Meg Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 (endret) Ja, men vi må jo bare ha det siste ordet, ikke sant? Ikke prøv å snu dette til å være noe jeg er enig i, mine valper (og voksne hunder, for den saks skyld) sover i min seng om natta de, og på dagtid sover de i sofaen. Men i hver eneste tråd jeg har sett der denne valpen har vært et tema, har folk fortalt henne at det er uetisk og feil og i følge Mattilsynets regler så blablabla - jeg tror hun har fått det med seg. Hun er ikke enig i at hun gjør noe galt, og hun hevder vi ikke har hele bildet. Tar hun feil? Det er uansett ikke en tråd om Monica Eike og hennes malamute, det er en tråd om valper født i 2015. Skal dere fortsette å dytte reglementet oppi nesa på henne, så gjør det i tråder om hennes hund, du har en her, her, eller så kan dere sikkert diskutere det videre i polarhundtråden her. Å fortsette diskusjonen i denne tråden, er unødvendig Mener også at vi kan droppe diskusjonen her. vil heller se bilder av 2015 valper Endret 30. September 2015 av Meg 4 Siter
Pablo Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Skal hente en Coton de Tulear valp fra Sverige i oktober, kan nesten ikke vente! :-) Blir første hunden her i hus, så det blir nok spennende! 4 Siter
Wachita Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Leela, 18 dager gammel 15 Siter
Tekopp Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Leela, 18 dager gammel Fine Leela Oppkalt etter karakteren i Futurama forøvrig? Siter
Wachita Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Fine Leela Oppkalt etter karakteren i Futurama forøvrig?Det er helt korrekt ^^Hele navnet blir Nadjarah's Legendary Leela! 3 Siter
Lunatic Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Leela, 18 dager gammel *ikkemisunneligidetheletatt* Siter
Urvana Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Leela, 18 dager gammel Så vakker! Du er heldig! [emoji7] Sent fra min GT-I8190N via Tapatalk Siter
tmp Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Valpen min begynner å bli stor Gratulerer så utrolig nydelig hun ser så langbeint og smekker ut, er hun mer langbent og lett type, eller bare uferdig valp? 1 Siter
Wachita Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Så vakker! Du er heldig! Sent fra min GT-I8190N via TapatalkJa, vi føler oss kjempe heldige! Spessielt siden de er 8 i kullet, og hun er eneste terven! *ikkemisunneligidetheletatt* Siter
Snøfrost Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Her er litt bilder av mine 2015 valper.Stjerne har blitt 9 mnd, og hun må jeg visst få tatt noen nye bilder av snart. Shame on me!Dette er fra midten av august. Sarek har blitt 5 mnd gammel, og jeg venter fortsatt i litt spenning om stein nummer to kan gjøre et mindre mirakel og ramle på plass Vet sjansen er lav, men håper litt til allikevel. Siste 2015 valp er Beringia, og hun ser for øyeblikket slik ut (8 uker gammel) 14 Siter
tmp Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Her er litt bilder av mine 2015 valper.Stjerne har blitt 9 mnd, og hun må jeg visst få tatt noen nye bilder av snart. Shame on me!Dette er fra midten av august. Sarek har blitt 5 mnd gammel, og jeg venter fortsatt i litt spenning om stein nummer to kan gjøre et mindre mirakel og ramle på plass Vet sjansen er lav, men håper litt til allikevel. Siste 2015 valp er Beringia, og hun ser for øyeblikket slik ut (8 uker gammel) så fine drømmer om husky en dag ! Siter
Kristiin Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Kan noen forteller meg hvorfor mim soon to be 6 måneder gamle valp tisset i senga i natt, PÅ meg..? Våknet av at dyna, jeg og madrassen var bløtt, herlig start på dagen. Hun har tisset i senga en gang tidligere, da var hun 9 uker med null blærekontroll 1 Siter
