Monab88 Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Skjer det for dere også at streamen kan ligge et minutt bak virkeligheten? Er jo ikke noe problem hvis man bare skal sjekke hvordan det går, men litt kjipt når jeg vil vite at han er rolig før jeg går inn. jeg telte en gang at min ligger ca 20 sekunder bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 17. August 2014 Rapporter Share Skrevet 17. August 2014 Simba skal trenes til å være hjemme alene i gangen (istedenfor buret), så da vurderer jeg å filme.. Men hvordan gjør jeg det? Edit: er det bare å trykke "go live", sette macen der jeg vil ha den, og gå? Og hvordan kan jeg se på fra iphonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. August 2014 Rapporter Share Skrevet 17. August 2014 Simba skal trenes til å være hjemme alene i gangen (istedenfor buret), så da vurderer jeg å filme.. Men hvordan gjør jeg det? Edit: er det bare å trykke "go live", sette macen der jeg vil ha den, og gå? Og hvordan kan jeg se på fra iphonen? pretty much legg ut link da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 17. August 2014 Rapporter Share Skrevet 17. August 2014 pretty much legg ut link da! Okii, får prøve det i morgen. http://www.ustream.tv/channel/simba0105 Går hjemmefra litt over 10. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 18. August 2014 Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Vi er påå! tror jeg. (Ble bur i dag siden mamma ønsket det). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 18. August 2014 Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Vi er påå! tror jeg. (Ble bur i dag siden mamma ønsket det). Funker fint og ser ganske chill ut, så på litt nå, og fikk se Simba drikke vann og så krølle seg opp... jeg blir alltid så trøtt av å se på hunder sove hele dagen at jeg nok må skru av nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 18. August 2014 Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Funker fint og ser ganske chill ut, så på litt nå, og fikk se Simba drikke vann og så krølle seg opp... jeg blir alltid så trøtt av å se på hunder sove hele dagen at jeg nok må skru av nå Åja, høres bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 21. August 2014 Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 http://www.ustream.tv/channel/blaze-and-felix Blaze og Felix overvåkes etter at vi fikk beskjed om at Blaze bjeffer mye på lyder når de er alene. Følg gjerne med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 21. August 2014 Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 Felix sover i senga og Blaze ligger vel på gulvet. Har ikke hørt noe bjeffing de gangene jeg har kikka ennå heldigvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 21. August 2014 Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 Ikke noe liv nå heller, bare masse soving 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Keo går snart live, jeg skal dusje og styre litt før jeg drar, dog http://www.ustream.tv/channel/keo-s-home-alone-adventures Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 8-9 timer på gutta mine i dag, godt plassert i hundegården! Er på mobilen så får ikke posta link, men er bsre to kanaler som kommer opp når man søker på Terho :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Hadde satt veldig pris på om noen kunne titte innom på Keo da han har vært dårlig idag. Naboen har sagt seg villig som pass hvis han begynner å kaste opp igjen, men jeg har ikke mulighet til å sitte og se stadig vekk da jeg skal på møte http://www.ustream.tv/channel/keo-s-home-alone-adventures Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Hadde satt veldig pris på om noen kunne titte innom på Keo da han har vært dårlig idag. Naboen har sagt seg villig som pass hvis han begynner å kaste opp igjen, men jeg har ikke mulighet til å sitte og se stadig vekk da jeg skal på møte http://www.ustream.tv/channel/keo-s-home-alone-adventures Skal ha han i sidesynet en periode framover Han sover nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. September 2014 Rapporter Share Skrevet 11. September 2014 Lumi er live på kanalen Pysekatten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 11. September 2014 Rapporter Share Skrevet 11. September 2014 Lumi er live på kanalen Pysekatten! Hva har skjedd med kamera? Eller er det spiderdog i taket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. September 2014 Rapporter Share Skrevet 11. September 2014 Hva har skjedd med kamera? Eller er det spiderdog i taket Ipaden er oppned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Meesha er tilbake på stream! Jeg drar på jobb nuh, er ferdig kl 21 og hjemme ca 21:30. Jeg får nok tid til å følge litt med på telefonen, men quote/mention meg gjerne og gi oppdateringer dersom noen har lyst til å se på! http://ustre.am/1eD4w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Meesha er tilbake på stream! Jeg drar på jobb nuh, er ferdig kl 21 og hjemme ca 21:30. Jeg får nok tid til å følge litt med på telefonen, men quote/mention meg gjerne og gi oppdateringer dersom noen har lyst til å se på! http://ustre.am/1eD4w Jeg fikk nettop mail fra ustream om at nå går Meesha live Han ligger så søtt i sofaen og ser på tv så Edit: jeg jinxa det så syykt! Fremtidsutsiktene for sofaen din er litt usikre for øyeblikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 20. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Jeg fikk nettop mail fra ustream om at nå går Meesha live Han ligger så søtt i sofaen og ser på tv så Edit: jeg jinxa det så syykt! Fremtidsutsiktene for sofaen din er litt usikre for øyeblikket Beit han i den? Ser han hviler igjen nå ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Meesha er tilbake på stream! Jeg drar på jobb nuh, er ferdig kl 21 og hjemme ca 21:30. Jeg får nok tid til å følge litt med på telefonen, men quote/mention meg gjerne og gi oppdateringer dersom noen har lyst til å se på! http://ustre.am/1eD4w Ser ut som det er noe som lager lyder utenfor (retning mot tv'en- ikke vinduet) som gjør at han våkner litt innimellom og "venter" på mer lyd. men så legger han seg ned igjen og dormer videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Beit han i den? Ser han hviler igjen nå ihvertfall. Ja han reiv og sleit i rygg- og bunnputene. Men så bra at det stoppa, det ble for spennende for min del, så jeg turte ikke se mer! (neida, jeg skulle ut på tur) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Favorittplassene å grave er i sofaen og de er tildekket med pledd Kan hende det var noen av nabohundene han hørte, de pleier å bjeffe og da står han og kikker på dem.Ser ut som om det ligger noe blått i sofaen, jeg lurer på hva det er Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Får noen her opp streamen av Meesha nå, eller er den nede?Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Jeg får den opp. Meesha går litt rundt, står foran tv'en nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts