Ane Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Haha, her er det fest! Bergensere vet å feste! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Aww vasker sofaen jo så søt vofs @Ane! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Aww vasker sofaen jo så søt vofs @Ane! Ja, hun er skikkelig søt! Så lenge det er vasking er det ok Tror ikke hun får hilse på Meesha mer. Da er det vel ingen sofa igjen haha. Snart hjemme til baby husky og crazy Nora som har stukket fra rampelyset. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 http://www.ustream.tv/channel/ane2 Ida og Nora fra sofaen! (Ser dere noe?) Aaaaw, for en herlig sovestilling!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Aaaaw, for en herlig sovestilling! Hun sover alltid slik der, så var ikke så vanskelig å sette opp kamera haha. Verdens fineste baby Ida Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Barnevakt-Sonen Kom hjem til fornøyd hund som var rolig, og hullet i madrassen er a small price to pay i forhold til stressinga i går. Får prøve meg frem med løsninger for å forhindre destroyinga, takket være Sonen og Ustream vet jeg mer av hva som funker og ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Er så glad for at jentene går så bra ilag uten oss til stedet og! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Dette er morsomt! Jeg håper jeg filmer kjedelige Tidi en dag som bare sover også Foreløpig ser det slik ut når jeg kommer hjem, men jeg aner ikke hvordan de er med lyd når jeg ikke er tilstede. Naboene sier de ikke hører noe Men så er det veldig snille naboer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Nå ble jeg også frista til å prøve- særlig med historien til lille Prima med å lage kikkehull i veggen. Er så imponert over eieren til Meesha som tar dette så rolig Hvor får man kjøpt billig men greit slikt utstyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnhild Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Nå ble jeg også frista til å prøve- særlig med historien til lille Prima med å lage kikkehull i veggen. Er så imponert over eieren til Meesha som tar dette så rolig Hvor får man kjøpt billig men greit slikt utstyr? Trur dei fleste bruker det innebygde kameraet i pc/mac. Men om du må ha med deg pc/mac ut av huset f eks til skule så blir jo det litt vanskelig. Vi har en gammal bærbar pc som vi brukte litt heilt ok kvalitet. Men så går det vel også an å kjøpe diverse webkamera, sånne som kan koblast opp uavhengig av pc kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Kult med egen tråd! Får ta dette opp igjen neste gang Ozu skal være hjemme alene en stund. Vi har filmet ham noen ganger, men han ligger bare og sover. Meste action er når han flytter stilling en gang i timen eller noe. Men liker ikke og se videoer av ham hjemme alene selv om han er rolig og avslappet, det virker som om han kjeder seg sånn. *hønemor* Edit: Vi brukte også bare webkamera innebygget i laptopen. Kjøpte ikke noe ekstra utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Dobbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Mine var så kjedelige i går at jeg ikke gadd å sette opp noe i dag. Uansett godt å få bekrefta det jeg har trudd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Sonen har hevet seg på slowTV-bølgen... Mine er ikke alene om dagen, pluss at jeg bruker laptopen hele tiden, derfor ingen direkteoverføring herfra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Tror ikke jeg får d link kameraet mitt på u stream. Skulle gjerne hatt noen som så til pi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Vi har sånn dlink kamera på bikkjene hjemme. Har ikke brukt det siden vi puttet den yngste i bur i fjor sommer pga ødeleggelser i hjemmet, litt sånn som Meesha driver med (han var forsåvidt omtrent på samme alder, @ingvildoline så jeg vet veldig godt hvordan du har det nå...). Vi prøvde forskjellige teknikker på ham uten hell til jeg en dag kom hjem til honningsøl over alt (flasken sto på benken, ANER ikke hvordan de har fått den ned, stripsene på kompostgrindene var tygget over og det var en blanding av honning, diaré, spy og en maltraktert biabed OVER ALT! Etter det ble den yngste satt i bur, og vi overvåket med kamera. Heldigvis gikk alt fint med burtilvenningen. I går prøvde vi å ha ham løs igjen sammen med den eldste. Han lå i det åpne buret stort sett hele dagen og satt i vinduskarmen og logret til meg når jeg kom hjem uten å ha ødelagt noe eller seg selv! Følger med i dag også i tilfelle det var en engangsgreie. Foreløpig sitter han i vinduskarmen og ser ut, mens den eldste chiller i skyggen av sofaen på gulvet Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Mitt webcamera i pc'en vil ikke fungere Det er helt svart på live streamen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Mitt webcamera i pc'en vil ikke fungere Det er helt svart på live streamen valgte du det kameraet i drop down menyen når du begynte å filme? Jeg må inn og velge riktig kamera og lydkilde hver dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Mitt webcamera i pc'en vil ikke fungere Det er helt svart på live streamen Det var mitt og. Må aktivere kameraet på pcen Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Liv på keo sin! Føler meg litt stalker, skulle bare inn for å følge haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Keo er søt. Ligger og slapper av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Står her at Keo er off air? Ser dere på opptaket fra i går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 JOMMENJAMMEN! Keo er jo med meg på tur langt inne skauen... Datamaskina ligger avslått uten strøm i stua. Det ble satt på opptak, sikkert fra i går da 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Var bare et par minutter den var online når jeg snoka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 valgte du det kameraet i drop down menyen når du begynte å filme? Jeg må inn og velge riktig kamera og lydkilde hver dag. Det var mitt og. Må aktivere kameraet på pcen Sent from my iPhone using Tapatalk Nei, jeg finner ikke dette. Er jeg på rett side? Ustream.tv Jeg finner ingen steder hvor jeg kan velge kamera. Edit: Der fant jeg det, men den finner bare et kamera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts