Kaja Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Hemelig hemmelig. Får vite snart. Oooo spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Oooo spennende Fnis. Mer meg som føler meg litt sånn gravid og ikke vil si kjønnet til barnet. Livredd for å jinxe. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Teoretisk sett trenger vi bare valpefor og tyggeben. I praksis trenger vi et rosa halsbånd og et rosa bånd. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Har ikke kjøpt noe enda, men det kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Kjøpt halsbånd, kobbel, masse leker, godbiter, langline, børster, sele og sånn liten pose du fester på buksa for å ha godbiter i ;P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 14. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Og jeg har bestilt flybillett og fått oppdretter til å kjøpe bur og leker. Hun kommer til å venne valpen til buret, mens ungene får leke med hunden og de nye lekene :-) (Heldiggriser!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Og jeg har bestilt flybillett og fått oppdretter til å kjøpe bur og leker. Hun kommer til å venne valpen til buret, mens ungene får leke med hunden og de nye lekene :-) (Heldiggriser!) skal du ikke lage tråd snart? bilder?? info??? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 14. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 skal du ikke lage tråd snart? bilder?? info??? Oj, jeg er ikke så inni dette .. jo, det skal jeg prøve å få gjort snart! Her er en liten teaser )som jeg kanskje må fjerne hvis ikke bildet vises mindre enn det egentlig er) Edit: Herrelighet for en søt valp! :wub:Det er fra hun var ca 2 uker, og nå er hun 9 . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 @Garpjøss flink du er da. Bra du krysser for meg. Jeg og tenker nametag, leker, fleecepledd, kobbel og matskål. Har jo en million ting også, men litt nytt må være lov? Fortell! Sønn? En reel sønn? Litt nytt er alltid lov;) Og ja, en reell sønn, fineste Frostemann er blitt pappa til hele fem hannvalper, de vakreste i verden! Fortsatt litt usikkert hvem som er min, men en av dem er definitivt min. Har førstevalg, men jeg vil se hvordan de utvikler seg i personlighet etc, med fantastisk hjelp fra oppdretter Det hele er for godt til å være sant! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Jeg henter min Gordon Setter valp på fredag For en skjønnas Hvisker litt stille at jeg får en snart. Men livredd for å jinxe.. Hva har folk her inne kjøpt til valpene sine? Dette er min nummer to, så trenger strengt tatt veldig lite. Så skal prøve holde meg til: matskål tepper valpebånd børste og saks Jeg hadde mye fra før jeg også, siden dette var hund nummer 2, og jeg hadde kjøpt inn en god del ting flere år før hun kom i hus Jeg kjøpte leker, et tøybur som var stort nok til begge hundene samtidig, 2 valpeseler, matskål, tyggesaker. Om åtte og en halv dag henter Jäger og jeg hjem PyttPytt For et kult navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Gikk på en smell i dag.. Kjøpte for så jeg fikk en fortønne, tyggepinner, rosa poser, en matskål til lille og en skål til storebror. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 15. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2014 Var å henta mi tispe på søndag Var tre og velge i, og ei var god nok til å bli med hjem Hils på Rafiki (i sin onkel Harleys litt for store mariusgenser)Av utstyr har jeg og skal jeg være fornuftig. Ikke kjøpe ræl og mye stæsj, kun det som er nødvendig (og litt til ). Foreløpig har jeg kjøpt skåler, en leke, klær å vokse inn i, sele til hun blir stor og refleksvest og en seng jeg ventet på i posten. Fikk med teppe, bamse, sele, kobbel og valpefor av oppdretter, og ellers får hun litt av min mor og låner litt av Harley.Sent from my iPhone using Tapatalk 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Nøyaktig en måned igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 13 dager til henting 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Torsdag eller fredag neste uke kommer han hjem åååh, jeg gleder meg så fryktelig, jeg er så valpesyk! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 13 dager til henting samme her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 samme her Skulle tro vi skulle ha fra same kull vettu. og perfekt hentetidspunkt med langhelg og greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Var så valpesyk at jeg måtte låne en valp i mellomtiden. Den gjør engelskkvinne av seg om kort tid da Men enn så lenge har jeg gleden av tissing, biting, crazy valperaptus osv... Bare koooos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2014 Et sånt svart rør må visst bli igjen her Er ikke sikker på at det er rett valp på bildet, men de er i grunn klin like... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 @Helianthus rase da? @Garp gleder meg veldig til å vite rase og kjønn nå altså..! valpis her hjemme sover, og sover og sover… har litt sprettfart 2 eller 3 ganger i løpet av dagen og nå har han startet på sin 10. uke! men han er flink til å apportere da! og kassemetoden går som smurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 @Helianthus rase da? @Garp gleder meg veldig til å vite rase og kjønn nå altså..! valpis her hjemme sover, og sover og sover… har litt sprettfart 2 eller 3 ganger i løpet av dagen og nå har han startet på sin 10. uke! men han er flink til å apportere da! og kassemetoden går som smurt Så gøy å lese om valpeperioden din. Jeg gleder og gruer meg. LIke spent å kvalm denne gangen som sist jo.. beginner snart å bli klar for å si det litt mer offentlig nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Så gøy å lese om valpeperioden din. Jeg gleder og gruer meg. LIke spent å kvalm denne gangen som sist jo.. beginner snart å bli klar for å si det litt mer offentlig nå. Skulle bare mangle - første egne valp må jo dokumenteres over alt Haha! jeg kjenner igjen følelsen! Litt sånn «omg - i morra henter vi valp! kooos!» og så sekundet etter «shitshithsit, tror jeg må spy!» jeg følger spent med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Skulle bare mangle - første egne valp må jo dokumenteres over alt Haha! jeg kjenner igjen følelsen! Litt sånn «omg - i morra henter vi valp! kooos!» og så sekundet etter «shitshithsit, tror jeg må spy!» jeg følger spent med! Ja akkurat sånn er det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Never again sier bare jeg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Never again sier bare jeg. med 3 hunder kan jeg tenke meg du har nok å holde på med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts