Heidihj Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Pga. flytting selger jeg en haug av hundebøker. Flere av de er ikke lest i engang De kan hentes i Drammen eller i Ås, eller sendes der kjøper betaler porto. Svar her eller send pm om du er interessert Golden Retriever - 30 kr Bedre forståelse om hundens psyke og behov - 60 kr Royal canin - Hunde encyklopedi, bok nr. 4 (inneholder gruppe 7, 8, 9 og 10) - 20 kr Nesearbeid for hund - 50 kr Hunder - Skader og sykdommer - 50 kr Våre hunder - 50 kr The ultimate dog book (raseleksikon, godt brukt) - 30 kr Naturmedisin for din hund - 50 kr Alle bøkene på bildet over - 10 kr Din venn hunden Alle bøkene på bildet over - 10 kr Bogen om golden retriever Bad dog Hunder Schäferhunden Kulturkollisjonen mellom hund og menneske - 100 kr På talefot med hunden - 60 kr 100% positiv hverdagslydighet - 150 kr Ikke skyt hunden - 100 kr Hundeeierens første håndbok - 50 kr Lydighetstrening i teori og praksis - 150 kr Snakk med hunden - 40 kr Hundedressur på 123 - 50 kr Alle verdens hunder (oppslagsverk) - 40 kr Hundens stell og helse - 50 kr Hva tenker hunden min? - 40 kr Det er din hund - Opplæring og trening av jakt- og brukshunder - 40 kr Gylne minner fra en hunds hverdag - 20 kr Utrolige hundehistorier - 20 kr Hundeskolen - En lydig hund er en lykkelig hund - 40 kr Mera agility - 40 kr Jovisst har dyrene skjel - 10 kr Jovisst har dyrene skjel II - 10 kr (begge er en samling dyrehistorier) Ulvehistorier - 10 kr Voff! (hundehistorier) - 10 kr EDIT: De bøkene som er merket med rødt er holdt av 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Jeg tar gjerne "Lydighet i teori og praksis"! Edit: Og nesearbeid for hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Oj, her var det mange minner! Jeg vil gjerne anbefale "Gylne minner fra en hunds hverdag " av Anne-Lise Boge. En samling historier om hennes golden hanne som først sto på trykk i Hundesport på 90-tallet. Har lest dem alle flere ganger og ler så jeg gråter hver gang. Utrolig morsom og herlig måte og skrive på! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Jeg vil gjerne kjøpe:-) Kulturkollisjonen mellom hund og menneske - 100 kr 100% positiv hverdagslydighet - 150 kr Ikke skyt hunden - 100 kr Lydighetstrening i teori og praksis - 150 kr (dersom Gro ombestemmer seg) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Kulturkollisjonen og Ikke skyt hunden. Edit: Og der var tmp et halvt sekund før meg fordi jeg skrollet opp for å se gjennom bøkene igjen, og hvor du bodde. Jaja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Jeg tar gylne minner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Jeg vil gjerne ha: Golden retriever av Fogle Din venn hunden Bogen om Golden retriever Bad Dog Hunder av Booer? den med bulldogg på utsiden Vil gjerne ha de tilsendt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Jeg vil gjerne ha "På talefot med hunden" hvis den fortsatt er til salgs Har hatt lyst på den lenge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Da gjenstår Schæferhunden, Naturmedisin for din hund, Jovisst har dyrene sjel 1 og 2. Det blir den nette sum av 90 kroner hvis hodet fungerer. Skal se om noen som skal hit snart, vil ta turen til Drammen. Hvis ikke sender jeg pm med adresse og betaler portoen til utlandet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Så hyggelig at dere vil ha bøkene! Det satt langt inn å selge de Elsker bøker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Skjønner ikke at du klarer det. Men de kommer til en som kommer til å elske de like høyt hvis det er noen trøst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Skjønner ikke at du klarer det. Men de kommer til en som kommer til å elske de like høyt hvis det er noen trøst. Det er en trøst! Jeg skal flytte langt, og kan dessverre ikke ha med alt dette på flyttelasset Har noen bokhyller til med bøker som må vurderes også.. Fysj Men godt de kommer til bokelskere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Ser "Hunder - Skader og sykdommer" er rød og lagt av, men stiller meg gjern i kø for den og :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Ser "Hunder - Skader og sykdommer" er rød og lagt av, men stiller meg gjern i kø for den og :-) Den er ikke lagt av, så den kan du få Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Mange bøker igjen om noen vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Er den blå hunderaserboka ledig? Hba feiler hunden og de to 101 tips bøkene også :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebretsen Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Kan jeg få kjøpe: Hundeeierens første håndbok Valpen vår Må få de tilsendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Vil gjerne kjøpe disse om de er ledige Må få de tilsendt i så fall Hunder - skader og sykdommer Snakk med hunden Hundens stell og helse Hva tenker hunden min Hundeskolen Mera agility Voff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Er den blå hunderaserboka ledig? Hba feiler hunden og de to 101 tips bøkene også :-) Så ikke denne før nå. Beklager! Den har jeg er jeg rimelig sikker på. Jeg drar en uke til fjells fra tidlig i morgen, så får ikke gjort noe med bøkene før om en uke. Kan jeg få kjøpe: Hundeeierens første håndbok Valpen vår Må få de tilsendt Den er god! Tror jeg har begge Kan sende de om en uke. Skal på fjelltur fra i morgen tidlig. Vil gjerne kjøpe disse om de er ledige Må få de tilsendt i så fall Hunder - skader og sykdommer Snakk med hunden Hundens stell og helse Hva tenker hunden min Hundeskolen Mera agility Voff De skal du få! Sender deg PM om en uke, når jeg kommer hjem fra fjelltur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 12. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2014 Jeg vil ha ulvehistorier og Dogs dogs dogs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebretsen Skrevet 14. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2014 Det er helt greit for meg, send meg en melding når du kommer hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts