Malamuten Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Åå, grattis Du vet hvem du skal kontakte om valpen trenger tervtante å henge med Det vil hun helt sikkert like, isteden for den gamle sure malletanten som bor her, og malletanten blir sikkert glad for litt avlastning Siter
Tekopp Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 @Malamuten Utrolig fin liten valp du skal få deg! Selv om jeg blir litt forvirra over at brukernavnet er Malamute og rasen ikke er det,.. --- På min front tror jeg at jeg velger å utsette valpeplaner, jeg håpte i utgangspunktet å få valp i løpet av 2015, men jeg tror kanskje det er å ta ting litt for fort, så jeg setter hele valpeplanene på vent (med mindre alt brått faller på plass, noe jeg dessverre tviler på, æsj). Siter
Malamuten Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 @Malamuten Utrolig fin liten valp du skal få deg! Selv om jeg blir litt forvirra over at brukernavnet er Malamute og rasen ikke er det,.. --- På min front tror jeg at jeg velger å utsette valpeplaner, jeg håpte i utgangspunktet å få valp i løpet av 2015, men jeg tror kanskje det er å ta ting litt for fort, så jeg setter hele valpeplanene på vent (med mindre alt brått faller på plass, noe jeg dessverre tviler på, æsj). Hehe, ja, men jeg hadde malamute først Kjipt å måtte være "fornuftig", men samtidig så er det jo smart, det blir jo til slutt Siter
MarieR Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Grattis, @Malamuten! gleder meg til mer bilder! 1 Siter
Malamuten Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Grattis, @Malamuten! gleder meg til mer bilder! Takk, jeg og Kjedelig med en oppdretter som er dårlig på det altså. 1 Siter
MarieR Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Takk, jeg og Kjedelig med en oppdretter som er dårlig på det altså. Det skjønner jeg! Ille nok å gå å vente på bilder, ekstra surt når det i tilleg er crap kvalitet når de først kommer 1 Siter
Tekopp Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Hehe, ja, men jeg hadde malamute først Kjipt å måtte være "fornuftig", men samtidig så er det jo smart, det blir jo til slutt Feil "merkelapp" gir min indre bibliotekar kløe Og joda, jeg vet at det er bra å vente (men kjedelig), spesielt siden jeg driver å ombestemmer meg når det kommer til hvilken rase jeg skal ha... greit å vente til man er relativt trygg på det igjen. 1 Siter
roxie88 Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Gratulerer så mye @Malamuten det blir spennende når du får henne hjem 1 Siter
Malamuten Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Gratulerer så mye @Malamuten det blir spennende når du får henne hjem Takk, jeg er dødsspent på alt egentlig, blir en fæl ventetid nå Siter
LinL Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Så kult @Malamuten ! Jeg må få klå i sommer. De er jo så kule de stripedyra Jeg har såvidt nå begynt å se seriøst på oppdrettere. Kjempe skummelt og spennende! Håper jeg har litt flaks og at drømme valpen er der ute Siter
Malamuten Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Så kult @Malamuten ! Jeg må få klå i sommer. De er jo så kule de stripedyra Jeg har såvidt nå begynt å se seriøst på oppdrettere. Kjempe skummelt og spennende! Håper jeg har litt flaks og at drømme valpen er der ute Det skal du absolutt få lov til Hvilken rase ser du på? Siter
LinL Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Det skal du absolutt få lov til Hvilken rase ser du på? Jeg skal ha en Dåra fra jaktlinjer! Med mindre det faller et perfekt halvvoksent eksemplar i fanget mitt da, da er rase uvesentlig Men jeg går all inn for labrador valp 2 Siter
Malamuten Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Jeg skal ha en Dåra fra jaktlinjer! Med mindre det faller et perfekt halvvoksent eksemplar i fanget mitt da, da er rase uvesentlig Men jeg går all inn for labrador valp Så spennende De er hærlige da Lykke til i jakten! Siter
LinL Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Så spennende De er hærlige da Lykke til i jakten! Tihi, pun intended? Takk. Blir meget spennende! Satser på 2015, men må jeg vente så må jeg vente. Det er jo du kjent med Siter
maysofie Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Jeg skal ha en Dåra fra jaktlinjer! Med mindre det faller et perfekt halvvoksent eksemplar i fanget mitt da, da er rase uvesentlig Men jeg går all inn for labrador valp Dååååååra Dåra Dåra! Så spennende! 2 Siter
LinL Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Dååååååra Dåra Dåra! Så spennende! i know Hun blir nok den kuleste hunden ever! Hun skal også bli sosialarbeider Jeg dauer etter å få satt fingra mine i valp altså. Herregud det blir såå kult. Jeg har alt for mange planer, men det er da vel ikke så farlig, er det det? Er i alle fall utrolig spent. Har sett meg ut noen, noen er nok litt urealistisk mtp at jeg ikke er jeger, men har også noen interessante i bakhodet som nok er litt tilbøyelig for å selge til ikke jeger. Så får vi bare sitte å vente og se Jeg er allerede glad i min Dåra jeg Og om det skulle skje noe og jeg heller går for en guttebass, ja så er navn planlagt der også Jeg er sååå klar! 1 Siter
Malamuten Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Tihi, pun intended? Takk. Blir meget spennende! Satser på 2015, men må jeg vente så må jeg vente. Det er jo du kjent med Nei, det var flaks 1 Siter
Renate A Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Da var det min tur! Jeg er så heldig og får en av bebisene i WTF kullet til Lill 22 Siter
Mackenzie Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Da var det min tur! Jeg er så heldig og får en av bebisene i WTF kullet til Lill WOHO! Nå ble JEG gira, og jeg vet ikke hvorfor men WTF-bebbis skal bli WTF-sonis! 3 Siter
Red Merle Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Da var det min tur! Jeg er så heldig og får en av bebisene i WTF kullet til Lill Så gøy Gratulerer 1 Siter
Renate A Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 WOHO! Nå ble JEG gira, og jeg vet ikke hvorfor men WTF-bebbis skal bli WTF-sonis! Ja, det skal bli så koselig og gøy. For meg så spiller det ingen rolle om jeg ikke får stilt den ut eller blir champion i en hundesport, den er allerede en champion her hjemme 3 Siter
LinL Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Da var det min tur! Jeg er så heldig og får en av bebisene i WTF kullet til Lill Jei! Da får vi jo følge med Siter
LinL Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 jeg står på valpeliste jeg står på valpeliste JEG STÅR PÅ VALPELISTE. hjelp meg, gud hva er det jeg gjør? wææææææææææææææææ x10 ! 8 Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 jeg står på valpeliste jeg står på valpeliste JEG STÅR PÅ VALPELISTE. hjelp meg, gud hva er det jeg gjør? wææææææææææææææææ x10 ! HallOooOo Hvem, hva, hvor, når? Siter
LinL Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 HallOooOo Hvem, hva, hvor, når? i will not jinx no no Siter
Recommended Posts