Belgerdama Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Valget falt på Dressed To The Nines ... men har byttet navn til Dame To Kill For. Fint kompromiss Yey!!! Vakre valpen. Likte det originale navnet, men det nye er litt røffere. Hihi Gratulerer Siter
Elisabeth00 Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Gratulerer så mye Nydelig er hun 1 Siter
Emmy Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Yey! Vakre valpen. Likte det originale navnet, men det nye er litt røffere. Hihi Gratulerer Takk Mannen ville så veldig gjerne ha Dame To Kill For pga. navnet, så da fikk han det som han ville selv om jeg valgte den andre valpen 1 Siter
Pringlen Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 De er visst vant med for kl 07, 13, 18 og 22 men jeg forskyver 07måltidet litt, er ikke våken så tidlig Tenker at når jeg bare har hatt henne en liten uke, at det ikke er greit å følge foringstidpunktene hun er vant med? Siden jeg sitter på mobil får jeg ikke quotet flere samtidig. Men om å lufte god om kvelden, vente ut tiden litt, var ikke noe jeg tenkte nå- men litt kjekt og ha med seg tipsene til den dagen hun blir gammel nok til å ikke må ut 3 ganger om natta Har aldri skjønt hvordan folk får dyttet inn fire måltider i løpet av en valps dag (og unngå at de triller i tillegg) Helt faste tidspunkt er bare dumt uansett. Klokka lærer de seg på null tid... Og som sagt; å fôre en valp senere enn seks-sju-åtte, blir jo bare slitsomt om natta Siter
Lunatic Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 @Emmy Gratulerer! Synes det var et supert kompromiss! Jeg likte også det navnet og den valpen best 1 Siter
Belgerdama Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Takk Mannen ville så veldig gjerne ha Dame To Kill For pga. navnet, så da fikk han det som han ville selv om jeg valgte den andre valpen Flott kompromiss må jeg si. Gleder meg til å se flere bilder 1 Siter
Shlush Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 min får siste måltid kl 20 :-) får tre måltid om dagen Siter
Perfect Image Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Snill oppdretter shø De har jo ikke fått chippen enda, så å bytte om når det var samme farge var jo ikke noe problem Jeg joiner dere også Kommer ei frøken iløpet av sensommeren til oss, så det blir spennende. Ikke helt bestemt om hvor den skal bo og slikt enda, men de første mnd blir hos oss uansett for å få kjenne litt på valpen. 13 Siter
mokken Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Jeg joiner dere også Kommer ei frøken iløpet av sensommeren til oss, så det blir spennende. Ikke helt bestemt om hvor den skal bo og slikt enda, men de første mnd blir hos oss uansett for å få kjenne litt på valpen. Spennende! Langhår el kortis? Siter
Anette Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 På tirsdag er det valpetreff/hentetreff/sosialisering av de voksne 4 Siter
Belgerdama Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Snart 2 uker har gått siden parringen og jeg er i evig tro om at hun er med valper. Hun har endret noe adferd og er sykt kosete den siste tiden. Og sulten som en ulv. Så krysser fingrene for at det blir en liten valp på meg rundt den 8 august. 6 Siter
Perfect Image Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Spennende! Langhår el kortis? Den er gul Siter
Shlush Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Den er gul Rase da? :-P golden? Labrador? Hehe 1 Siter
Huldra Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Baby! (Trodde de var rosa jeg da..) 1 Siter
Malamuten Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Snart 2 uker har gått siden parringen og jeg er i evig tro om at hun er med valper. Hun har endret noe adferd og er sykt kosete den siste tiden. Og sulten som en ulv. Så krysser fingrene for at det blir en liten valp på meg rundt den 8 august. Krysser fingrene for at ventetiden snart er over Siter
Guest Christine Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Fine tantevalpen min Gleder meg til bildene fra den uka du også passer broren! Siter
Kristiin Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Fine tantevalpen min Gleder meg til bildene fra den uka du også passer broren! Da blir det full rulle hjem her 1 Siter
Garp Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Er det du som skal ha brore? Ojoj, da blir det action! Gøy da. Utrolig søt liten bamsemor du har fått deg. Gleder meg sånn til å treffe henne. Siter
Siljus Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Det ble bråsnudd her i huset, så skal reise for å snakke med oppdretter om noen uker, og hvis vi har flaks så blir det kanskje valp på oss! 6 Siter
Aslan Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Det ble bråsnudd her i huset, så skal reise for å snakke med oppdretter om noen uker, og hvis vi har flaks så blir det kanskje valp på oss! Ooooh hvorfra? Siter
Nathalie_ Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Hun ser så skikkelig valpete ut Kristin Siter
Siljus Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Ooooh hvorfra? I frykt for å jinxe totalt, vil jeg helst ikke si noe offentlig før ting er avklart 1 Siter
BareLinn Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Skrevet 17. Juni 2015 Jeg blir en del av gjengen med valp i 2015! Var på besøk hos oppdretter for 2uker siden, og gikk i tenkeboksen.Idag ble avgjørelsen tatt,og jeg blir valpeeier første helga i juli 6 Siter
Recommended Posts