Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny vom og hundemat pakninger


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

http://www.vomoghundemat.no/vom-produkter.html Nye forpakninger og produktvarianter? Ser også de har fått kjøttbolle varianten (SUPER YAY!!!!) - jeg har jo brukt mush foret ved siden av og nå

Men de kjøttbollegreiene må da ta mye ekstra plass? Tror jeg foretrekker pølser fortsatt, jeg

Jepp, sto i brevet fra V&H tidligare i år.. "De blå halvkilospølsene vil gå ut av produksjon, men vi vil fortsette å produsere 1 kg, 5 kg og 20 kg i blå forpakning"

Er det noen som vet om en forhandler nær Sande? Jeg vil helst kjøre så kort som mulig :D Merkelig at verken V&H sentralt eller en forhandler som leverer i nærheten ikke svarer på mail. Det er sikkert et døgn siden jeg sendte den siste mailen :icon_redface: Kanskje jeg skal smøre meg med tålmodighet :) Men altså, hvis noen vet om en forhandler i nærheten.. :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om en forhandler nær Sande? Jeg vil helst kjøre så kort som mulig :D Merkelig at verken V&H sentralt eller en forhandler som leverer i nærheten ikke svarer på mail. Det er sikkert et døgn siden jeg sendte den siste mailen :icon_redface: Kanskje jeg skal smøre meg med tålmodighet :) Men altså, hvis noen vet om en forhandler i nærheten.. :thumbs:

I sande finnes vel ikke noe :-P Blir vel som med meg, at man må til Drammen! Men der har både hundeparken, CC oh Buddy gulskogen v&h!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I brevet fra V&H står det også at det nye varemerket VOM er forbeholdt forhandlere med butikkutsalg, og at de uten butikkutsalg fortsatt (kun) kan kjøpe 1 kg, 5 kg og 20 kg til samme bestingelser som før...

....Det betyr vel akkurat at begge typane skal fortsette? Eller har du @ fått en annen beskjed? Skriver dei at det kun skal vere en type framover? Utrulig forvirrande med å ha to typar fortsatt? Iallefall når dei "gamle" ikkje står omtalt på nettsidene lenger...

Ok, vet dessverre ikke. Men selger ikke de aller fleste dyrebutikker VogH nå uansett? Her omkring finnes det vel ikke noen som ikke gjør det hvertfall.

Og det står fortsatt om de gamle typene på nettsiden, da de jo som sagt er de samme som tidligere bare annen forpakning, og det kommer tydelig frem også hvem som er hvem der. :)

Kan du legge ut nøyaktig det som stod, gjerne bare legge ved et bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vet dessverre ikke. Men selger ikke de aller fleste dyrebutikker VogH nå uansett? Her omkring finnes det vel ikke noen som ikke gjør det hvertfall.

Og det står fortsatt om de gamle typene på nettsiden, da de jo som sagt er de samme som tidligere bare annen forpakning, og det kommer tydelig frem også hvem som er hvem der. :)

Kan du legge ut nøyaktig det som stod, gjerne bare legge ved et bilde?

"

Endring i sortiment fra juli/august

De blå halvkilospølsene vil gå ut av produksjon, men vi vil fortsette å produsere 1 kg, 5 kg og 20 kg i blå forpakning.

Ettersom varemerket VOM er forbeholdt butikker, så har vi hatt en gjennomgang av forhandlerne våre og skiller nå på forhandlere med og uten butikkutsalg. Din virksomhet er kategorisert under "forhandler uten butikkutsalg" og du har dermed tilgang til å kjøpe 1 kg, 5 kg og 20 kg blokk som tidligere til samme vilkår som tidligere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har priser på disse taste produktene? Ikke butikk men rett fra grossist. Eksklusiv går ut og det betyr at om man ikke vil fore kylling så må man over på de som heter taste,det virker å bli dyrt? Kyllingproduksjon byr meg midt i mot.

Man får ikke kjøpt taste fra grossist, disse produktene er forbeholdt butikk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det står på nettet men fant det ikke via mobilen. Noen som vet størrelsen på kjøttbollene? Altså hva veier en bolle?

Vet man prisen på en pose med sånne boller?

Sida funker dårlig på mobil, men lest rundt på facebooksida, og vekt på en pose er 560 g (men vekt på kjøttbollen vet jeg ikke), og veiledende pris var 39,90 for ene typen og 42-etellerannet for andre typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Juhu! Dyre eller ei, de kjøttbollene skal inn i min fryser! :D Perfekt når man har en liten hund som spiser maks 100g per dag. Vi kaster så mye hundemat pga vanskelige porsjoner vi altså. Dette er bare helt supert :D Til den store blir det fortsatt 0,5 kgs pølser - jeg handler det jeg synes er praktisk for meg. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...