Gå til innhold
Hundesonen.no

Student i 2014 / 2015


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

Eksamen i morgen i matte. I natt sov jeg veldig urolig og drømte om matte hele natten, så i dag er jeg trøtt. Jobbet meg gjennom 3 eksamenssett totalt og vært streng i utregningen av karakterer hver gang og endt opp på en C. Jeg føler jeg trygg på hva jeg skal gjøre på de fleste oppgaver, så det er deilig :ahappy: Tror det kommer til å gå bra :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoho! Det var visst en "feil" gjort av Samordna det der. Kort fortalt pga min bakgrunn fra Steinerskolen...MEN NÅ HAR SKOLENS INNTAKSSJEF LOVET PLASS FRA 5.AUG!! Sorry caps, men det er så glad jeg er

Jeg fikk B på masteroppgaven, og har dermed oppretthold snittet som gjør at jeg en gang kan søke PhD hvis jeg vil. Hurra!!

Jeg fikk A på masteroppgaven min Nå er jeg litt overrasket og veldig glad!

Posted Images

Eksamen i statistikk i morgen. Vet ikke hvordan det går. Føler jeg har kontroll, og så føler jeg at jeg ikke kan noen ting. Det viktigste er jo å stå, men det hadde vært veldig greit å fått en C med en gang, noe bedre enn det kan jeg ikke håpe på. I morgen er 3 av 5 eksamener overstått, og jeg gleder meg til en ettermiddag med FRI :yawn:

2 uker til sommerferie! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første eksamen overstått, og jeg har en god følelse :D Så over løsningsforslaget og ser jeg har noen skikkelig tullete småfeil... Utenom det var det ingen overraskelser annet enn de jeg visste var gått galt. Drog rett på tivoli etterpå for å avreagere og det var kjekt :D

Forøvrig morsomt at matte var det jeg fryktet mest ved dette studiet, og så langt er det det faget som har gått best begge semester :lol:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk følelsen av at jeg kan komme til å stå på alle eksamenene mine nå. DET er en god følelse, det.

Jeg er fortsatt så stressa at jeg får angstanfall nesten daglig og er dårlig i magen hele tiden, but hey, jeg er ikke redd for å stryke i tillegg. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk følelsen av at jeg kan komme til å stå på alle eksamenene mine nå. DET er en god følelse, det.

Jeg er fortsatt så stressa at jeg får angstanfall nesten daglig og er dårlig i magen hele tiden, but hey, jeg er ikke redd for å stryke i tillegg. :lol:

Det høres veldig, veldig kjent ut. :lol:

Om under tre timer har jeg levert min siste eksamen for semesteret! Og jeg er ikke ferdig, så jeg skjønner ikke hva jeg gjør her inne egentlig... :blink: Men det blir deilig. SKikkelig, skikkelig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig å lese! Sitter meg straks på bussen til Haugesund for å ta eksamen i morgen, og skal hvile hjernen resten av dagen, er tilbake i Bergen om ikke mindre enn 24 timer.

1 uke igjen før det er sommerferie :bananas: ! Herreguuuud så fort tiden går!

Edit: jeg glemte jo å skrive det jeg hadde tenkt å skrive!!! Jeg fikk A i ekstrafaget mitt (som man egentlig skal ta siste semester, men jeg tok det nå), "Prosjektarbeid i tverrfaglig team". Veldig fornøyd med det :ahappy: .

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med anatomi/fysiologi/sykdomslære/psykiatri/jus eksamen :D Var ferdig med halvparten av spørsmålene etter 25 min :P Vi må ha 60 % riktig for å stå, så håper håper på en C. Ikke alle spørsmålene jeg svarte til full pott på, men svarte noe på alle :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg hadde svart på norsk på den siste eksamenen min. Var litt forvirret og fortvilet da jeg våknet, men kom fram til at det bare var deler av disposisjonen jeg skrev på norsk, og at selve besvarelsen min var engelsk. :P

Ellers syns jeg de hadde litt rart eksamenssystem her. Mindre fokus på anonymitet og studentens bevisrett. Det vil si - de hadde ingen kandidatnummer i det hele tatt, så vi måtte føre på navn, studentnummer og fødselsdato. Og vi skrev kun på én kopi - ingen blå(vel, rosa)kopi vi kunne få med hjem selv. Akkurat der liker jeg det norske systemet bedre kjenner jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

