TullBull Skrevet 7. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2014 Nydelig Det blir spennende å følge han fremover 1 Siter
roxie88 Skrevet 7. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2014 Gleder meg til flere bilder Gratulerer, han er helskjønn 1 Siter
Heidihj Skrevet 7. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2014 Åh! Jatakk til flere bilder! 1 Siter
Sanne Skrevet 7. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2014 Han er verdens fineste! En forferdelig stemme, som han bruker mye! Trygg og god, ikke et eneste uhell inne så langt. Sover og herjer om hverandre. Vi er forelska for å si det mildt Fineste lille valpeprinsen vår 9 Siter
Sanne Skrevet 8. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Takk dere! Han er virkelig en storsjarmør Siter
urbanlundie Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Nommen! Så søt, skikkelig kosedyr :-) Har han lundehundører eller, det kan se sånn ut på bildene? Hadde vært artig å høre etterhvert hvilke trekk han har fått etter sin mor og hvilke etter sin far :-) 1 Siter
Sanne Skrevet 8. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Han er så god! Å våkne til det lille lykkefjeset der i dag var herlig Nå raier han rundt her, full av energi Jeg synes det ser ut som han lukker det ene øret, men det er også en sjanse for at det bare ser sånn ut! Blir veldig spennende å se om han får sånne egenskaper! Siter
MarieR Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Noe så søtt! Da de var mindre syns jeg buhunden var veldig dominant, men nå har lundehunden kommet mer fram, spesielt i hodet ser jeg Det blir kjempespennende å følge han her Siter
Sanne Skrevet 8. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Noe så søtt! Da de var mindre syns jeg buhunden var veldig dominant, men nå har lundehunden kommet mer fram, spesielt i hodet ser jeg Det blir kjempespennende å følge han her Ja jeg ser lundehundtrekk hos han altså Synes begge rasene vises i han rett og slett Siter
Wednesday Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Herregud, er det mulig Nydelig! Siter
Sanne Skrevet 8. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Herregud, er det mulig Nydelig! Han er det Altfor søt rett og slett Siter
Sanne Skrevet 9. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Litt flere bilder av lillemann! Samboer har tatt disse *dele opp* 7 Siter
Sanne Skrevet 9. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Han er ganske fin altså 11 Siter
bardmand Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Han er veldig, veldig fin, og jeg er så glad for at han er kommet til dere som er så flinke til å dele ham med oss andre! 3 Siter
Djervekvinnen Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Åhh smelt! Så søt. Får lyst på en slik liten søt hund når jeg ser bildene! 1 Siter
Sanne Skrevet 9. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Han er veldig, veldig fin, og jeg er så glad for at han er kommet til dere som er så flinke til å dele ham med oss andre! Takk! Vi er veldig stolt Han er så trygg, god og fin på alle måter, den lille fyren vår Kommer nok ikke til å bli lite oppdateringer om han nei Han løfter på foten når han tisser da, det gjorde han allerede i går Ser urkomisk ut! Edit: Sant vel, @Djervekvinnen Han er et sjarmtroll uten like <3 1 Siter
Tekopp Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Finingen jeg digger forøvrig bildespammingen, så det er bare å fortsette med det Siter
Sanne Skrevet 9. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Finingen jeg digger forøvrig bildespammingen, så det er bare å fortsette med det Ja vi har flere bilder liggende på facebook, så jeg kan godt spamme enda mer jeg 1 Siter
ToneS Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Så spennende og artig å få være med fra starten av! Han er jo helt nydelig, blir artig å se hvordan han utvikler seg 1 Siter
Sanne Skrevet 9. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2014 Da har jeg klippet klør på han for første gang også! Sov seg gjennom hele seansen, så fikk tatt alle i en sleng Putene er som på lundehund, det er litt stilig! 10 Siter
Recommended Posts