Alzenas Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 6 stk. 4 tisper og 2 hannhunder født etter Emprezy Adamant Design x Courtborne Scorpio idag! Da er vi ferdige, Lykke og valpene har fått det reint i kassa og nå sover de hele gjengen. Det hele gikk som en fryd, Lykke var roligheten selv og logret som bare det når vi snakket til henne, til tross for at hun var i gang. Det er Lykke`si det! De siste 2 valpene fikk hun endel problemer med da de både var store og hun hadde lite krefter. Etter endel om og men klarte vi å få dem ut med noen veldig interessante fødestillinger. Alle er friske og fine, de spiser uten hjelp og er i aller høyeste grad tjukke og gode Her kommer noen bilder av smågullene Et lite familiebilde av en sinnsykt, vanvittig sliten Lykkemor med valpene sine Ei herlig lita frøken Førstefødte gutt, han kom som nr 2 i rekka. 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Gratulerer med et flott kull! Lykke var kjempeflink. Blir artig å se de vokse seg til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin10 Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Gratulerer! Så fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Gratulerer så mye med flott kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Gratulerer så mye! En nyyydelig gjeng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Gratulerer så mye. Det ser ut som et flott kull 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Ah, så fiiiine! Jeg har en soft spot i hjertet for whippeter altså! Da jeg vokste opp, hadde bestevenninnen min tre hunder hjemme og en av dem var en grå whippet tispe. Det jeg husker best ved henne (whippeten altså, ikke venninna, hehe), var at hun fikk fordeler og goder de to store hundene ikke fikk Hun fikk bl.a. lov til å sove i foreldresengen under dyna! Etter det har jeg alltid likt whippeter, og vurderte det faktisk som hund nå i voksen alder (men havnet på sheltie). Det er ikke utenkelig at jeg en vakker dag får meg en whippet altså. Her for en ukes tid siden eller to, så jeg en rålekker whippet hann på det lokale kjøpesenteret (utendørs). Han var hvit og blågrå, stoore blågrå flekker på hvitt, og bare så sinnsykt fin at jeg vred nakken nesten helt rundt for å se på han i det jeg gikk forbi. Tror eieren begynte å lure, sånn som jeg glodde, for hun husjet brått med seg hunden og forsvant rundt hjørnet Hun skjønte vel ikke at jeg glodde i beundring! Han er den fineste whippeten jeg har sett. Nr to på ditt første gruppebilde, er det lyseblå sløyfe jeg ser?, flekket med mye hvitt rundt.... den var fiiin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Gratulerer med seks vakre små Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Gratulere med vel overstått fødsel, og seks lykkelige små. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Tusen takk alle sammen! Jeg er uendelig stolt over C-kullet vårt, og jeg gleder meg til det blir skikkelig liv å røre i stua De ligger så søtt alle mann i valpekassa, Lykke har ikke hatt tid til noe annet enn å ligge der sammen med dem og hun måtte tvinges ut. Hun er virkelig flink, om jeg kan si det selv Og det var så passelig at hun logret under fødselen, det er kjennetegnet hennes. Ah, så fiiiine! Jeg har en soft spot i hjertet for whippeter altså! Da jeg vokste opp, hadde bestevenninnen min tre hunder hjemme og en av dem var en grå whippet tispe. Det jeg husker best ved henne (whippeten altså, ikke venninna, hehe), var at hun fikk fordeler og goder de to store hundene ikke fikk Hun fikk bl.a. lov til å sove i foreldresengen under dyna! Etter det har jeg alltid likt whippeter, og vurderte det faktisk som hund nå i voksen alder (men havnet på sheltie). Det er ikke utenkelig at jeg en vakker dag får meg en whippet altså. Her for en ukes tid siden eller to, så jeg en rålekker whippet hann på det lokale kjøpesenteret (utendørs). Han var hvit og blågrå, stoore blågrå flekker på hvitt, og bare så sinnsykt fin at jeg vred nakken nesten helt rundt for å se på han i det jeg gikk forbi. Tror eieren begynte å lure, sånn som jeg glodde, for hun husjet brått med seg hunden og forsvant rundt hjørnet Hun skjønte vel ikke at jeg glodde i beundring! Han er den fineste whippeten jeg har sett. Nr to på ditt første gruppebilde, er det lyseblå sløyfe jeg ser?, flekket med mye hvitt rundt.... den var fiiin! Litt gøy da, for jeg vurderte også Sheltie en gang i tiden, men den endelige avgjørelsen havnet på Whippet etter å også ha hatt Italiensk mynde. En avgjørelse som bare har blitt mer å mer riktig, du snakker om å bli bitt av Whippet-basillen Det finnes så mange lekre Whippeter, jeg har også snudd meg endel etter enkelte jeg har sett på utstillinger rundt om. Merker jo at når vi dukker opp med 4 Whippeter at det er mange som ser, stopper opp, snakker og lurer på ting. Slik var det ikke før, da var nesten Whippeten fra en annen planet og så ut som en alien. Trivelig at flere får opp øynene for rasen, da. Nr 2, med lyseblåsløyfe var den førstefødte hannhunden. Min første tanke var at han lignet ei ku, så han fikk kjapt navnet Litago her i huset. Skikkelig kul kar Han ser helt hvit ut fra den ene siden (bilde på forrige side) mens den siste tispa med lyselilla bånd er en tro kopi av mamma`n sin, hun har tilogmed den lille hvite flekken i nakken. Lykke nr 2 eller no` sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Gratulerer med vell overstått fødsel og et flott kull 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Gratulerer :DSent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 De er kjempefine, og du tar veldig flotte bilder av dem, altså! Gratulerer så masse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Gratulerer med et fint kull Og så deilig at det ikke var noe drama Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Det første døgnet har gått over all forventning, Lykke kom inn på soverommet vårt et par ganger i natt bare for å sjekke at vi fortsatt var der, og ikke hadde etterlatt henne med 6 valper på egenhånd. Men det gikk bare fint det også Nå har hun ballet alle valpene (og seg selv) under dyna. De er jo tross alt Whippeter, må du skjønne! Ellers er valpene livlige og spiser godt og helt uten hjelp. De kommer seg fint opp og til melkebaren, og den gutten med grønt bånd har funnet "sin" plass, oppå ryggen til mamma.. Søsteren hans (lyslilla bånd) syns foten er en fin kvileplass. Noen stemingsbilder fra valpekassa, håper dere liker dem Hannhund (Grønt bånd) Og en av tispene (lyslilla bånd) 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Flinke flinke Lykke Blir spennende å følge med på når disse blir større Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Fine bilder av fine hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 så herlige bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Herregud så søte de var da de lå oppå mamman sin Nydelige bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 så utrolig fine de små nurkene (og moren) var! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 De er så skinnende, fine og nye 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Du tar fantastiske bilder av de For en fin gjeng 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Så utrolig søte og fine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Tusen takk alle sammen 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts