SoppenCamilla Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 I dag tok jeg og kameraet en tur for å besøke Pippa-valpene. Vi møttes på Borrehaugene, for der er det så fin natur, og fint for valper å utforske. Det er et populært tursted, så vi hadde omtrent satt valpene ned på bakken da vi fikk besøk av en hel gjeng som ville hilse. De koste og moste og løfta og nussa, og valpene syns det var stor stas! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Hvem som koser valp på bilde 3? herlige bebiser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Hvem som koser valp på bilde 3? herlige bebiser! Du? Nei, aner ikke! Var en stor familie og noe utenlandsbesøk som omtrent kom løpende da vi satte oss der, og de ble til valpene var nesten brukt opp, så da tenkte jeg de fikk tåle å bli tatt bilder av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Du? Nei, aner ikke! Var en stor familie og noe utenlandsbesøk som omtrent kom løpende da vi satte oss der, og de ble til valpene var nesten brukt opp, så da tenkte jeg de fikk tåle å bli tatt bilder av. Det ser jo ut som meg ja!! Freaky! Jeg har føflekk på samme sted og jooo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Deilige små! Er du i disse trakter en gang - kom hit på besøk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Det der hjalp absolutt ikke på valpesyken min! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 :wub: :wub: Skjønne små pirayaer . Og flotte bilder Soppen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Herlig! Har ikke fått med meg at damen skulle ha valpiser en gang jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Tusen takk, alle sammen! De var absolutt herlige, med de små tjukkemagene og skarpe tennene sine! Herlig! Har ikke fått med meg at damen skulle ha valpiser en gang jeg! Jeg har kanskje ikke vært så flink til å annonsere det, siden jeg har henne på fôr, og det ikke er mitt kull, men det har ikke vært en hemmelighet, heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Skulle aldri ha klikket meg inn i denne tråden. Sååå herlige små 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Så nydelige! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Åå, smelt! De ansiktene da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Herlige små nurk. Menneh... ble nysgjerrig på den hvite hunden, jeg. Så ut som en renraset japaner på første øyekast, men var jo brun på ørene og i ansiktet. Kjenner du til den hunden? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Nydelige små valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Herlige små nurk. Menneh... ble nysgjerrig på den hvite hunden, jeg. Så ut som en renraset japaner på første øyekast, men var jo brun på ørene og i ansiktet. Kjenner du til den hunden? Nei, har ikke peiling, det var en random fyr som kom bort og spurte om de kunne hilse. Han var ikke der så lenge, så slo liksom ikke av en prat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Herlige små nurk. Menneh... ble nysgjerrig på den hvite hunden, jeg. Så ut som en renraset japaner på første øyekast, men var jo brun på ørene og i ansiktet. Kjenner du til den hunden? Skitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Å 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Skitt? Hehe, så da mer ut som lysebrune flekker i pelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Åååååeeee!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Visste dette var en dum tråd å gå inn i... *sukk* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 De er så utrolig søte, og siden Fredrik jobba, så må vi tilbake snart. Nei, så leit. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Jeg hadde heller ikke fått det med meg, men så koselig! Det så ut som en herlig gjeng, superfine alle sammen Hvor mange i kullet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Jeg hadde heller ikke fått det med meg, men så koselig! Det så ut som en herlig gjeng, superfine alle sammen Hvor mange i kullet? Fire. To av hvert kjønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Sååååå...... Solgt alle sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Sååååå... Solgt alle sammen? Ja, så vidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts