Anette Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2015 Hvor staut er JW Holee Molee kontra de vanlige Holee Roller? Klapp sa det, så var Keos største ball ødelagt som large Siter
maysofie Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 som large Tenkte på om de tåler mye mer enn de vanlige Holee Roller Siter
Anette Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Tenkte på om de tåler mye mer enn de vanlige Holee Roller Jeg leste store jeg. Beklager! Hol Ee roller extreme tåler desidert mest juling. Bowleren er tynnere enn vanlig. Siter
Anette Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Har dere fått inn TugAway-ringene? Det vil veldig gjerne jeg ha?? Tug away ringene? Nå må jeg tenke litt.. Vi har fått en hel kasse som blir med til Eds (antar hvilket blogg innlegg du har lest ) Har diverse godbit tasker i ekte pels, flere store jakt leker med masse remser av pels på, flere korte tugs, fleece pels og ball flettet. Men jeg kan ikke si jeg har sett noen ringer i sortimentet dems? Kan hende jeg husker feil nå. Men kan ordne på neste bestilling Siter
Anette Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 http://idaanettes.blogg.no/1440674164_nyhet_fra_canider.html Teaser av hva vi tar med på EDS Siter
Margrete Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 "Denne leken er av merket TugAway og har pels av kanin og coyote" Si det er feil, Anette? Jeg har det nemlig med å boikotte butikker som kjøper og selger utstyr der dyr har vært involvert i stygge slaktemetoder. 4 Siter
Cavalierflat Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 "Denne leken er av merket TugAway og har pels av kanin og coyote" Si det er feil, Anette? Jeg har det nemlig med å boikotte butikker som kjøper og selger utstyr der dyr har vært involvert i stygge slaktemetoder. Det reagerte jeg på også.. Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Busann Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Kommer dere til å få inn tilskudd fra Dr. Clauder? Siter
Anette Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 "Denne leken er av merket TugAway og har pels av kanin og coyote" Si det er feil, Anette? Jeg har det nemlig med å boikotte butikker som kjøper og selger utstyr der dyr har vært involvert i stygge slaktemetoder. Hei, Det er synd at du føler at du må boikotte oss. Vi har tatt inn lekene pga etterspørsel, da bl.annet Cleanrun også selger disse og folk vil slippe å bestille fra USA. Coyoten som er brukt på leken kommer fra Montana, Ohio og Wyoming. De er drept i forbindelse med jakt, altså skutt og ikke fanget. Dette gjøres for å holde bestanden nede og gjøre så de ikke blir angrepet av sykdommer som er en følge av overpopulasjon. Håper dette svarte på spørsmålene Det reagerte jeg på også.. Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Kommer dere til å få inn tilskudd fra Dr. Clauder? Ja, jeg har veldig mye inne i butikken og jobber med å få alt ut på nett Siter
minstemann Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Tug away ringene? Nå må jeg tenke litt.. Vi har fått en hel kasse som blir med til Eds (antar hvilket blogg innlegg du har lest ) Har diverse godbit tasker i ekte pels, flere store jakt leker med masse remser av pels på, flere korte tugs, fleece pels og ball flettet. Men jeg kan ikke si jeg har sett noen ringer i sortimentet dems? Kan hende jeg husker feil nå. Men kan ordne på neste bestilling Hæ? Bare fordi jeg har en jaktspaniel og hun har en jaktspaniel Men ja, det var Ida sin blogg som lokket... Jeg tenkte på disse: http://www.cleanrun.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=4220 finnes med liten og stor tennisball... Siter
Anette Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Hæ? Bare fordi jeg har en jaktspaniel og hun har en jaktspaniel Men ja, det var Ida sin blogg som lokket... Jeg tenkte på disse: http://www.cleanrun.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=4220 finnes med liten og stor tennisball... aha, kan skrive de opp på lista til neste bestilling vært veldig populær den rette varianten. Siter
