Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2014


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Syns det er fækt hvordan alle guttene syns Ann Marielle er så deilig, og prøver seg på henne så fort de får sjansen. De liker å rote rundt, få oppmerksomhet, ta på pupper etc etc.. men så fort de ikke

Det som fasinerer meg mest med reality, er at det er kun MEG og MINE som har lov å lyge. JEG kan lyge andre rett oppi trynet, og det kan de jeg har allianser med også. Men om de utenfor alliansen gj

Jeg også digger Lorden! Så gjennomført klyse. Lyst til å se han i finalen for å se om det er jug at pengene ikke betyr noe!

De sitter rett utenfor hotellet og ser på live, ja :) .

Ja men de sitter ikke slik at deltakerne kan se dem? Lurer på hvordan ting ser ut fra den vinkelen vi ikke ser jeg. Også spiser de jo bare frokost (som vi får se), det er egentlig veldig lite som vises...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men de sitter ikke slik at deltakerne kan se dem? Lurer på hvordan ting ser ut fra den vinkelen vi ikke ser jeg. Også spiser de jo bare frokost (som vi får se), det er egentlig veldig lite som vises...

Nei, de kan ikke se dem :) . De har kun hverandre å forholde seg til, og de som kommer med brev/mat da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fækt hvordan alle guttene syns Ann Marielle er så deilig, og prøver seg på henne så fort de får sjansen. De liker å rote rundt, få oppmerksomhet, ta på pupper etc etc.. men så fort de ikke får det de vil ha/gjenger seg opp, så er hun liksom horete og de vil ikke ha noe med henne å gjøre! Jeg blir kvalm. Råtne er de, hele gjengen (med unntak av få). Syns det var fint at Lene Angelica tok henne i forsvar.

Labi er ekkel, han tror han er kongen på haugen og kan bare rope høyere enn alle andre for å ha "rett".

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som fasinerer meg mest med reality, er at det er kun MEG og MINE som har lov å lyge.

JEG kan lyge andre rett oppi trynet, og det kan de jeg har allianser med også.

Men om de utenfor alliansen gjør det samme, da er ******* løs!

Da skal det trekkes fram at vedkommende har jugd folk rett oppi trynet.

Men at JEG har gjort akkurat det samme, det glemmer jeg...

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dere over her altså, jeg blir litt sånn.... HÆ? Skjønner virkelig ikke hva AM har gjort galt liksom. De blir såå sure av all spilling og lyving og tjohei, spes Simone irriterer meg der. Hun har jo jobba iherdig bak kulissene for å få AM ut. Dog kan ikke Simone gå ut av pærra enda, hun må være der litt til. Christer liker jeg bare mindre og mindre egentlig. Sykt morsom å se på, men han henger seg så fort på de andre, det er så teit synes jeg. kudos til Lene A for å stå opp mot gruppa :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

........ jeg kan skryte på meg å ha sett hele 15 minutter av PH siden første sesong (da så jeg tre eller fire episoder tror jeg) - og jeg vet ærlig talt ikke hva som sjokkerer meg mest..... At mennesker som jeg anser som normalt oppegående lar seg engasjere (dere), eller at det finnes så vanvittig kørka mennesker som deltagerne på PH.

Antagelig er jeg mest sjokkert over at dere blir så engasjert - for makan til søppel skal man vel lete lenge etter............ Det værste er jo at disse brødhuene antagelig kommer til å gå i avl - hadde de vært bikkjer så hadde de jo vært avliva som totalt ubrukelige.

Dagens høydare:

http://www.kjendis.no/2014/05/16/kjendis/aller/se_og_hor/paradise_hotel/reality-tv/33328929/

Øøøøøøøø......... ??????? Det reflekterer vel i grunnen bare sannheten eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg kan skryte på meg å ha sett hele 15 minutter av PH siden første sesong (da så jeg tre eller fire episoder tror jeg) - og jeg vet ærlig talt ikke hva som sjokkerer meg mest.... At mennesker som jeg anser som normalt oppegående lar seg engasjere (dere), eller at det finnes så vanvittig kørka mennesker som deltagerne på PH.