Lunatic Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Kan noen forteller meg hvorfor mim soon to be 6 måneder gamle valp tisset i senga i natt, PÅ meg..? Våknet av at dyna, jeg og madrassen var bløtt, herlig start på dagen. Hun har tisset i senga en gang tidligere, da var hun 9 uker med null blærekontroll Nyx gjorde det samme med meg! Men hun var vel 8-10 mnd.. Vi våknet og jeg lå i 10 min på tlf for å våkne litt. Så plutselig hopper hun opp i senga, oppå meg og tisser! Maaaasseee. Alltid like gøy med tiss i seng, på deg og overalt... Valpeglede Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Tror jeg har kommet ned til tre, men vet jo aldri ettersom de bare er 5 uker Siter
mokken Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Kan noen forteller meg hvorfor mim soon to be 6 måneder gamle valp tisset i senga i natt, PÅ meg..? Våknet av at dyna, jeg og madrassen var bløtt, herlig start på dagen. Hun har tisset i senga en gang tidligere, da var hun 9 uker med null blærekontroll Det kan være at første løpetid nærmer seg, det er ikke uvanlig med uhell i den sammenheng Siter
Tekopp Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Her er litt bilder av mine 2015 valper.Stjerne har blitt 9 mnd, og hun må jeg visst få tatt noen nye bilder av snart. Shame on me!Dette er fra midten av august. Stemmer for nye bilder ja Jeg blir helt satt ut av hvor stor hun så ut der allerede. Hun var jo nettopp en liten fluffball liksom Siter
tmp Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Tror jeg har kommet ned til tre, men vet jo aldri ettersom de bare er 5 uker De første to bildene *smelt* Siter
Belgerdama Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Så mange flotte sonevalperIgår kom jeg hjem med lille Akira og hun er så nydelig. Hun sov sammen med oss i natt og jeg gikk ut med henne kl halv fem, da hun flyttet litt på seg, og hun tisset og så sov vi videre til kl halv ti. Hun er nysgjerrig på alt både ute og inne og er veldig frempå. Vakreste jenta mi 16 Siter
Lunatic Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Så mange flotte sonevalperIgår kom jeg hjem med lille Akira og hun er så nydelig. Hun sov sammen med oss i natt og jeg gikk ut med henne kl halv fem, da hun flyttet litt på seg, og hun tisset og så sov vi videre til kl halv ti. Hun er nysgjerrig på alt både ute og inne og er veldig frempå. Vakreste jenta mi Gratulerer med å endelig få frøkna hjem! Hun er flott!Si ifra om du kommer innom Oslo-området en dag! Det hadde vært superkoselig å få hilse på 1 Siter
Belgerdama Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Gratulerer med å endelig få frøkna hjem! Hun er flott!Si ifra om du kommer innom Oslo-området en dag! Det hadde vært superkoselig å få hilse på Tusen takk Det skal jeg gjøre. Er uten bil etter at den havarerte så er ikke så mobil om dagen Siter
Kristiin Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Det kan være at første løpetid nærmer seg, det er ikke uvanlig med uhell i den sammenheng menmen.. Er hun ikke litt ung enda? (6mnd den 16 okt) Milla var nærmere 9 måneder før hun fikk sin første løpetid. Siter
Garp Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 menmen.. Er hun ikke litt ung enda? (6mnd den 16 okt) Milla var nærmere 9 måneder før hun fikk sin første løpetid. vips fikk sin første 7 måneder gammel ?? Siter
mokken Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 menmen.. Er hun ikke litt ung enda? (6mnd den 16 okt) Milla var nærmere 9 måneder før hun fikk sin første løpetid. Nei det er ganske stor forskjell på sånt. Hører ofte om de som får første løpetid mellom 6 og 9 mnd. Også er det noen som er yngre og noen eldre. Mine to tisper har fått første ved 6 og 11 mnd alder. Siter
Snøfrost Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 Stemmer for nye bilder ja Jeg blir helt satt ut av hvor stor hun så ut der allerede. Hun var jo nettopp en liten fluffball liksom ja, de vokser altfor fort ut av det stadiet. Lover å ta nye bilder bare hun har kledd på seg litt Siter
LinL Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2015 (endret) Lille håpefulle 5 mnd Endret 1. Oktober 2015 av LinL 13 Siter
Recommended Posts