Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny vom og hundemat pakninger


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

http://www.vomoghundemat.no/vom-produkter.html Nye forpakninger og produktvarianter? Ser også de har fått kjøttbolle varianten (SUPER YAY!!!!) - jeg har jo brukt mush foret ved siden av og nå

Men de kjøttbollegreiene må da ta mye ekstra plass? Tror jeg foretrekker pølser fortsatt, jeg

Jepp, sto i brevet fra V&H tidligare i år.. "De blå halvkilospølsene vil gå ut av produksjon, men vi vil fortsette å produsere 1 kg, 5 kg og 20 kg i blå forpakning"

Ja det får man

Desverre får man ikke kjøpt bolle maten i kvantum fra de.. Bare i butikk til 39,90...Da ble jeg litt lei meg. Ville jo hatt en kasse av gangen.

Rundt 70.- i kilospris.... Det er faktisk dyrere enn kjøttboller til menneskekonsum det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, det er jo ikke noe som helst stress med å dele opp kilospølsene hvertfall. :P De får jo fint plass på en vanlig, stor plastfjøl og er enkelt å dele opp og griser jo heller ikke noe om man deler de opp mens de enda er halvtinte, men enda veldig faste.

Er det verre enn å dele og kutte opp kjøtt til eget forbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den prisen så fortsetter jeg nok med provit ja :P

Kjøpte noen slike kjøttboller med Mush i sverige og det var veldig praktisk for meg som bare förer 50/50 og kanskje mindre. Men koster det skjorten så er liksom poenget borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sto i brevet fra V&H tidligare i år.. "De blå halvkilospølsene vil gå ut av produksjon, men vi vil fortsette å produsere 1 kg, 5 kg og 20 kg i blå forpakning"

Æsj :/ Halvkilospølsene er perfekt størrelse siden han får en kvart eller halv pølse hver dag, så jeg kan tine hele.. Skjønner dem vil ha folk til å kjøpe de nye posene med porsjoner, men synd hvis det blir mye dyrere..
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj :/ Halvkilospølsene er perfekt størrelse siden han får en kvart eller halv pølse hver dag, så jeg kan tine hele.. Skjønner dem vil ha folk til å kjøpe de nye posene med porsjoner, men synd hvis det blir mye dyrere..

Bruker halvkilospølser jeg også, passer godt til mine to små hunder så jeg blir trist hvis de ikke skal produsere de lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene han fullfôres på V&H så går det i 0,5kg morgen og 0,5kg kveld, da er pølsene veldig greie da frokosten ofte er frossen... Jaja, ikke verdens undergang.

Kanskje vi skal begynne å kjøpe blokker nå som vi faktisk har litt fryseplass? Noen som vet om butikker som kutter i Vestfold? Hente rått er selvfølgelig en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj :/ Halvkilospølsene er perfekt størrelse siden han får en kvart eller halv pølse hver dag, så jeg kan tine hele.. Skjønner dem vil ha folk til å kjøpe de nye posene med porsjoner, men synd hvis det blir mye dyrere..

Neineinei!  :no: 

Bekreftet?

Jepp, sto i brevet fra V&H tidligare i år.. "De blå halvkilospølsene vil gå ut av produksjon, men vi vil fortsette å produsere 1 kg, 5 kg og 20 kg i blå forpakning"

Nei da, 0,5 kg pølsene får bare nytt design, de skal fortsatt produseres. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, nå forvirrer dere meg :lol: Samme innhold i alt?
Noe tilsvarende i hvert fall. Om du vil kan du gå inn på vom og hundemat sin facebookside. På øverste bildet ligger en del kommentarer, blant annet dette med 0,5 kg pølser, hvor vom og hundemat selv har svart det jeg skrev.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe tilsvarende i hvert fall. Om du vil kan du gå inn på vom og hundemat sin facebookside. På øverste bildet ligger en del kommentarer, blant annet dette med 0,5 kg pølser, hvor vom og hundemat selv har svart det jeg skrev.

Det var rart? Men da er vel 0,5 kg pølsene med ny design og kun til butikk-butikker og ikkje til alle forhandlere, som med dei nye produkta.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har akkurat samme produkter som tidligere, bare byttet navn. Bortsett fra den varianten med ris som er endret, og kanskje valpefôret litt?

