tulip Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Davs sonen Dette er da min lille nye aktive solstråle! Jeg må innrømme at hun er søtest når hun sover, for hun er på på på når hun er våken og jeg innrømmer glatt at det er uvant. Hun kom husren fra oppdretter, dvs at hun gikk rett til døra når hun måtte tisse/bæsje, og kom med et lite bjeff om jeg ikke var kjapp nok. De få uhell vi har hatt inne har vært 100% min feil fordi jeg ikke har vært rask nok med å få oss ut. Hun skal helst være oppå meg, og misliker sterkt at jeg går på do, men hun vil ikke være med inn på badet. Om jeg slår på dusjen er hun helt stille, og ligger i gangen og venter på at jeg skal bli ferdig. Rara... Planen var at hun skulle være med meg på jobb noen uker, men iom at jeg jobber med mat må hun bo i garderoben, og DET kommer ikke denne jenta til å godta uten høylydte protester, nei! Så da har hun blitt tilvendt hundegård den siste uka, slik at hun kan lære å være alene hjemme sammen med tante Naomi først, og så lære å være alene hjemme uten støtte senere. Ekko var den første hunden hun hadde på besøk, han var litt stor og skummel et lite minutt, men så var han inne i varmen. Det er typisk henne, ting er litt skummelt først, men når hun bare får litt tid på seg er alt fryd og gammen. 12 Siter
tulip Skrevet 4. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Hun hadde vært her en knapp uke når vi fikk et ganske stort snefall på natta, her er hennes første møte med snø: Når hun bare skjønte at det gikk fint å tisse i dette kalde hvite, ble ting mindre skummelt. Og når sola dukka opp ut på formiddagen, se da var det jo rett og slett morsomt! 10 Siter
tulip Skrevet 4. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Jeg har'n, jeg har'n Jeg har'n ikke mer, jeg har'n ikke mer Det er litt slitsomt å springe i lyngen når man er så liten, så da skjer gjerne dette: Så da tar vi og titter litt på ting istedet 7 Siter
Guest lijenta Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Virkelig en søøøt gd. Gratulere emd valpen Siter
ChristinB Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Svarthvite gd er så fine! Gratulerer Siter
TonjeM Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Gratulerer en masse med nytt familiemedlem - nydelig er hun! Siter
simira Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Nydelig! Jeg gleder meg til å se denne damen vokse opp! Siter
tm100020 Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Guri så søt! og den kose-på magen i lyngen da Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Tabris Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Så herlig søt - gratulerer så mye med ny valp! Siter
Kaja Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Herlig Tulip Gratulerer så mye! Vær flink å oppdatere oss ) Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Gratulerer så masse, hun er dritsøt! Siter
Malamuten Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Gratulerer Tulip For en herlig skapning! Siter
Heidihj Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Gratulerer! Og så nydelig og da Hun kommer til å bli veldig flott! Siter
Raksha Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 og gratis! Gleder meg til å hilse på henne Siter
Djervekvinnen Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Åhh så nydelig! Gratulerer så mye. Kos deg masse! Siter
xxx12345 Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Hun er skjønn, jeg er offisielt forelska - men det er kanskje fordi jeg slipper å høre på meningene hennes og bare være godbittante 1 Siter
Trillian Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Hællædussan <3<3<3 Grattis med valp! Siter
Red Merle Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Nei så søt danske Kanskje hun en dag hilser på Yoshi, så kan de snakke dansk sammen Siter
Snickers Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Så skjønn, liker navnet også Vår valp kalles også for biiga hver dag, fiine ordet Siter
Recommended Posts