Belgerdama Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Valpefakter ja..vi har fire 9 uker gamle terrorister nå, vi beholder hele kullet - jupp - ganske glad for at det er sommer og at de vokser opp delvis ute Wow, det er tøft. Blir en del å holde styr på tenker jeg. Hva slags rase er det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Sarek har blitt over 3mnd gammel og veier over 10kg alt. Vokser og gror fort disse små... Han liker IKKE å gå bak på tur. Han skal gå ved siden av den første hunden eller i front mener han. Men han får nå bare lære seg at innimellom går vi bak. Men lederhunder skal da gå fremst de? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Men lederhunder skal da gå fremst de? Sent from my iPhone using Tapatalk Hehe, ja. Kanskje han innbilder seg at han havner i fronten på spannet fra første tur når han blir gammel nok? Da må han nok tro om igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Wow, det er tøft. Blir en del å holde styr på tenker jeg. Hva slags rase er det?? Alaska Husky 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Vakreste mor med valpene <3 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Hehe, ja. Kanskje han innbilder seg at han havner i fronten på spannet fra første tur når han blir gammel nok? Da må han nok tro om igjen Har ikke alle unge gutter såpass ståltro på seg selv da? Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Dårlig med bilder, titter bare innom for å si at Rutta er driiit kul 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delete Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Dexter på stranda idag. Vassa litt gjorde han og =D (Whippet, 10 uker) 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Valpene har nå startet å åpne øynene. De er 1 1/2 uke gamle og jeg syntes tiden går såååå sakte. Gleder meg enormt til jeg får sett de igjen og til jenta mi kommer hjem. Det er, såvidt jeg vet, 3 ledige hanner i kullet. Alle tispene er snakket for. Ettersom faren er tjenestehund (patruljehund) og moren har vist stort potensiale i både LP og feltsøk/søk og at hun har en interesse for sau så har jeg stor tro på gode arbeidshunder i dette kullet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Jeg er skikkelig misunnelig på alle dere som allerede har fått valpene sine, og dere som enda venter! Jeg vil også ha! Helst i går, senest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Vanskelig å få tatt bilder med mobil av svart blobb Hun er skikkelig kul og en avslappa valp altså! Så gøy og trivelig å ha med å gjøre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Vanskelig å få tatt bilder med mobil av svart blobb Hun er skikkelig kul og en avslappa valp altså! Så gøy og trivelig å ha med å gjøre *smelt* Så ufattelig skjønn Verdens søteste tryne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Jeg blir så valpesjuk av å se alle disse bildene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Melder seg inn her Henter en gronnisgutt om ett par uker 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Melder seg inn her Henter en gronnisgutt om ett par uker Nye importen fra Ada å di? Her blir det kanskje en terv tispe i november om det kommer en til oss 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Nye importen fra Ada å di? Her blir det kanskje en terv tispe i november om det kommer en til oss Stemmer Blir spennende å se hva som kommer i det kullet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Stemmer Blir spennende å se hva som kommer i det kullet Så kult at han kommer til deg! Sett litt bilder på Facebook! Virker som en kul fyr Jeg er veldig spent på dette kullet! Har lenge hatt lyst på en fra de linjene. Så spent på om det kommer noen terv der! Så håper det! Linjene bak er jo nesten 75% terv, så sjansene er der! Lilly minner veldig om Khal og, utifra det jeg har sett. Happy go lucky tispe med litt whatever attityde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Så kult at han kommer til deg! Sett litt bilder på Facebook! Virker som en kul fyr Jeg er veldig spent på dette kullet! Har lenge hatt lyst på en fra de linjene. Så spent på om det kommer noen terv der! Så håper det! Linjene bak er jo nesten 75% terv, så sjansene er der! Lilly minner veldig om Khal og, utifra det jeg har sett. Happy go lucky tispe med litt whatever attityde! Han virker som en liten frekkas ja Skal du ikke ha om det bare blir sorte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Han virker som en liten frekkas ja Skal du ikke ha om det bare blir sorte? Nei, da venter vi å ser om det blir noe etter moulin hun er jo søster av hannen her. Jeg ønsker en terv jeg forhåpentligvis kan bruke i avl senere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Se her ja. Enda flere belgerfolk. Gleder meg til å se valpene deres @Ingidano har sett valpen på face og den er kjempesøt Lykke til. Og håper det kommer ei tispe til deg @Wachita Her syntes jeg tiden går utrolig sakte. Valpene blir 2 uker i morgen og da er det bare 6 uker igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Se da, hun har blitt en liten hund! 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Det er morsomt eplefe, hvordan de går fra marsvinstadiet til å faktisk bli en liten hund! Valpen min kommer veldig snart. Jeg har ikke sett bilder av den siten den var 11 uker! Det føles ut som om jeg skal på blinddate 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Ja, ikke sant! Hun gikk fra å være en liten bolle med pels og marsvinfjes til å være en faktisk liten hund! Nå gleder jeg meg SÅ mye til å få henne hjem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 19. August 2015 Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Fått stjelt litt bilder nå Dette er Sabotage de la Terre Sauvage. Oppdrettet i Ungarn Vet ikke hva han skal kalles til daglig enda... 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 19. August 2015 Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Guri så søt fleeceball! Må hete sabotasje vel! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts