Khela Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Av en eller annen grunn digger jeg Lord Han er så kvalmende selvsikker, men jeg digger han! Han er fønni! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Casper må jo være halvpsykopat. Ler av at andre har det vondt og gråter! Nei, forferdelig deilig å få ham vekk. Syntes han var ubehagelig da han stod der på seremonien og var så sikker på seg selv og bare lo av Ann Marielle. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Av en eller annen grunn digger jeg Lord Han er så kvalmende selvsikker, men jeg digger han! Han er fønni! Jeg har mange kompiser som liker å ha sex med hunder???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Jeg har mange kompiser som liker å ha sex med hunder???? Bortsett fra det da! Da grøssa det kaldt nedover ryggen på meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Jeg har mange kompiser som liker å ha sex med hunder???? Garantert fleip, han sier jo mye sært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Jeg har mange kompiser som liker å ha sex med hunder???? Jeg bor ikke så alt for langt unna hvor han er fra, og har også hatt klassevenner fra Averøy. De er litt av et "folk", veldig morsomme og tullete. Regner nesten med det er bare for å latterliggjøre kompisene sine Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Jeg heier på Ann Marielle, Mats og Lorden! De andre er bare kvalme. Lorden er kvalm han og, men herreguuud så gjennomført og mystisk han er Glad blasse-Casper røk ut, ubehagelig og selvgod type. Siri er dørgende kjedelig. Det er Amy og. Han ene gutten er og intetsigende, husker ikke navnet engang. Matias (?) liker jeg litt, han er litt kjedelig han og, men han er iallefall ikke så falsk. Aurora er... guri malla... og Simone... huff. (Ann Marielle er forøvrig en nydelig jente, men de leppene altså... er det virkelig noen som synes det er pent? (er jo tydelig at gutta der inne iallefall ikke synes noe særlig om det)) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Kunne ikke sakt det bedre selv @Lola Pagola! Helt ot, gikk du tur i saksumsdalen idag? Dalmis observert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Kunne ikke sakt det bedre selv @Lola Pagola! Helt ot, gikk du tur i saksumsdalen idag? Dalmis observert! Nei bare strandpromenaden i dag (vet ikke hvor saksumdalen er engang ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Nei bare strandpromenaden i dag (vet ikke hvor saksumdalen er engang ) På vei mot gausdal:p men mystery Dalmis da:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Jeg også digger Lorden! Så gjennomført klyse. Lyst til å se han i finalen for å se om det er jug at pengene ikke betyr noe! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Har virkelig sansen for Ann Marielle altsÃ¥. Hun er ikke to personer, hun sier det hun mener, og stÃ¥r for det. Mats og. Flaut Ã¥ se pÃ¥ Amy som iglet seg inn pÃ¥ alle i episoden og skulle kline... snakk om flyfille-tendenser. Hun nye virker ok, hÃ¥per hun blir mer pÃ¥ "laget" til Mats, Ann Marielle og Morten. Det som er litt morsomt/rart med paradise er jo at man ser pÃ¥ fester og sÃ¥nn, nÃ¥r de ikke har konkurranser og ingen er sÃ¥ stressa, sÃ¥ virker det som alle gÃ¥r overens. Er mye kreativ klipping, det er sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Lorden er sÃ¥ klyse at han er kul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Ã…hhh, det er jo tirsdag *sette pÃ¥ PH fra i gÃ¥r* *spent* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Er det bare meg eller er det en utrolig døll gjeng i Ã¥r? De gjør ikke noe morsomt, de sier ikke noe spesielt morsomt. NÃ¥r det kommer nye deltagere sitter de bare Ã¥ gaper uten Ã¥ ha noe vettugt Ã¥ spørre om. Dette var en kjedelig sesong. Heier pÃ¥ Ann Marielle. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Burde vært karakterene til skuespillerne fra første uka som var deltagere i Ã¥r. Og Lorden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Burde vært karakterene til skuespillerne fra første uka som var deltagere i Ã¥r. Og Lorden Eilif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Klining er så kjedelig... må de virkelig vise så mye klining? Det er kjedelig, barnslig og irriterende. Sliter med å se hele episoden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Fulgte med ca. halvveis i fjor, i år kom jeg bare til episode 4. Begynner vel å bli for gammel kanskje, for jeg digget det tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Audun er seriøst forferdelig... *Grøss* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Viss Audun ryker ikveld gidder jeg ikke å se mer , digger han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Heia Audun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Audun er seriøst forferdelig... *Grøss* Helt enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Edit: spoilet visst litt Audun er litt slem av og til, men samtidig er det jo sånn humoren hans er, det med speilet var nok ikke så vondt ment (det var i går sant? har allerede sett dagens episode.) Håper Ann Marielle kommer tilbake... Hun, Mats og Lorden må være igjen til slutten. Aurora og Simone kan henge på ganske lenge de og, for underholdningens skyld. Men de skal ikke vinne! Siri må ut. ZNORK! Gitarmannen ut. ZNORK! Morten... nja... han må få bli, siden han er på laget med "de nye". Amy... kjedelig, men samme for meg. Christer... han kan og få bli, fordi han er facinerende tynn. Ole-noe er fortsatt intetsigende Hun nye dialektdama får og bli, siden hun er på lag med Mats osv. Nå skal jeg se parsermonien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Håper Ann Marielle kommer tilbake... Hun, Mats og Lorden må være igjen til slutten. KOMMER TILBAKE?! F*en, Lola, hvis du spoiler nå..?! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts