Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Gratulerer @Malamuten ! Endelig hjemme :) må være godt.

Jeg må begynne med plan B. Tispa er tom :( fader ass, hadde det på følelsen, men assa! Gah.

Takk, veldig godt, både fordi valpen er her og fordi det ble en lang reise :) Så synd tispen gikk tom, har du noen andre kull i bakhånd eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, veldig godt, både fordi valpen er her og fordi det ble en lang reise :) Så synd tispen gikk tom, har du noen andre kull i bakhånd eller?

Har egentlig ikke det, men jobber med saken :P har jo fulgt med,men har ikke vist min interesse enda. Nå tror jeg at jeg er litt for sent ute til de kullene. I tillegg er de egentlig i tidligste laget for meg. Men, blir det ikke noe nå, så blir det ikke. Da får jeg bare vente :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifCamera360_2015_2_13_090236.jpgattachicon.gifCamera360_2015_2_12_085326.jpg

Vi skal nok trene litt lp også ja :) hun er litt vell tøff i trynet så tror vi må trene mye på det meste :P spesielt slipp og hva som er ok å bite i, siden hun hang i arma mi isted å vi var to som sleit med å få henne av :lol: Og vokt, meninger og energi :P kommer definitivt ikke til å kjede meg fremover.

Jeg lurer veldig på hvordan det gikk i tollen jeg?? Vår tur om drøye to uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hvordan det gikk i tollen jeg?? Vår tur om drøye to uker...

Det gikk veldig raskt, for raskt.. Tolleren tok alle papirene så ikke på halvparten av dem, så ikke hunden, sjekket ikke id og sa "det er greit" uten at jeg betalte moms eller noe... Tror kanskje ikke han var så veldig interessert :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig raskt, for raskt.. Tolleren tok alle papirene så ikke på halvparten av dem, så ikke hunden, sjekket ikke id og sa "det er greit" uten at jeg betalte moms eller noe... Tror kanskje ikke han var så veldig interessert :P

Oi, så bra!! Håper det går like greit for oss!! Hvor reiste dere inn? Vi kommer med båten fra danmark til Larvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig raskt, for raskt.. Tolleren tok alle papirene så ikke på halvparten av dem, så ikke hunden, sjekket ikke id og sa "det er greit" uten at jeg betalte moms eller noe... Tror kanskje ikke han var så veldig interessert :P

Gratulerer med valp, hun var kjempesøt!

Godt det gikk relativt greit på reisen også, sånn bortsett fra en billig bot da.. ;) Men jeg må innrømme at jeg ble litt skremt da jeg leste at de ikke bryr seg mer om import av valper! Ikke for din del, du har sikkert kjøpt hund fra en seriøs oppdretter, men det er jo ikke rart om det er lett å smugle inn valper fra fabrikker når det er på den måten man gjør jobber som toller? Ikke at de sikkert tar med smuglevalpene gjennom tollen (det ligger vel litt i ordet?), men at det skal være så lett å få et dyr gjennom. Tenker på sykdommer også.. Men fint for deg at du slapp moms! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valp, hun var kjempesøt!

Godt det gikk relativt greit på reisen også, sånn bortsett fra en billig bot da.. ;) Men jeg må innrømme at jeg ble litt skremt da jeg leste at de ikke bryr seg mer om import av valper! Ikke for din del, du har sikkert kjøpt hund fra en seriøs oppdretter, men det er jo ikke rart om det er lett å smugle inn valper fra fabrikker når det er på den måten man gjør jobber som toller? Ikke at de sikkert tar med smuglevalpene gjennom tollen (det ligger vel litt i ordet?), men at det skal være så lett å få et dyr gjennom. Tenker på sykdommer også.. Men fint for deg at du slapp moms! :D

Nei, det reagerte vi også på, Vims har jo alt i orden, men det vet jo ikke de. Ikke så de på valpen heller så de aner jo ikke om jeg hadde meg meg en eller fem og de aner jo ikke om papirene og vaksiner osv hører til nettopp denne hunden når de ikke sjekka chip eller noe.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer @Malamuten ! Endelig hjemme :) må være godt.

Jeg må begynne med plan B. Tispa er tom :( fader ass, hadde det på følelsen, men assa! Gah.

Det var leit! Hva er plan B?

Vi får valp om ca. 6 uker! Vi skal ha en svart storpuddel, og dette blir vår første hund sammen. Vi gleder oss veldig! :D

Så spennende :) Hvor er den fra?

Blir mest sannsynlig 2015 valp :-D :-D men planene holder jeg litt tett foreløpig!

Kult! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit! Hva er plan B?

Janei, si det? :P Hehe. Nei det begynner å forme seg en plan B, men jeg er litt seint ute for den tror jeg. Skal ha mye flaks for den, så jeg har en plan C! Den er det større sannsynlighet for, og den liker jeg veldig godt :D så vi får nå se. Plan B får jeg vite snart tror jeg :) Jeg kan ikke jinxe planene ved å avsløre de vettu :D hihi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se da om min "slapphet" på å produsere selv ender med 2016 valp :lol:

Talli får bare en valp, sikkert en hannhund.

Står på valpeliste som antagelivis fødes innenfor at jeg vet at Arya er drektig, så takker jeg nei så får sikkert Arya bare hannhunder også. Og der sitter jeg med ingen valp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått valpebilder og videoer :wub: ..og angsten for å få "feil" valp begynner å melde seg. Hvilke kriterier plukker dere f.eks. en valp til LP, RL og freestyle på? (Ja, jeg vet hvilken rase jeg får :-P Desto viktigere å velge rett.) Utover høyt aktivitetsnivå, matlyst, kontaktsøk og lekelyst? Om to stiller helt likt på de parametrene: vil jeg ha den dominante eller den som legger seg ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...