Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Sukk. Burde ikke trukket ut den smellfeite labradoren. Selv om det er en tiltalende hund ellers. Heier på vorsteh tror jeg. Bare fordi det er en litt mer uvanlig rase. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Sjekk bevelsene på den goldenen da... wow Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Virkelig likte den golden jeg, og jeg liker egentlig ikke rasen. Nr.1 på den. Labbis nr.2. Også langhåret v. Amerikansk cocker. Siter
Benedicte Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Likte overhodet ikke labradoren. Altfor tung for min smak. Heier fortsatt på vizslaen, men syns ikke hun viste seg så bra nå... Siter
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Golden og bare golden av de som er plukket ut Siter
Monab88 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Hurra, det var en lekker lekker cocker! Det vil si at alle 7 BIS-finalistene har vært blant mine favoritter i gruppefinalene! Siter
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Ja ja den ble nummer to. Nå skal jeg heie på samojeden i bis Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 hvem er det vi har i BIS nå? Ulvehund Storpuddel A.cocker Fox ..... Siter
Guest LXT Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Jeg kom til golden, labbis, og så klarte jeg ikke å bestemme meg mer. Men golden nr to var jo ikke så værst : ) Siter
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Nææh.. golden var soleklar favoritt her.. Siter
Monab88 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 hvem er det vi har i BIS nå? Ulvehund Storpuddel A.cocker Fox .. Rottweiler Poeranian samojed Siter
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Jeg heier på ulvehunden i BIS. Siter
Maria Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Jo! Hva er egentlig grunnen til at portugisisk vannhund ikke går i denne gruppa? Trodde det var fuglehund det også, men det er kanskje ikke det? De er egentlig aldri brukt på fugl. De har apportert mye annet, men er ikke spesielt ofte brukt i noen jaktsammenheng. Jeg synes det er rart at de skiller vannhundrasene. De har mye felles. Så for meg er FCI-inndelingen mer logisk. Men men. Jeg synes am. cockeren var sjarmis altså. Har en guilty pleasure ift dem. De beveger seg jo helt vilt 1 Siter
Monab88 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Jeg håper på ulvehund som BIS og pomeranian som reserve (og puddelen og cockeren) Siter
Guest 2ne Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Den amerikanske cockeren var jo dritsøt, og jeg pleier vanligvis ikke å like de I BIS-finalen er mine favoritter storpuddelen (selvsagt), amerikansk cocker, rottweileren og samojeden Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Hmmm er ett par der jeg ikke har fått sett. Så får vente og se hvem favorittene blir. Jeg vet det ikke blir pomen, samojed eller cocker. Så får jeg bestemme meg for de andre (eller om det har vært ekstrem forvandling på de andre siden sist, det har skjedd før det ) Siter
mokken Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Er det bare hos meg sendingen hakker og får plutselige pauser? Og ja, jeg har oppdatert Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Er det bare hos meg sendingen hakker og får plutselige pauser? Og ja, jeg har oppdatert Ser den helt fint i HD her. Kanskje du bør sjekke kvaliteten? Mulig for høy til din fart? Siter
Artemis Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Er det bare hos meg sendingen hakker og får plutselige pauser? Og ja, jeg har oppdatert Har vært stabilt her. Siter
Mud Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Jeg så ikke terrierne. Jeg heier inntil videre på samojed og storpuddel. 1 Siter
mokken Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Ser den helt fint i HD her. Kanskje du bør sjekke kvaliteten? Mulig for høy til din fart? Har vært stabilt her. Det ordnet seg! Jeg stjal K sin ipad Siter
Guest LXT Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 (endret) Pause her... Prater en del, men pausebilde Endret 9. Mars 2014 av LXT Siter
Recommended Posts