I natt drømte jeg at jeg hadde svart på norsk på den siste eksamenen min. Var litt forvirret og fortvilet da jeg våknet, men kom fram til at det bare var deler av disposisjonen jeg skrev på norsk, og at selve besvarelsen min var engelsk. :P

Ho ho Jeg hadde mareritt forrige natta at jeg hadde eksamen i kjemi, har ikke kjemi og var ferdig med alle eksamene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Har hjemmeeksamen i "Læring og pedagogiske prosesser" som en del av bacheloren i pedagogikk. Oppgaven er først å kort beskrive begrepet `deltagerbaner´, sett i lys av to ulike perspektiv (Lave & Wenger, Dreyfus & Dreyfus). Dette er den korte delen. Så skal begrepet drøftes ut i fra profesjonsperspektiv, og det står at vi gjerne skal bruke eksempler fra spesifikke profesjoner.

Men hvordan i huleste drøfter jeg begrep ut i fra profesjonsperspektiv? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Har hjemmeeksamen i "Læring og pedagogiske prosesser" som en del av bacheloren i pedagogikk. Oppgaven er først å kort beskrive begrepet `deltagerbaner´, sett i lys av to ulike perspektiv (Lave & Wenger, Dreyfus & Dreyfus). Dette er den korte delen. Så skal begrepet drøftes ut i fra profesjonsperspektiv, og det står at vi gjerne skal bruke eksempler fra spesifikke profesjoner.

Men hvordan i huleste drøfter jeg begrep ut i fra profesjonsperspektiv? :icon_confused:

Dette innlegget gjorde meg 100% sikker på at jeg har valgt rett studie!

Matte og fysikk :heart: Der 1 + 1 = 2 og ingenting annet!!! :heart::heart::heart:

3 dager til ferie og jeg er igjennom alt pensum (på 3 dager), repetisjon og regning av tidligere eksamener venter de to neste dagene :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget gjorde meg 100% sikker på at jeg har valgt rett studie!

Matte og fysikk :heart: Der 1 + 1 = 2 og ingenting annet!! :heart::heart::heart:

3 dager til ferie og jeg er igjennom alt pensum (på 3 dager), repetisjon og regning av tidligere eksamener venter de to neste dagene :ahappy:

Haha, huff ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Har hjemmeeksamen i "Læring og pedagogiske prosesser" som en del av bacheloren i pedagogikk. Oppgaven er først å kort beskrive begrepet `deltagerbaner´, sett i lys av to ulike perspektiv (Lave & Wenger, Dreyfus & Dreyfus). Dette er den korte delen. Så skal begrepet drøftes ut i fra profesjonsperspektiv, og det står at vi gjerne skal bruke eksempler fra spesifikke profesjoner.

Men hvordan i huleste drøfter jeg begrep ut i fra profesjonsperspektiv? :icon_confused:

Da må du begrunne drøftingen din i teori og drøfte opp mot profesjon. Dvs du kan ikke synse og mene uten at det er faglig fundert.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Har hjemmeeksamen i "Læring og pedagogiske prosesser" som en del av bacheloren i pedagogikk. Oppgaven er først å kort beskrive begrepet `deltagerbaner´, sett i lys av to ulike perspektiv (Lave & Wenger, Dreyfus & Dreyfus). Dette er den korte delen. Så skal begrepet drøftes ut i fra profesjonsperspektiv, og det står at vi gjerne skal bruke eksempler fra spesifikke profesjoner.

Men hvordan i huleste drøfter jeg begrep ut i fra profesjonsperspektiv? :icon_confused:

Hvor eksisterer det pedagoger, og hvordan vil de forskjellige tolke og praktisere rundt deltagerbaner? Er det en praksis innad i de forskjellige diskursive fellesskapene for benyttelse av begrepet/tingen? I så fall er det det du skal drøfte. :P

Semesteroppgave inne, muntlig for å sette resten av karakteren i morgen, skriftlig på fredag faller mest sannsynlig ut pga. senebetennelse i skulder - og nå også albue - og så! Hjemmeeksamen i en uke. Snart åttende juni. Snaaart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...