Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Æsj, ser ut som det er opprydding nå. jaja, pleier somregel å gå glipp av det uansett Gå inn her: Åpne videoen i youtube, ikke se den her på siden, og hvis de fortsatt ikke viser gruppen så klikker på på "live". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Enig, den strihårede standard dachsen var knallfin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Fantastisk strihåret standard dachs! jepp. men det var noe med bakbeina jeg reagerte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Hjortehunden var pen, men litt flate frempoter. Men jeg heier på den uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg prøver og prøver, men jeg har ingen favoritter enda altså. Bassetene var søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Greyhounden og Afghaneren er mine favoritter... Sukk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg prøver og prøver, men jeg har ingen favoritter enda altså. Bassetene var søte Hjortehunden selvsagt. Edit. Hamiltonstöveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Likte basenjien! Hææ, har de vært allerede?! Trodde de skulle gå etter terrierne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Åååå, hamiltonstøveren var leeeeeeehheeehheekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Hææ, har de vært allerede?! Trodde de skulle gå etter terrierne? Ja? terrierne er ferdige for lenge siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Likte ikke greyhounden av en eller annen grunn, men svensken falt jeg helt for! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Hjortehunden selvsagt. Edit. Hamiltonstöveren. Okei, jeg er med på den, for den var faktisk ganske fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Likte ikke greyhounden av en eller annen grunn, men svensken falt jeg helt for! Whaaat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg har noen jeg liker bedre enn andre, men er usikker på om dommeren er enig. Tipper standard strihårsdachsen blir plukket ut i alle fall. Krysser fingrene for hamiltonen, den syns jeg var kjempeflott altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Elsker irske ulvehunden også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Takk Bones! ! Ibizahunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Støver og ulvehund er favoritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Whaaat Jeg tror muligens handleren ødela inntrykket for meg. Litt for mye hanghound. Den hadde liksom ikke noe personlighet eller utrykk, den så bare kvalt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Fin faraohund også syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Uuuu faraohunden likte jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Elghund! Heier på ulvehunden og elghunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Podengoen er nusselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 wow for noen bevegelser på RR'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg likte rr også. Men jeg er svak for rasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 jepp. men det var noe med bakbeina jeg reagerte på Han er overvinklet, og for lange underbein... Har sett ham prøve å løpe - det går ikke særlig bra... (og så er den mindre trivelig....) IU, Farao og Hamilton var flotte. Dachsene kan de sende hjem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts