Mud Skrevet 28. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2016 2 minutter siden, Poter skrev: Så fin han er! Takk! Jeg synes han har blitt fin selv. Han har lagt seg ut litt nå Siter
Mud Skrevet 28. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2016 Jeg synes faktisk vi har en ganske pen puli I blæsten. .. Jepp, den sto faktisk stille litt 10 Siter
Mud Skrevet 28. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2016 11 minutter siden, Stine skrev: Jeg digger han der altså! *ler* Me too Han er noe for seg selv Verdens største koseklump og tøysekopp Jeg er så glad han havnet her! 1 Siter
Heidihj Skrevet 28. Januar 2016 Rapporter Skrevet 28. Januar 2016 Fin han er! Hvor stor er han? Siter
Mud Skrevet 29. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2016 12 timer siden, Heidihj skrev: Fin han er! Hvor stor er han? 65 cm tror jeg ? Ble plutselig usikker Han er en stor gutt. Utenpå. Takk! 1 Siter
Mud Skrevet 16. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 @Moderator er det mulig å slå denne tråden sammen med Nico sin? Siter
Mud Skrevet 16. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 @Moderator og denne sammen med Toddy sin Siter
Kristiin Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Hvor stor er hun? Sånn type høyde/vekt Siter
Mud Skrevet 16. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 5 minutter siden, Kristiin skrev: Hvor stor er hun? Sånn type høyde/vekt 40 cm høyde og ca 11 kg? Ikke store saken Siter
Lunatic Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 5 timer siden, Mud skrev: @Moderator er det mulig å slå denne tråden sammen med Nico sin? Done kan endre tittel også, men får ikke gjort det fra telefon Siter
Mud Skrevet 16. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 35 minutter siden, Lunatic skrev: Done kan endre tittel også, men får ikke gjort det fra telefon Takk! Fint hvis noen får endret tittel Siter
Lunatic Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 2 timer siden, Mud skrev: Takk! Fint hvis noen får endret tittel Sånn Du får si ifra om du vil ha noe annet Og jeg må bare si at Toddy er fantastisk vakker. Er akkurat sånn Husky jeg har hatt lyst på alltid. Rød og blåøyd Og han virker jo helt herlig! Siter
Mud Skrevet 16. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 6 minutter siden, Lunatic skrev: Sånn Du får si ifra om du vil ha noe annet Og jeg må bare si at Toddy er fantastisk vakker. Er akkurat sånn Husky jeg har hatt lyst på alltid. Rød og blåøyd Og han virker jo helt herlig! Takk for hjelpen! Og takk for skryt av godgutten Han har noen brune flekker i det hvite som gjorde at jeg ikke syntes han var særlig pen med en gang jeg møtte han , men nå synes jeg han er vakker selv Selv om jeg ofte tar meg i å få trang til å hente en klut og skure han litt i ansiktet Siter
Lunatic Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Akkurat nå, Mud skrev: Takk for hjelpen! Og takk for skryt av godgutten Han har noen brune flekker i det hvite som gjorde at jeg ikke syntes han var særlig pen med en gang jeg møtte han , men nå synes jeg han er vakker selv Selv om jeg ofte tar meg i å få trang til å hente en klut og skure han litt i ansiktet Sier du at det er galt med fregner??? Han er jo bare supervakker! Skikkelig fin Hvis jeg noen gang skal ha husky så vil jeg ha Toddy-kopi. Han er virkelig den fineste huskyen jeg har sett. Skikkelig, fin farge, og fint uttrykk 1 Siter
Mud Skrevet 16. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 3 minutter siden, Lunatic skrev: Sier du at det er galt med fregner??? Han er jo bare supervakker! Skikkelig fin Hvis jeg noen gang skal ha husky så vil jeg ha Toddy-kopi. Han er virkelig den fineste huskyen jeg har sett. Skikkelig, fin farge, og fint uttrykk Takk Han er en skikkelig god hund! Han er bare snill og søt Og jeg har vent meg til fregnene. Nesten... Siter
Sagaa Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 28 minutter siden, Mud skrev: Takk for hjelpen! Og takk for skryt av godgutten Han har noen brune flekker i det hvite som gjorde at jeg ikke syntes han var særlig pen med en gang jeg møtte han , men nå synes jeg han er vakker selv Selv om jeg ofte tar meg i å få trang til å hente en klut og skure han litt i ansiktet Kjenner igjen den. Jeg syntes heller ikke Mira var særlig vakker da jeg først møtte henne, men nå syns jeg hun er nydelig. Toddy er herlig skjønn. Vakker kar! 1 Siter
Mud Skrevet 16. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Akkurat nå, SagaLappen skrev: Kjenner igjen den. Jeg syntes heller ikke Mira var særlig vakker da jeg først møtte henne, men nå syns jeg hun er nydelig. Toddy er herlig skjønn. Vakker kar! Takk Noen nye bilder fra helgen. Nico har en fantastisk kamuflasje rundt tang og tare Noen ganger er det trangt i senga. . 10 Siter
Katharina Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Herlige bilder. Pulik og huskeyer er så nydelige raser da. 1 Siter
Monikawt Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Nico har en fantastisk kamuflasje rundt tang og tare fine bikkjene dine 3 Siter
Mud Skrevet 17. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 9 timer siden, Katharina skrev: Herlige bilder. Pulik og huskeyer er så nydelige raser da. Takk De matcher hverandre godt merkelig nok 9 timer siden, Monikawt skrev: Nico har en fantastisk kamuflasje rundt tang og tare fine bikkjene dine Takk Hun har jo det ! Ser ut som en haug med tang jo 2 Siter
Mud Skrevet 5. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2016 Nico er kuuuul! Det var definitivt ikke egnet puliføre i dag og overallen ligger i bilen til sambo som er i Sarpsborg. Jeg dro på henne potesokker og så dro vi i en skiløype vi aldri har vært i før. Den var dårlig kjørt opp , kladdete og det var tungt føre for hundene å løpe i. Men Nico ga full pinne og dro Toddy med seg. Hun hadde blitt en utmerket lederhund hadde hun vært husky Og brydd seg om komandoer. Heldigvis hører Toddy på komandoer og han er sterkest Pelsen er ikke optimal til yndlingsaktiviteten gitt... Men hun elsker det for det om 6 Siter
Mud Skrevet 7. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2016 20 timer siden, Katharina skrev: Hehe kule Nico. Takk . Hun er irriterende og kul helt samtidig faktisk Lykken er .. Edit : har snublet over kullet til Toddy ( valpeannonsen ), men finner han fortsatt ikke på stamtavla.no. Alle heter det samme jo! Noen som kan hjelpe? @Meg @Aymee ? http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=50687982 2 Siter
Recommended Posts