Kaja Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Skrevet 8. Juni 2014 Hund/ulv hybrid. Det er såpass kokko (og ulovelig) at jeg aldri blir å gjennomføre det, men de er fryktelig pene og fascinerende. Og Azawakh, en rase skapt for å leve i ørkenen, ikke noe man bør ha i norge (bilde fra Google) Hvorfor bør man ikke ha de i Norge? da er det i såffall ekstremt mange raser (alle korthårete) som ikke bør bo her 1 Siter
Tekopp Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Skrevet 8. Juni 2014 Hvorfor bør man ikke ha de i Norge? da er det i såffall ekstremt mange raser (alle korthårete) som ikke bør bo her joa, men det er litt mer komplisert for enkelte raser. Disse trives med å løpe superfort i ørkenen med 40+ varmegrader. Det faktumet at de er utrolig raske og mer pariahund/urhund enn mynde gjør at jeg er totalt forelsket i rasen, og neppe blir å skaffe meg en. Og ja, mange av korthårsrasene er virkelig ikke egnet for klimaet i Norge, har selv hund som må ha på seg klær om vinteren (og våren, og høsten..), og jeg blir i økende grad motstander av å skaffe seg hunder lite velegnet til klimaet de skal leve i. Siter
Wachita Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Skrevet 8. Juni 2014 joa, men det er litt mer komplisert for enkelte raser. Disse trives med å løpe superfort i ørkenen med 40+ varmegrader. Det faktumet at de er utrolig raske og mer pariahund/urhund enn mynde gjør at jeg er totalt forelsket i rasen, og neppe blir å skaffe meg en. Og ja, mange av korthårsrasene er virkelig ikke egnet for klimaet i Norge, har selv hund som må ha på seg klær om vinteren (og våren, og høsten..), og jeg blir i økende grad motstander av å skaffe seg hunder lite velegnet til klimaet de skal leve i. Da er det virkelig mange hunderaser som ikke burde vært i norge.. Siter
Emilie Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Skrevet 8. Juni 2014 Ellers har jeg disse på listen også: Alano. Cane corso Og nappe. Selvsagt kupert alle sammen. 1 Siter
13de Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Jeg liker jo ikke småhunder da, egentlig, men hmm, italienske mynder er vel heller ikke de største. Kunne gjerne kidnappet en sånn Siter
isbister Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Og ja, ulvehybrider også. Bare fordi de er pene Blue Bay Shepherd 1 Siter
Debbie Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Mine guilty pleasure er: Langhåret dalmatiner gjerne lemomfarget eller blue Ulvehybrider, sukk som jeg sigler på en Saarloos Og jeg sigler litt på slike raser som er nesten ukjente, veldig rare eller har snåle fargesammensetning. Siter
tm00018 Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Doberman med kuperte ører og hale. Guilty pleasure fordi jeg er et typisk "liten-hund" menneske. Alltid hatt en liten "ting" for denne rasen da min far har hatt 2 stk i ungdomsåra Italian Greyhound. Veldig mange synes disse er ekle og stygge, jeg synes de er nydelige Yorkshire Terrier. Kortklipt, selvsagt. Morsom liten sak Siter
Arcticaa Skrevet 5. September 2014 Rapporter Skrevet 5. September 2014 Og ja, ulvehybrider også. Bare fordi de er pene Blue Bay Shepherd har så lyst pååå. utrolig flotte bikkjer Siter
ipadda Skrevet 10. September 2014 Rapporter Skrevet 10. September 2014 Min guilty pleasure er faktisk en chihuahua, ikke sånn spinkel rar sak, men en kraftplugg av en bitch (Egentlig kjenner jeg den chihuahuaen, men eieren nekter meg plent å ta den med hjem ) Siter
Malamuten Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Ingen guilty pleasure hund her, spørs om jeg har for lite skamvett... Siter
Recommended Posts