Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny vom og hundemat pakninger


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

http://www.vomoghundemat.no/vom-produkter.html Nye forpakninger og produktvarianter? Ser også de har fått kjøttbolle varianten (SUPER YAY!!!!) - jeg har jo brukt mush foret ved siden av og nå

Men de kjøttbollegreiene må da ta mye ekstra plass? Tror jeg foretrekker pølser fortsatt, jeg

Jepp, sto i brevet fra V&H tidligare i år.. "De blå halvkilospølsene vil gå ut av produksjon, men vi vil fortsette å produsere 1 kg, 5 kg og 20 kg i blå forpakning"

http://www.vomoghundemat.no/vom-produkter.html

Nye forpakninger og produktvarianter?

Ser også de har fått kjøttbolle varianten (SUPER YAY!!) - jeg har jo brukt mush foret ved siden av og nå få vom i kjøttboller vil være kjempe behagelig!

Så bra! Det har vært hovedgrunnen til at vi har brukt MUSH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har gjort produktene sine mer hipt :D Fin side, pakningene ser mer delikate ut nå, så de kommer sikkert til å selge unna mer :)

VOM serien kommer i praktiske poser (560g) slik at du kan porsjonere ut riktig antall kjøttboller rett i fôrskålen og legg posen tilbake igjen i fryseren. Du kan fint gi kjøttet mens det fortsatt er fryst slik at hunden kan tygge det.

De samme kvalitene kommer også i 500g pølser. Pølsene bør tines i kjøleskap. Holdbarheten er 2-3 dager i kjøleskap. Trenger du å tine kjøttet raskt kan du legg pølsene med emballasjen på i kaldt vann.

De kommer vel til å fortsette med 1 og 5 kilos pølser, og blokker?

Ser for meg at kjøttboller vil være veldig dyrt, 500g pølsene er jo svindyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har gjort produktene sine mer hipt :D Fin side, pakningene ser mer delikate ut nå, så de kommer sikkert til å selge unna mer :)

De kommer vel til å fortsette med 1 og 5 kilos pølser, og blokker?

Ser for meg at kjøttboller vil være veldig dyrt, 500g pølsene er jo svindyre.

såvidt jeg forstod på en facebook gruppe var blokkene der fortsatt, og jeg tror 5 kg pølsene også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at de begynner å selge en type som kun inneholder lam. Da skal jeg helt klart kjøpe det for å supplere med andre typer kjøtt. :)

@Tekopp

Du kan ta inn bestilling på det du vil fra Vom og hundemat så lenge butikken eller veterinæren allerede er forhandler av VogH. Hvertfall om du skal ha litt om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere med kjøttboller? At vommen er delt i små biter? Vi kjøper provit kjøtt fordi det er delt opp i små biter og man slipper dele opp blokker ol. Men selges de bare i små størrelser? Kjøper provit i 14kg sekk i småbiter.. Gidder ikke kjøpe 5kg poser :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står bare om småpakker på nettsida deres. Jeg regner med at man fortsatt kan få 20 kg blokker?

tenk deg en hundekjører som bestiller halv til helpall av småpsene hihi. Dem gjør nemlig det av blokker så ja ville tro den fortsatt skal være med. Men tror dem retter seg mer inn på familiehunden også og da trenger dem noe som er lettere å handtere for at V og H skal øke markedet sitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

tenk deg en hundekjører som bestiller halv til helpall av småpsene hihi. Dem gjør nemlig det av blokker så ja ville tro den fortsatt skal være med. Men tror dem retter seg mer inn på familiehunden også og da trenger dem noe som er lettere å handtere for at V og H skal øke markedet sitt

De må gjerne tilpasse seg familiehundmarkedet som vil ha små fint pakker, bare de ikke fjerner blokkene for oss som kjøper en del kg av gangen har akkurat plass til 100 kg i frysern :lol: Ikke endre størrelsen på pakkene! Da går det ikke nedi! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står bare om småpakker på nettsida deres. Jeg regner med at man fortsatt kan få 20 kg blokker? 

Ja det får man

Desverre får man ikke kjøpt bolle maten i kvantum fra de.. Bare i butikk til 39,90...Da ble jeg litt lei meg. Ville jo hatt en kasse av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på hva prisen på pakningen med kjøttboller blir i dyrebutikken her! Hadde vært veldig praktisk å slippe klinet med å tine og dele pølsene.. Sålenge det blir billigere enn å fôre på Orijen, så kan det hende jeg begynner å fullfôre på VoH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...