det tredje var ikke planlagt. Vi tok jo inn Michael så han skulle parre Tara. Han var suuuuper -interessert i Jippi når han kom hit, så han fikk ikke bo her, men bodde hos Lisbeth den første uka (som eier Tara & Emma). Når jeg hentet han igjen (for å stille han på Leto) var han ikke interessert i Jippi AT ALL. Vi var flere som så hvordan de lekte i Lethallen by night, uten antydning til flørting utover vanlig lek. Neste dag var de heller ikke interessert, og vi gikk rolig morgentur. Jeg slapp de inn på hotell-rommet og gikk inn på det lille badet for å vaske henda. Og hva hører jeg? HYYYYL! Og jo da, de henger. Dette var veldig sent i løpetiden. Dag 21-23 (er litt usikker på starten av løpetiden), g siden han var super interessert uka før, og lite nå trodde jeg i det lengste det ikke ble noe. Abort-sprøyte ble vurdert, men jeg så sjansen som "usikker", i tillegg til at jeg har svært dårlig erfaring med abort-srpøyte fra før av. Dette er jo egentlig også en DRØMME KOMBINASJON. Sånn sett med unntak av at vi da får TRE KULL SAMTIDIG! Hadde super-spennende planer for Jippi til neste år med spikra valpekjøpere, men Michael og Jippi hadde andre planer gitt. På en måte gleder jeg meg, for dette ER spennende, på den andre måte... 101 basenjier. Skal vi ringe Disney? Men nå eser hun som en ballong her. 13 Siter
maysofie Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 :lol: Man hører om tjuvparinger titt og stadig, men dette er virkelig første gang jeg sier LYKKE TIL! Jeg håper du har gode valpelister, hvis ikke kan det bli fult hus, gitt! 4 Siter
Raksha Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Oh my god. Noen må drepe nettet mitt sånn omtrent fra 20 desember til slutten av februar. 7 Siter
Wednesday Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Uff..... Altfor spennende... Har du veldig fulle valpelister? Siter
KristinR Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Ok, på tide med å komme med en aldri så liten innrømmelse. Vi venter 3 kull. Og nei- det tredje var ikke planlagt. Vi tok jo inn Michael så han skulle parre Tara. Han var suuuuper -interessert i Jippi når han kom hit, så han fikk ikke bo her, men bodde hos Lisbeth den første uka (som eier Tara & Emma). Når jeg hentet han igjen (for å stille han på Leto) var han ikke interessert i Jippi AT ALL. Vi var flere som så hvordan de lekte i Lethallen by night, uten antydning til flørting utover vanlig lek. Neste dag var de heller ikke interessert, og vi gikk rolig morgentur. Jeg slapp de inn på hotell-rommet og gikk inn på det lille badet for å vaske henda. Og hva hører jeg? HYYYYL! Og jo da, de henger. Dette var veldig sent i løpetiden. Dag 21-23 (er litt usikker på starten av løpetiden), g siden han var super interessert uka før, og lite nå trodde jeg i det lengste det ikke ble noe. Abort-sprøyte ble vurdert, men jeg så sjansen som "usikker", i tillegg til at jeg har svært dårlig erfaring med abort-srpøyte fra før av. Dette er jo egentlig også en DRØMME KOMBINASJON. Sånn sett med unntak av at vi da får TRE KULL SAMTIDIG! Hadde super-spennende planer for Jippi til neste år med spikra valpekjøpere, men Michael og Jippi hadde andre planer gitt. På en måte gleder jeg meg, for dette ER spennende, på den andre måte... 101 basenjier. Skal vi ringe Disney? Men nå eser hun som en ballong her. Når er termin i forhold til de andre to kullene? Gleder meg til å følge med. 1 Siter
mokken Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Oisann! Lykke til med suprise valpene En bekjent hadde forøvrig en tjuvparring på dag 5 (liten rase), og der kom det 5 valper 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Oi Gleder meg til å se bilder av hele haugen! 1 Siter
Toril Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Gleder meg vilt til alle bildene :bananas: 1 Siter
Benedicte Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Haha, de to der altså Tenk om Jippi drar til med 7 valper denne gangen også Siter
