Anette Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 http://www.vomoghundemat.no/vom-produkter.html Nye forpakninger og produktvarianter? Ser også de har fått kjøttbolle varianten (SUPER YAY!!!!) - jeg har jo brukt mush foret ved siden av og nå få vom i kjøttboller vil være kjempe behagelig! 4 Siter
Mud Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 http://www.vomoghundemat.no/vom-produkter.html Nye forpakninger og produktvarianter? Ser også de har fått kjøttbolle varianten (SUPER YAY!!) - jeg har jo brukt mush foret ved siden av og nå få vom i kjøttboller vil være kjempe behagelig! Så bra! Det har vært hovedgrunnen til at vi har brukt MUSH. Siter
Anette Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2014 Så bra! Det har vært hovedgrunnen til at vi har brukt MUSH. jepp, her også. Veldig glad om jeg kan kjøpe vom i store kvanta i kjøttbollevariant Siter
Renate A Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Ble veldig glad da jeg så at de kommer i disse bollene som mush har, enklere å ta opp akkurat det du skal ha for oss som fôrer med tørrfôr også Siter
Gjest Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Oi, så snedig med kjøttboller! Spørs om vi begynner å blande vom i tørrfôret da! Siter
Cavalierflat Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Så morsomt med så mye nytt! Gleder meg til å gå på vom shopping Siter
Siri Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Men de kjøttbollegreiene må da ta mye ekstra plass? Tror jeg foretrekker pølser fortsatt, jeg 4 Siter
Elisabeth00 Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 De har gjort produktene sine mer hipt Fin side, pakningene ser mer delikate ut nå, så de kommer sikkert til å selge unna mer VOM serien kommer i praktiske poser (560g) slik at du kan porsjonere ut riktig antall kjøttboller rett i fôrskålen og legg posen tilbake igjen i fryseren. Du kan fint gi kjøttet mens det fortsatt er fryst slik at hunden kan tygge det. De samme kvalitene kommer også i 500g pølser. Pølsene bør tines i kjøleskap. Holdbarheten er 2-3 dager i kjøleskap. Trenger du å tine kjøttet raskt kan du legg pølsene med emballasjen på i kaldt vann. De kommer vel til å fortsette med 1 og 5 kilos pølser, og blokker? Ser for meg at kjøttboller vil være veldig dyrt, 500g pølsene er jo svindyre. Siter
Anette Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2014 De har gjort produktene sine mer hipt Fin side, pakningene ser mer delikate ut nå, så de kommer sikkert til å selge unna mer De kommer vel til å fortsette med 1 og 5 kilos pølser, og blokker? Ser for meg at kjøttboller vil være veldig dyrt, 500g pølsene er jo svindyre. såvidt jeg forstod på en facebook gruppe var blokkene der fortsatt, og jeg tror 5 kg pølsene også. 1 Siter
Vimsy Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 ÆÆÆ! Hvordan pokker bestiller jeg nå. XD Siter
Tekopp Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Blir spennende å se hva som er tilgjengelig neste gang jeg skal kjøpe det da... for butikken her har stort sett hatt 1 kgs pølsene. Liker det nye designet, og at de (endelig) fikser på nettsidene sine Siter
AnnChristin Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Uhh, mye kulere pakker nå! Vi skal begynne med blokker så det er jo greit! Satser på at kjøttbollene ikke blir så mye dyrer enn pølsene! Der betaler jeg jo 160 for ti! Siter
Guest Yellow Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Veldig glad for at de begynner å selge en type som kun inneholder lam. Da skal jeg helt klart kjøpe det for å supplere med andre typer kjøtt. @Tekopp Du kan ta inn bestilling på det du vil fra Vom og hundemat så lenge butikken eller veterinæren allerede er forhandler av VogH. Hvertfall om du skal ha litt om gangen. Siter
Ane Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Hva mener dere med kjøttboller? At vommen er delt i små biter? Vi kjøper provit kjøtt fordi det er delt opp i små biter og man slipper dele opp blokker ol. Men selges de bare i små størrelser? Kjøper provit i 14kg sekk i småbiter.. Gidder ikke kjøpe 5kg poser Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Krilo Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Genialt med kjøtbollene, da tror jeg jaggu Leo skal få litt av det til måltidene sine fremover altså Siter
maysofie Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 500gr pølsene er superkjekke da, bare å flenge av plastikken og hive bikkja ut døra etter kjøttklumpen Kanskje vi kjøper litt av begge fremover, så kan han få V&H i tørrfôret iblant Siter
Debbie Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Veldig fornøyd med oppdatert hjemmesiden, og utseende. Så er det bare å håpe at det ikke blir så hipt at prisene skyter i været. 1 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Det står bare om småpakker på nettsida deres. Jeg regner med at man fortsatt kan få 20 kg blokker? Siter
Guest lijenta Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Det står bare om småpakker på nettsida deres. Jeg regner med at man fortsatt kan få 20 kg blokker? tenk deg en hundekjører som bestiller halv til helpall av småpsene hihi. Dem gjør nemlig det av blokker så ja ville tro den fortsatt skal være med. Men tror dem retter seg mer inn på familiehunden også og da trenger dem noe som er lettere å handtere for at V og H skal øke markedet sitt Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 tenk deg en hundekjører som bestiller halv til helpall av småpsene hihi. Dem gjør nemlig det av blokker så ja ville tro den fortsatt skal være med. Men tror dem retter seg mer inn på familiehunden også og da trenger dem noe som er lettere å handtere for at V og H skal øke markedet sitt De må gjerne tilpasse seg familiehundmarkedet som vil ha små fint pakker, bare de ikke fjerner blokkene for oss som kjøper en del kg av gangen har akkurat plass til 100 kg i frysern Ikke endre størrelsen på pakkene! Da går det ikke nedi! Siter
Anette Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2014 Det står bare om småpakker på nettsida deres. Jeg regner med at man fortsatt kan få 20 kg blokker? Ja det får man Desverre får man ikke kjøpt bolle maten i kvantum fra de.. Bare i butikk til 39,90...Da ble jeg litt lei meg. Ville jo hatt en kasse av gangen. Siter
SiriEveline Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Etter hva jeg har hørt vil det fortsatt være mulig å få tak i blokker, tror jeg har sett det ifra samme kildene som Anette. Siter
Guest Yellow Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Jeg fikk iallfall svar kjapt fra de på FB. Er bare å spørre der eller på mail om det er noe man lurer på. Siter
simira Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Jada, de skal visstnok fortsatt levere både pølser og blokker. Kjipt om disse bitene bare kommer i små poser og like dyre som Nature's Menu og MUSH da. Kovu spiser jo en halvkilo per måltid, så da lønner det seg uansett å kjøpe 20x 1 kg for oss. Siter
TullBull Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Veldig spent på hva prisen på pakningen med kjøttboller blir i dyrebutikken her! Hadde vært veldig praktisk å slippe klinet med å tine og dele pølsene.. Sålenge det blir billigere enn å fôre på Orijen, så kan det hende jeg begynner å fullfôre på VoH Siter
Recommended Posts