Sasha&Kiara Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/druknet-hund-funnet-bundet-til-sementblokk/a/23257466/ (Ingen bilder heldigvis) Jeg kjenner hver gang jeg leser disse type sakene blir jeg bare matt. Hva menneske kan gjøre noe sånnt mot ett dyr. Vise seg å være katt eller hund. Jeg kan bare ikke fatte det. Men hunden var chippet. Noe sier meg at eieren ikke kan være SÅ dum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Bør noen bli forbauset over noe som helst når man faktisk evner å drukne et dyr? Ferietid i Norge, det slår aldri feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Jeg lurer på hva slags mennesker det er som gjør slikt. Eller... scratch that. Jeg tror ikke jeg VIL vite hva slags mennesker det er som gjør slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Men hunden var chippet. Noe sier meg at eieren ikke kan være SÅ dum. Jeg har nesten bare ventet at noen faktisk er så dumme av de disse hjerteløse idiotene.. Stakkars, stakkars hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Det kan jo ha vært andre enn eieren som har dumpa bikkja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Den som stod som eier i følge chip, sier de har levert tilbake til hunden til oppdretteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren-Noctua Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Har ikke ord... Like ved der jeg bor er det og. Skulle ønske jeg hadde sett noe. Men kan bare håpe at de finner den som gjorde det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 http://www.moss-avis.no/nyheter/haper-rettssystemet-gjor-jobben-sin-1.8516256 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Vanvittig tragisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spot Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Er det klarlagt om hunden var levende eller død før den ble kastet i elva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 https://www.facebook.com/groups/270679763116343/ Hunden var visst forsøkt avlivet på andre måter før den til slutt ble druknet. Hunden var ute på prøve hos nye eiere, som visstnok skulle på ferie, og i stedet for å levere den tilbake til "oppdretter", så tok de livet av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 https://www.facebook.com/groups/270679763116343/ Hunden var visst forsøkt avlivet på andre måter før den til slutt ble druknet. Hunden var ute på prøve hos nye eiere, som visstnok skulle på ferie, og i stedet for å levere den tilbake til "oppdretter", så tok de livet av den. Ah crap, det der sku jeg aldri sett.. Jeg er i mot sånne FB-sider. *hytte med neven* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 https://www.facebook.com/groups/270679763116343/ Hunden var visst forsøkt avlivet på andre måter før den til slutt ble druknet. Hunden var ute på prøve hos nye eiere, som visstnok skulle på ferie, og i stedet for å levere den tilbake til "oppdretter", så tok de livet av den. For ei gruppe.. Jeg håper virkelig at påstandene der kan bevises, og at dette ikke bare er drittslenging og personforfølgelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 https://www.facebook.com/groups/270679763116343/ Hunden var visst forsøkt avlivet på andre måter før den til slutt ble druknet. Hunden var ute på prøve hos nye eiere, som visstnok skulle på ferie, og i stedet for å levere den tilbake til "oppdretter", så tok de livet av den. Hvordan kan de ha "forsøkt" å avlive den? Om man nå er så lavmål at man velger å avlive dyret sitt pga ferie, så må man i det minste ha vett og forstand nok til å gjøre det hos dyrlegen. Noen mennesker skulle hatt nakkeskudd selv, altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Hvordan kan de ha "forsøkt" å avlive den? Om man nå er så lavmål at man velger å avlive dyret sitt pga ferie, så må man i det minste ha vett og forstand nok til å gjøre det hos dyrlegen. Noen mennesker skulle hatt nakkeskudd selv, altså. Ett tips i varmen, ikke ta alt du leser på FB for god fisk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Ett tips i varmen, ikke ta alt du leser på FB for god fisk.. Ingenting er bedre enn om det ikke er sant. Men forferdelig sak uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Ingenting er bedre enn om det ikke er sant. Men forferdelig sak uansett. Sannheten er det vel ingen hverken her eller der som vet mye om.. Det er jungeltelegrafen og borgervern og det som verre er. Helt vilt at sånt skal få blomstre på FB. Modereringa der er jo fraværende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Ah crap, det der sku jeg aldri sett.. Jeg er i mot sånne FB-sider. *hytte med neven* Helt uenig i slik uthenging jeg også, jeg har rapportert gruppa og endel enkeltkommentarer der inne. Grunen til at jeg linket til den var at "oppdretter" og eier av hunden har forklart seg der inne. Hunden hadde visst endel sårskader da den ble funnet druknet, ergo antagelsen om at den har blitt forsøkt avlivet på andre vis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 http://www.nrk.no/ostfold/henges-ut-for-hundedrap-1.11841237 "Henges ut for hundedrap" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Jeg er jo sjokkert over at folk faktisk blir medlemmer i en slik gruppe.... Tenker de ikke over konsekvensen av det de skriver? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Jeg er jo sjokkert over at folk faktisk blir medlemmer i en slik gruppe.... Tenker de ikke over konsekvensen av det de skriver? Åpenbart ikke. Jeg rusler ut i sola igjen, pådrar meg heller solstikk enn å engasjere meg i den galskapen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Jeg er jo sjokkert over at folk faktisk blir medlemmer i en slik gruppe.... Tenker de ikke over konsekvensen av det de skriver? Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Ikke at jeg forsvarer hva enn som er i gruppen (jeg har ikke sett, jeg er bare på mobil så jeg har ikke facebook akk nå) - men vil minne på om ting som gir harme hos mennesker. I etterkant av 22 Juli ble Anders Behring Breivik uthengt på stort sett alle verdens måter (også før han ble bekreftet som terroristen, flashback.org er alltid ute før mediene). Familien hans og stort sett alle som hadde tilknytning ble undergravd på det groveste, og selv i dag blir bøker publisert etter hans mors død hvor hun blir hakket på og utsatt for påstander som antakeligvis er av ymse sannheter. Offentlig publisering på norsk bokmarked. Sett i perspektiv, overrasker det meg ikke at torturering av en hund vekker avsky og harme i det norske folk. Vi er en følelsesladdet gjeng styrt av norsk media som tvangsforer oss artikler - og vi utagerer stort sett på internett. Men til saken, vil jeg si som jeg alltid sier. Hvordan folk faktisk klarer å gjøre noe slikt vil jeg aldri komme i nærheten av å forstå. Jeg er ikke beslektet med slike individer iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Uansett så hadde denne personen ett valg!!! Personen valgte å drukne hunden på et groteskt vis :-( Selv om den faktisk kunne dratt til veterinær eller fått den skutt!!! Begge alternativene er mer humant enn det å faktisk drukne hunden... Bare det at personen greide å TA STEGET med å gjøre dette sier sitt :-/ håper personen blir funnet, anmeldt og får straffen sin... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Det å ta livet av noen andres hund i det hele tatt, er jo rimelig groteskt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts