Kristiin Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Her er noen av lille saken, litt vanskelig og ta bilder av turbovalp, men ble noen 8 uker og 1 dag idag 15 Siter
Nathalie_ Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Hun er så utrolig søt @Kristiin Siter
rosinbolle Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Helledussen, så søt Hva slags? Siter
Kristiin Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Har dere lyst til å gjette hva hun er? Vis dere tipper rett vanker det flere bilder av tjukkebolla Siter
Artemis Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Har dere lyst til å gjette hva hun er? Vis dere tipper rett vanker det flere bilder av tjukkebolla Jeg tipper pyreneisk gjeterhund. Sikkert feil men eneste jeg kommer på. Siter
Kristiin Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Jeg tipper pyreneisk gjeterhund. Sikkert feil men eneste jeg kommer på. Yes, face rase varianten Samme oppdretter som Garp sin Vips Siter
maysofie Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Har dere lyst til å gjette hva hun er? Vis dere tipper rett vanker det flere bilder av tjukkebolla Pyrre med korthåret hode Siter
Artemis Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Yes, face rase varianten Samme oppdretter som Garp sin Vips Yey! Nå ble jeg fornøyd! Nå synes jeg at vi kan få flere bilder. Siter
Garp Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Hun er bare nydelig altså! Gleder meg til å treffe henne. Siter
Kristiin Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Yey! Nå ble jeg fornøyd! Nå synes jeg at vi kan få flere bilder. Bilder kommer etterhvert! Er litt vanskelig og være alene med valp som biter seg fast i skoene dine OG skal prøve å ta bilder Hun er bare nydelig altså! Gleder meg til å treffe henne. Hun er søt ja Hun gleder nok seg til å treffe en annen pyrre hund også Her er noen bilder @Christine tok på tur hjem Og hun er veldig glad i og sove i bil.. 7 Siter
Nathalie_ Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Jeg vil også ha flere bilder tenk Da har jeg bare to trønderpyrrer å sikle på Vakre vakre skapning, må si hun ligner på Garp sin vips på den alderen, mulig det bare er fordi hun er sort med hvitt... Siter
Kristiin Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Jeg vil også ha flere bilder tenk Da har jeg bare to trønderpyrrer å sikle på Vakre vakre skapning, må si hun ligner på Garp sin vips på den alderen, mulig det bare er fordi hun er sort med hvitt... Forskjellen på kraftpluggen min og Vips er vell at Vips var minst i kullet, hun her var størst EDIT: forresten, om det er noen trøndervalper innpå her, bare rop ut- så er vi med på playdate 1 Siter
Nathalie_ Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Forskjellen på kraftpluggen min og Vips er vell at Vips var minst i kullet, hun her var størst Kan flytte opp å kidnappe både Deli(var det det hun het? ) og Vips jeg Ellers forresten, det holder med en valp av gangen, så hun er trygg! Men altså, jeg forlanger å treffe både din og Vips når jeg flytter oppover, sånn at jeg kan pyrresikle videre *ler* Siter
Kristiin Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Kan flytte opp å kidnappe både Deli(var det det hun het? ) og Vips jeg Ellers forresten, det holder med en valp av gangen, så hun er trygg! Men altså, jeg forlanger å treffe både din og Vips når jeg flytter oppover, sånn at jeg kan pyrresikle videre *ler* Hun heter Deli ja (om jeg plutselig ikke bestemmer meg for no annet.. ) Treffe oss skal du få ja Om da får jeg kosa med malle Siter
Nathalie_ Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 Hun heter Deli ja (om jeg plutselig ikke bestemmer meg for no annet.. ) Treffe oss skal du få ja Om da får jeg kosa med malle Deal! Jeg koser pyrre, du koser malle Siter
Kristiin Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Skrevet 14. Juni 2015 Sover deres natten igjennom som småtiser? Vi har akkurat gjennomført tredje natten her hjemme nå, og det samme gjentar seg. Klokken 0430 og klokka 0700 er det ei frøken som mååå på do å piiiiper Hun er jo også så presis på de samme tidene hver natt, kan det bli en vane? Siter
MegaMarie Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Skrevet 14. Juni 2015 Da har jeg vært å hilst på 7 valper. Skjønne gjengen! Men hm... hva skal man velge da tro... (de er 6,5 uker gamle nå) Personlighetsmessig vet jeg hvem jeg vil ha. Jeg kan også ta med meg begge to hjem og returnere den jeg ikke ønsker å beholde av de to. Men sånt er jo risikosport, og jeg kan strengt tatt ikke ha to brødre! Jeg likte han øverste best av en eller annen grunn. Han bare slo meg med en gang. Spennende hvem du ender opp med Hvordan blir han øverste i fargen som stor? En dag mindre til henting!FB_IMG_1434093798045.jpg Sent fra min SM-G850F via Tapatalk Å herregud for et søtt bilde 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Skrevet 14. Juni 2015 Sover deres natten igjennom som småtiser? Vi har akkurat gjennomført tredje natten her hjemme nå, og det samme gjentar seg. Klokken 0430 og klokka 0700 er det ei frøken som mååå på do å piiiiper Hun er jo også så presis på de samme tidene hver natt, kan det bli en vane? Husker Mocca var sånn også. Våknet til ca de samme tidene hver natt. Jeg tror ikke vi gjorde noe spesielt med det (nå er det 3 år siden, men ) og etterhvert sluttet hun bare å gå på do midt på natten, tok bare den tidlig på morgenen osv. Siter
laikamor Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Skrevet 14. Juni 2015 Nå skal vi endelig bli hundeeiere for første gang. Har hatt lyst leeeeenge, men så er det alt ellers i livet som skal passe inn, og nå var tiden endelig inne! På tirsdag kommer det en liten kjekkas i hus som mest sannsynlig kommer til å hete "Bølle" til daglig. (Bildene har jeg tatt fra oppdretters hjemmeside og håper på at det er greit)image.jpg image.jpg Så søøt! Håper jeg får hilse på iløpet av sommeren Siter
Tonje Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Skrevet 14. Juni 2015 Sover deres natten igjennom som småtiser? Vi har akkurat gjennomført tredje natten her hjemme nå, og det samme gjentar seg. Klokken 0430 og klokka 0700 er det ei frøken som mååå på do å piiiiper Hun er jo også så presis på de samme tidene hver natt, kan det bli en vane? Blaze våknet en gang om natta til ca samme tid nokså lenge, men det gikk over av seg selv Siter
Teserere Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Skrevet 14. Juni 2015 Jeg likte han øverste best av en eller annen grunn. Han bare slo meg med en gang. Spennende hvem du ender opp med Hvordan blir han øverste i fargen som stor? Å herregud for et søtt bilde Ja de tar så flotte bilder av valpene Siter
Jerait Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Skrevet 14. Juni 2015 Ja, laikamor det må vi prøve å få til! Blir nok noen turer til Flekkefjord for å sosialisere litt i sommer! Siter
Recommended Posts