minstemann Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 aha, kan skrive de opp på lista til neste bestilling vært veldig populær den rette varianten. Hvor lang er "snora" på de rette? Og er det vanlig størrelse på tennisballen? Og hva er prisen? (hilsen hun som ikke har noe betenkeligheter verken med kanin eller coyote ) 1 Siter
Anette Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Hvor lang er "snora" på de rette? Og er det vanlig størrelse på tennisballen? Og hva er prisen? (hilsen hun som ikke har noe betenkeligheter verken med kanin eller coyote ) Vanlig tennisball med pip og en mini tennisball uten pip - lengde 50cm med ball. 249 for vanlig tennisball og 219 for mini. 1 Siter
Shlush Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Hvilken pris har dere på vetbed? Skal dere ha stand på eds? Siter
Margrete Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Hei, Det er synd at du føler at du må boikotte oss. Vi har tatt inn lekene pga etterspørsel, da bl.annet Cleanrun også selger disse og folk vil slippe å bestille fra USA. Coyoten som er brukt på leken kommer fra Montana, Ohio og Wyoming. De er drept i forbindelse med jakt, altså skutt og ikke fanget. Dette gjøres for å holde bestanden nede og gjøre så de ikke blir angrepet av sykdommer som er en følge av overpopulasjon. Håper dette svarte på spørsmålene Så lenge det er pen jakt så slipper jeg å megge noe mer om det 1 Siter
Anette Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Hvilken pris har dere på vetbed? Skal dere ha stand på eds? http://www.canider.no/products/vetbed250 kr stk og 3 for 600 veldig god kvalitet på de og jepps, ofc stand på EDS Siter
Shlush Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 http://www.canider.no/products/vetbed250 kr stk og 3 for 600 veldig god kvalitet på de og jepps, ofc stand på EDS Da kommer jeg og kjøper 3stk på lørdag før rasespesialen :-D :-D Siter
Eplefe Skrevet 3. September 2015 Rapporter Skrevet 3. September 2015 Ønsker meg godbitabonnement som går annenhver måned! *englesmiley* 1 Siter
Anette Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2015 Ønsker meg godbitabonnement som går annenhver måned! *englesmiley* jeg skal høre med gubben om han kan ordne det ikke forvent noe magi nå under EDS helga bare Mesteparten av butikken og alt av leker er pakket og på vei til Norges Varemesse nå, så bare å komme innom standen vår i helga ligger på høyre side i Hall B. 3 Siter
Eplefe Skrevet 3. September 2015 Rapporter Skrevet 3. September 2015 Venter selvfølgelig ikke noe magi nå i EDS-helgen, tenkte det var lurt å gi beskjed i god tid, hun er jo bare åtte uker og fire dager. 1 Siter
Lunatic Skrevet 3. September 2015 Rapporter Skrevet 3. September 2015 jeg skal høre med gubben om han kan ordne det ikke forvent noe magi nå under EDS helga bare Mesteparten av butikken og alt av leker er pakket og på vei til Norges Varemesse nå, så bare å komme innom standen vår i helga ligger på høyre side i Hall B. Skal du ha med supergrip-liner? Siter
Anette Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2015 Skal du ha med supergrip-liner? Alt jeg har igjen av de er med 1 Siter
Anette Skrevet 6. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2015 EDS er over og vi har storkost oss! Møtt masse soniser som bare peker og spør om valpis, men jeg husker ikke helt hvem det var Masse nyheter i nettbutikken nå av ekte pels, red dingo osv! Absolutt alt vi eier og har er lagt i nettbutikken.. tror jeg... 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. September 2015 Rapporter Skrevet 7. September 2015 Standen var superlekker, jeg fikk lyst på absolutt alle lekene, er storfornøyd med buret, og fniser fortsatt over Ts kremmerånd, hvordan kan en si nei til noe sånt? 2 Siter
Shlush Skrevet 7. September 2015 Rapporter Skrevet 7. September 2015 Fikk kjøpt noen kule leker i caniderstanden :-D fornøyd!! Siter
Recommended Posts