Antagelig er jeg mest sjokkert over at dere blir så engasjert - for makan til søppel skal man vel lete lenge etter...... Det værste er jo at disse brødhuene antagelig kommer til å gå i avl - hadde de vært bikkjer så hadde de jo vært avliva som totalt ubrukelige.

Dagens høydare:

http://www.kjendis.no/2014/05/16/kjendis/aller/se_og_hor/paradise_hotel/reality-tv/33328929/

Øøøøøøøø... ??????? Det reflekterer vel i grunnen bare sannheten eller?

Hihi. Det er jo svært enkel underholdning da, jeg synes det er kjempe moro. Men så liker jeg litt drama og sånt, og blir nok i overkant engasjert, noe jeg for så vidt blir av nesten alle serier/filmer jeg følger med :P Så er det noe med at man bare måå se hva som skjer neste gang, så blir det litt spennende likevel. Ikke nødvendigvis fordi det er så bra, men man blir jo nysgjerrig da :P Og vips så har man sett hele sesongen baaare for å vite hva som skjer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belgerpia: du høres ut som moren min :P . Hørt det før! :lol: . Syns det er underholdende nettopp å se så mye meninger og holdninger som ikke eksisterer i min hverdag.

Så er det jo IKKE sånn at selv om man gidder å skrive noen ord om disse deltakerne/programmet på tv, så er man ikke oppegående eller engasjert i andre ting.. eksempelvis er det sjelden jeg PRATER med noen om PH utenom det jeg skriver her, men landbruksoppgjøret derimot. :drool:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke PH fordi jeg blir så ufatterlig flau og brydd når jeg ser så dumme mennesker ytre seg på tv, og i tillegg ha sex de vet folk som f.eks. mora og faren deres vil få se på skjermen senere.... Noe så pinlig, jeg vrir meg i sofaen og må bare bytte kanal. Klarer ikke mer enn noen få minutter av Paradise Hotell. Det blir for flaut.

Jeg tror jeg så kanskje første sesongen tror jeg det var, da det var nytt som konsept, men misset vel noen episoder her og der da. Men det var nok for meg:- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søppel-tv ja :lol: og ja, jeg blir engasjert. Litt iallefall. Er ikke sånn at jeg går og tenker veldig mye på PH akkurat, men er jo noe jeg og vennene mine kan komme innom i en samtale i lunsjen liksom.

Jeg har sett på tre sesonger nå. Før det visste jeg ikke heeelt hva det var, og tenkte at herregud for noen idioter som gidder å se på den dritten! Og ja... det er jo dritt. Men det er artig-dritt :lol: eneste realityen jeg ser på faktisk (bortsett fra charterfeber), synes reality er dritkjedelig sånn ellers, men PH har jeg sansen for. Man må jo bare ta det for det det er, hjernedød underholdning laget av kreative klippere som gjør det de kan for å fremstille deltakerne på den og den måten.

Labi klager over at han blir fremstilt som en idiot, men likevel, han har da sagt absolutt alt, det er jo ikke sånn at de har dataanimert ham. De klipper ham jo såklart slik at han ser enda litt tettere ut, men likevel da... har vanskeligheter for å tro at han er lynende smart, iallefall. Hadde ikke overrasket meg om han hadde svart 16 mai om noen hadde spurt ham når vi feirer 17.mai...

Heier fortsatt på Ann Marielle. Har heiet på henne helte tiden faktisk, ofte skifter favorittene mine litt. Synes hun blir behandlet så urettferdig, og hun er jo den eneste der inne som tør å ta upopulære valg. Ble irritert når Labi tilbød seg å ofre seg for Nicolay (eller hva han het), orket ikke mer av den selvhøytidelige bæsjen der altså.

De andre går rundt og klikker fordi de mener at A.M lyver, men det er jo det de driver på med hele tiden, bare i enda større grad. Forskjellen er bare at de ikke har blitt avslørt enda. Sånn som Simone og han som røk, som hadde en avtale. Han løy jo A.M rett opp i ansiktet mange ganger i løpet av episoden... men det er liksom greit ja.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...