I tillegg til å ha fått noen flere produkter.

http://vomoghundemat.no/vom-produkter.html

La til: Gikk gjennom svaret jeg fikk tidligere fra dem nå, og der står det at de skal tømme lageret for produkter med det gamle utseendet før de levererer ut det nye, så det skal såklart ikke være to forskjellige navn videre. :)

Og Taste er det ikke enda satt igang produksjon av, men det skal skje iløpet av de nærmeste ukene, og når det er klart vil man fint kunne bestille dette via forhandler om denne ikke alt bestiller det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har akkurat samme produkter som tidligere, bare byttet navn. Bortsett fra den varianten med ris som er endret, og kanskje valpefôret litt?

I tillegg til å ha fått noen flere produkter.

http://vomoghundemat.no/vom-produkter.html

La til: Gikk gjennom svaret jeg fikk tidligere fra dem nå, og der står det at de skal tømme lageret for produkter med det gamle utseendet før de levererer ut det nye, så det skal såklart ikke være to forskjellige navn videre. :)

Og Taste er det ikke enda satt igang produksjon av, men det skal skje iløpet av de nærmeste ukene, og når det er klart vil man fint kunne bestille dette via forhandler om denne ikke alt bestiller det inn.

I brevet fra V&H står det også at det nye varemerket VOM er forbeholdt forhandlere med butikkutsalg, og at de uten butikkutsalg fortsatt (kun) kan kjøpe 1 kg, 5 kg og 20 kg til samme bestingelser som før...

....Det betyr vel akkurat at begge typane skal fortsette? Eller har du @ fått en annen beskjed? Skriver dei at det kun skal vere en type framover? Utrulig forvirrande med å ha to typar fortsatt? Iallefall når dei "gamle" ikkje står omtalt på nettsidene lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I brevet fra V&H står det også at det nye varemerket VOM er forbeholdt forhandlere med butikkutsalg, og at de uten butikkutsalg fortsatt (kun) kan kjøpe 1 kg, 5 kg og 20 kg til samme bestingelser som før...

....Det betyr vel akkurat at begge typane skal fortsette? Eller har du @ fått en annen beskjed? Skriver dei at det kun skal vere en type framover? Utrulig forvirrande med å ha to typar fortsatt? Iallefall når dei "gamle" ikkje står omtalt på nettsidene lenger...

Dette brevet har jeg og lest, og din fortsåelse er det samme som min. Kommer vel av at vom og hundemat har gjort seg upopulære med en del butikker, og skal tilby de noe ekstra.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette høres helt fantastisk ut, håper det ikke er så dyrt med de kjøttbollene :) For meg som ikke lengre fullforer på V&H men blander med tørrfor, høres det fantastisk ut å slippe å tenke på kutting og tining og deling, og heller bare ta noen kjøttboller rett ut av frysen og i skålen til hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette brevet har jeg og lest, og din fortsåelse er det samme som min. Kommer vel av at vom og hundemat har gjort seg upopulære med en del butikker, og skal tilby de noe ekstra.

Syns det er dumt dei "gamle" produkta ikkje er omtalt på den nye nettsida iallefall... Får tru det kjem etter kvart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VOM serien kommer i praktiske poser (560g) slik at du kan porsjonere ut riktig antall kjøttboller rett i fôrskålen og legg posen tilbake igjen i fryseren. Du kan fint gi kjøttet mens det fortsatt er fryst slik at hunden kan tygge det.

De samme kvalitene kommer også i 500g pølser. Pølsene bør tines i kjøleskap. Holdbarheten er 2-3 dager i kjøleskap. Trenger du å tine kjøttet raskt kan du legg pølsene med emballasjen på i kaldt vann.

Dette står på hjemmesiden deres anng 500g pølsene.

Dersom posene med "kjøttbollene" blir såpass dyre som 39.90kr så kommer jeg til å fortsette med 500g pølsene, håper ikke de også stiger veldig mye i pris...har ikke plass til diger fryser til 20kg blokker, men kan kjøpe 1kg eller 5kg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...