Gjest Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Fin. Hvordan trives du med en rase du kanskje ikke ville valgt selv? Jeg bare antar da! Siter
Monikawt Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Så nydelig Damir er! var flott de andre dere hadde også, trist at de er borte 1 Siter
Ozzy Skrevet 3. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Fin. Hvordan trives du med en rase du kanskje ikke ville valgt selv? Jeg bare antar da! Trives bra med det jeg. Men jeg liker de fleste raser egentlig, men hadde nok aldri kjøpt meg en "helt selv".. Litt for tung synes jeg, han veier tross alt ti kilo mer enn meg og det er ikke alltid ålreit for meg under f.eks lek Nå er han enda ung, og er ikke ferdig utviklet i hode eller kropp men rasen er en ålreit rase. Burak var en veldig fin fyr, men Damir er stikk motsatt. Damir kommer nok alltid til å være ung i hodet, Burak var mer rolig og bedagelig. Sånn hvis du ser bort i fra ting som at jeg ikke kan gå med olabukse hjemme pga sikkel, og at jeg må vaske vekk slev fra veggen etter at han har ristet seg så trives jeg med rasen. 1 Siter
Raksha Skrevet 3. Januar 2015 Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Det der tror jeg må være de fineste dogoene jeg har sett! Synd med burak da. Trives Damir som enebarn? Siter
Ozzy Skrevet 3. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2015 Det der tror jeg må være de fineste dogoene jeg har sett! Synd med burak da. Trives Damir som enebarn? Jada han får jo alle lekene og all kosen for seg selv . Ble mye bur når de var to så glad han slipper det nå 1 Siter
LØJ Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 *klipp klipp* Sånn hvis du ser bort i fra ting som at jeg ikke kan gå med olabukse hjemme pga sikkel, og at jeg må vaske vekk slev fra veggen etter at han har ristet seg så trives jeg med rasen. Hæ!?! Ække det helt normalt hundehold? Jeg har siklestriper i taket her Siter
Ozzy Skrevet 6. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Hæ!?! Ække det helt normalt hundehold? Jeg har siklestriper i taket her Jo, nå er det normalt her Viktig å ikke la det strøkne, da er det et helvette å få av har jeg funnet ut Siter
LØJ Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Jo, nå er det normalt her Viktig å ikke la det strøkne, da er det et helvette å få av har jeg funnet ut I know!! Måtte male hele gamle leiligheten før jeg solgte...ikke fordi det var så mye siklestriper på veggene men fordi jeg hadde gnikka så mye på veggene at malingen nesten var borte Aah...sjarmen med siklehund 1 Siter
Snoffe Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Skrevet 12. Januar 2015 Han har et veldig fint ansikt Øynene så så koselig ut Siter
Ozzy Skrevet 14. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2015 (endret) Bildespam Edit: la til noen fler Er veldig mye hud på rasen, kan fort se litt rart ut når han løper. Endret 15. Januar 2015 av Ozzy 7 Siter
Poter Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Skrevet 14. Januar 2015 Vakker! Hadde ikke vært meg i mot å ha en sånn en som vakthund Siter
maysofie Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Skrevet 14. Januar 2015 Så fint dere bor til! Men altså, når en hund på størrelse med Damir får raptus, sier man et siste farvel med knærne sine da? Han ser så valpene og rsptusifisert ut Siter
Ozzy Skrevet 14. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2015 Så fint dere bor til! Men altså, når en hund på størrelse med Damir får raptus, sier man et siste farvel med knærne sine da? Han ser så valpene og rsptusifisert ut Ålreit å bo her ja Jeg gikk i bakken to ganger når jeg tok de bildene, han kommer dundrende med leken i kjeften og klarer ikke time å stoppe helt Fått noen blåmerker (og blåveiser) av klumsingen hans. Men begynner å bli god på å passe meg, han ER fryktelig valpene og uteraptus kan være potensielt farlig Siter
Poter Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Skrevet 14. Januar 2015 Kan ingenting om rasen, så derfor spør jeg Kan han/rasen være løs ute på tur i skogen? Tenkte på siden dere har ham i bånd på tomta, men det var vel pga voktinstinktet og ikke jakt? Interessant å lære om, for meg, nye raser! Siter
Ozzy Skrevet 14. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2015 Kan ingenting om rasen, så derfor spør jeg Kan han/rasen være løs ute på tur i skogen? Tenkte på siden dere har ham i bånd på tomta, men det var vel pga voktinstinktet og ikke jakt? Interessant å lære om, for meg, nye raser! Det er fullt mulig å ha rasen løs (men Damir er ikke løs). Er lite jakt i rasen, men jeg synes man bør være litt skeptisk til å slippe de overalt da det er en stor hund som kan gjøre mye skade hvis man møter på en annen hund som det smeller med. 1 Siter
Gjest Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Haha, så skjønn, tross for siklesnorene i ansiktet. Er vel en del av sjarmen det. Siter
Ozzy Skrevet 28. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Hehe ja er en del av sjarmen Siter
Banshee Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Skulle jeg hatt dogo måtte det vært av den typen der han er veldig fin! Siter
Recommended Posts