Yodel Skrevet 30. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. November 2014 Uff.... Altfor spennende... Har du veldig fulle valpelister? Har en del på liste, ja. 5-6 sikre, pluss noen jeg karakteriserer som litt mer usikre. Men har ikke nok om alle får store kull. Lyst på? Når er termin i forhold til de andre to kullene? Gleder meg til å følge med. Termin Emma 21. Desember, termin Tara 27 desember, termin Jippi 3 januar. Haha, de to der altså Tenk om Jippi drar til med 7 valper denne gangen også Ha ha, jaaaa. Både Tara og Emma så vi jo 5-6 pas UL... Jippi sitt kull blir da et P-kull. Navn mottas fortsatt med takk (N, O, P) 3 Siter
Wednesday Skrevet 30. November 2014 Rapporter Skrevet 30. November 2014 Har en del på liste, ja. 5-6 sikre, pluss noen jeg karakteriserer som litt mer usikre. Men har ikke nok om alle får store kull. Lyst på? Ja, veldig! 5 Siter
Ginaml Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Har alltid hatt ett godt øye for Jippi, og med den hannen Dette blir en farlig tråd! Lykke til! 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Lykke til med triovalpene Gleder meg til fine bilder utover Siter
MegaMarie Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Oh my god. Noen må drepe nettet mitt sånn omtrent fra 20 desember til slutten av februar. Samme her! Jippi er jo fantastisk nydelig, og herlig temperament Michael var også veldig herlig. Så dette blir farlig! 1 Siter
Siri Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Jippi sitt kull blir da et P-kull. Navn mottas fortsatt med takk (N, O, P) O hildrande du liksom.... Tre kull på rappen kan jo bli... ehhhh... morsomt *ler*. Navneforslag: - Kingwanas Puppymill... - Kingwanas Puppyboom... - Kingwanas Puppet on a String... .....ehhhhhhh.... ikke det nei . - Kingwanas Ohhh no.... - Kingwanas Oups I Did it Again... - Kingwanas Nothing Else Matters - Kingwanas Nothing Compares to You - Kingwanas Nothing to Loose ok.... dårlig humor på morgenkvisten her nå kjenner jeg 14 Siter
Tekopp Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Wow, 15-20 basenji valper samtidig ... jeg gleder meg til filmene kommer, ser for meg at det fort kan bli underholdende 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Skal du ha alle disse hjemme? Jeg har jo hilst på Michael, og han er en fin fyr, altså. Det syntes knertis og trollbolla også. Gleder meg til bildespam! 1 Siter
Shlush Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Navn ja: perfect match prime pinch me now poker face power in motion purple rain penny lane picture perfekt Playboy 9 navn... 9 valper :-P 1 Siter
mokken Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Party Girl Party Pooper Party Like A Rockstar Party All Night Party Like Theres No Tomorrow (for langt kanskje? Husker ikke maks antall bokstaver) 1 Siter
Mud Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 *flir* Michael er skikkelig player jo! Lykke til! 2 Siter
MegaMarie Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 - Kingwanas Oups I Did it Again... Hahah! Oppkalt etter sin fars mange "tabber"? Du har jo generelt litt eventyrtema, både med Emma - Kiss me quick, Tara - Fairy Of Tails og Michael - Man in the Mirror. Så jeg hiver inn litt eventyrnavn! Eller dans fra Jippi - Jitterbug. Eller sanger fra Michael Jackson, etter Michael. Nightingale Nix Nought Nothing Ole Lukkoje Puss in Boots Popping Price of Fame 2 Siter
Ingridhw Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Kingwanas Planned Perfection? Hver gang det er et basenjikull på sonen blir jeg helt forelsket i basenjien igjen og har veldig lyst på en selv. Helt til jeg googler masse og klarer å overbevise meg selv at det er hunder som er fantastisk vakre og som lager morsomme historier jeg kan lese, men som ikke passer for meg. Gleder meg til å se 20 rynkete bamser da! 3 Siter
Recommended Posts