Siri Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Skrevet 8. Mai 2014 Knotende med 1-3 hunder på tur. Akkurat der bruker Yasmine og jeg å gå på tur i lunchen . Også klatrer hun på steinene i bakgrunnen, og en diger trestamme som ligger der... og søker litt godbiter i en stubbe . Sorry OT Siter
yurij Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Skrevet 9. Mai 2014 konsentrert og ikke veldig blid På sykkel over Nice og Cannes Bergen Ultra 3 km igjen til Sälen: Og et litt hyggeligere ett med Walter og Elizabeth 8 Siter
Aussieglis Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Skrevet 9. Mai 2014 Akkurat der bruker Yasmine og jeg å gå på tur i lunchen . Også klatrer hun på steinene i bakgrunnen, og en diger trestamme som ligger der... og søker litt godbiter i en stubbe . Sorry OT Nehei? Så rart vi ikke har gått på dere da, går gjerne igjennom der flere ganger om dagen. Er såppass åpent der og lite folk med mindre det er knallvær at jeg nesten alltid lar hundene jogge litt løs der inni Tror jeg vet hvordan stubbe du mener, den ser litt maltraktert ut ja? Venter bare på at det skal komme vann og ender i den der dammen nå, det skal bli meg et liv når man har en australsk fuglehund. Siter
Siri Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Skrevet 9. Mai 2014 Nehei? Så rart vi ikke har gått på dere da, går gjerne igjennom der flere ganger om dagen. Er såppass åpent der og lite folk med mindre det er knallvær at jeg nesten alltid lar hundene jogge litt løs der inni Tror jeg vet hvordan stubbe du mener, den ser litt maltraktert ut ja? Venter bare på at det skal komme vann og ender i den der dammen nå, det skal bli meg et liv når man har en australsk fuglehund. Vi er der sånn ca mellom 11 og 11:30 gjerne, da . Ja, det er åpent og deilig der, og sjelden folk (om det ikke er barnehager på tur, da ). Ja, den stubben er passe maltraktert . Om dine hunder viser spesiell interesse for den, så ligger det sikkert igjen godbitrester etter oss . Hahahahhahaa, det blir sikkert noen badeturer på den australske da, kan jeg tenke meg . Siter
Snøfrost Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Skrevet 9. Mai 2014 Heter Anita og er 37, slik ser jeg ut for tiden, her med Fjellbris og slik så jeg ut på påskemiddag på hytta med familien. Jeg pleier ikke ha på meg solbriller inne, men slik ble det når det var sol og solbrillene har styrke... Slik så jeg ut høsten 2010 med naturlig hårfarge, når Esky fortsatt levde. Savner den hunden. Den andre er Denali som jeg heldigvis fortsatt har. 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Skrevet 9. Mai 2014 Meg rett før barnedåp 10295536_10154033234840591_5263816654315679947_o by frida.lilleberg, on Flickr 3 Siter
Snøfrost Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Skrevet 10. Mai 2014 @SandyEyeCandy du så helt feil ut med blondt hår @Kangerlussuaq moro å se noen glimt av deg, selv om jeg ikke akkurat hadde kjent deg igjen på grunnlag av de bildene mange flotte og fine mennesker her inne! moro å se dere Siter
Gjest Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Skrevet 10. Mai 2014 @Kangerlussuaq moro å se noen glimt av deg, selv om jeg ikke akkurat hadde kjent deg igjen på grunnlag av de bildene Det er fordi jeg er supersecret norwegian spy in eastern europe! Siter
maysofie Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Skrevet 10. Mai 2014 19år med en border collie gutt på 11mnd, nordlending til de innerste celler Holder jeg på med hund, så ser jeg ofte slik ut: hår i knute, usminket, tights og en stor genser (gjerne ull) Foto: JeanetteH Ettersom jeg sjeldent lar meg bli tatt bilde av, så får dere bære med et fjortisbilde fra to år siden som illustrasjon på hvordan jeg ser ut til vanlig 6 Siter
Emilie Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Skrevet 10. Mai 2014 Med bikkje: Uten bikkje: Og med @Marthe sin Extra: 10 Siter
WheatenMali Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Greit, et forfra også! Sent from my iPhone using Tapatalk 6 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 @SandyEyeCandy du så helt feil ut med blondt hår Det tar jeg som et kompliment, er ikke mange som kan rocke den fargen og få beskjed om at den en er født med ser rar ut. Motsatt: Du var forøvrig veldig fremmed med rødt. Siter
Raksha Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Gjentar meg selv: Så mange flotte soniser Likte deg med naturlig hår jeg @SandyEyeCandy - fin med rødt og altså. Men det bilde av det med naturlig syns jeg var råfint! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Gjentar meg selv: Så mange flotte soniser Likte deg med naturlig hår jeg @SandyEyeCandy - fin med rødt og altså. Men det bilde av det med naturlig syns jeg var råfint! Takk, midt i kraken-hårperioden er det et velkomment kompliment. 1 Siter
Snøfrost Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Det tar jeg som et kompliment, er ikke mange som kan rocke den fargen og få beskjed om at den en er født med ser rar ut. Motsatt: Du var forøvrig veldig fremmed med rødt. hahaha, var skummelt og farge det også, så måtte "lirke" meg inn i fargen med å stadig få det bitte litt rødere. 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 På en vanlig dag ser jeg sånn ca slik ut Når jeg er stolt ser jeg sånn ut Når jeg har pyntet meg ser jeg gjerne sånn ut Og på en helt gærn dag ser jeg sånn ut 7 Siter
Lola Pagola Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Meg og småmisfornøyd gull (påsken 2014) 10 Siter
Caroline Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Caroline, snart 29, her med to av jentene mine: Møter dere meg på utstilling ser jeg omtrent slik ut: ...derimot ser jeg mer ut som dette dersom vi møtes på fritiden: ...eller på et stevne: ...også ser jeg ut omtrent som dette med hjelm på og hest under: De fleste bildene er fra i fjor, med unntak av det nederste, som er fra april i år. 7 Siter
Castella Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Dette er meg altså...29 år gammel er jeg. Bildene ble tatt på tur i går. 10 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Dette er meg altså...29 år gammel er jeg. Du er så flott og fresh! 3 Siter
Castella Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Du er så flott og fresh! Tusen takk :) Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 I alle dager - ansiktsbilde av frøken Pagola?!??!? Fin jente! Ja hva skjer! det forsvinner nok plutselig Siter
Siri Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 I alle dager - ansiktsbilde av frøken Pagola?!??!? Fin jente! Jeg er forvirret, for ser ikke hun sånn ut? Hun MÅ se sånn ut? 6 Siter
Recommended Posts