tmp Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 Har 1 small, også er leverandøren tom. Så vet ikke helt om det blir noe før mot slutten av juli Har fått inn mer silvershade (men har bare de minste størrelsene igjen), samt silvershade dekken Hmm..må prøve å lete opp et annet sted da :-) Siter
Teserere Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Hva er prisen på den største silvershaden? Det er vel ikke 799 for alle størrelser? Siter
Anette Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Hva er prisen på den største silvershaden? Det er vel ikke 799 for alle størrelser? 2499. Har bare 3*4 meter igjen nå (fikk forsyning i helga) og den koster 1699. Stort påfyll av silvershade dekken Siter
Cavalierflat Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Skrevet 21. Juli 2015 Jeg har prøvd å sende bestilling til dere to ganger nå, men den går ikke inn Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Cavalierflat Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Skrevet 21. Juli 2015 Jeg har prøvd å sende bestilling til dere to ganger nå, men den går ikke inn Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Med litt tålmodighet fikk jeg det til etter fem forsøk, så var sikkert noe feil hos meg Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Elita2005 Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Skrevet 22. Juli 2015 Var innom butikken på Dal i går, og den kan virkelig anbefales. Haugevis med spennende godteri og masse fine leker!? Gleder meg til å teste dem på dyret de nærmeste dagene☺️ Nevnte jeg at jeg fikk masse border collie-valpekos og kelpiekos? Samboeren fant enda en rase han kunne ha bodd med etter besøket? 3 Siter
tonjek Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Skrevet 22. Juli 2015 Bruker du den Treat & Train selv? Lurer på om den kan være fin i agilityen. Blir litt begrenset hvor jeg kan plassere meg i forhold til hindre når jeg må være såpass nærme at jeg får belønnet riktig sted. Hva slags godbiter passer i den? Siter
Anette Skrevet 22. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2015 Bruker du den Treat & Train selv? Lurer på om den kan være fin i agilityen. Blir litt begrenset hvor jeg kan plassere meg i forhold til hindre når jeg må være såpass nærme at jeg får belønnet riktig sted. Hva slags godbiter passer i den? Jeg bruker den masse selv ja, brukt både til agility, lydighet og triks Jeg baklengskjedet agilitybaner med Lani med den, ypperlig å ha kontroll over belønningen/om de løper utenom osv samt man kan trene alene. Det følger med to skiver for størrelser på godbiter, jeg har brukt tørrfor, clauder godbiter, bløte godbiter og diverse. pølser og våte godbiter setter seg fast. Siter
tonjek Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Skrevet 22. Juli 2015 Jeg bruker den masse selv ja, brukt både til agility, lydighet og triks Jeg baklengskjedet agilitybaner med Lani med den, ypperlig å ha kontroll over belønningen/om de løper utenom osv samt man kan trene alene. Det følger med to skiver for størrelser på godbiter, jeg har brukt tørrfor, clauder godbiter, bløte godbiter og diverse. pølser og våte godbiter setter seg fast. Tror jeg nesten må gå til innkjøp av en sånn en. Når får dere inn? Går mye i Frolic nå om dagen. Hele, halve eller kvarte. Funker det med de? Siter
Anette Skrevet 22. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2015 Tror jeg nesten må gå til innkjøp av en sånn en. Når får dere inn? Går mye i Frolic nå om dagen. Hele, halve eller kvarte. Funker det med de? Vi fikk inn nå nettop og har 4 igjen, kommer ikke til å få inn flere før utpå høsten igjen pga problemer med produksjonen i Europa. Frolic i halve eller kvarte vil nok fungere ja Siter
tonjek Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Skrevet 22. Juli 2015 Da får jeg gå inn og bestille meg en, da. Vet du ca hva frakta blir? Siter
Anette Skrevet 22. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2015 Da får jeg gå inn og bestille meg en, da. Vet du ca hva frakta blir? gratis frakt (har uansett standard frakt på 75 og fri frakt over 1000 kr ) Siter
tonjek Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Skrevet 22. Juli 2015 gratis frakt (har uansett standard frakt på 75 og fri frakt over 1000 kr ) Kjempebra! Da bestiller jeg nå Siter
Bananen Skrevet 1. August 2015 Rapporter Skrevet 1. August 2015 Har du flere størrelser igjen av Zero DC i Pøbelstørrelse (M eller L, husker ikke hva vi kom frem til) og B-vitamin? Fant ikke noe på hjemmesiden. I butikk, i alle fall. Siter
Lmari Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Har dere slutta å selge Zero DC seler? Siter
Symra&Pippin Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Jeg er imponert over silvershaden jeg. Hundene var i bilen i et par timer i dag, fant skygge til bare halve bilen. Vinduer og takluke åpen og altså silvershade over bilen. Kikket inn på termometeret jeg hadde lagt i framsetet med jevne mellomrom, det kom aldri over 20 grader. 2 Siter
Guest lijenta Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Kan du ta med nonstop sin spor sele i 6 og 7 er ikke sikker på hvilken størrelse han skal ha. til Bø når du skal dit. Hvis jeg ikke husker feil så skal du på Sanda Camping Siter
Shlush Skrevet 9. August 2015 Rapporter Skrevet 9. August 2015 Har dere mulighet til å ta inn dobbelt tøybur? Altså, tøybur med to rom? :-) evt hvilken str finnes det, og pris. 1 Siter
Anette Skrevet 10. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2015 Har du flere størrelser igjen av Zero DC i Pøbelstørrelse (M eller L, husker ikke hva vi kom frem til) og B-vitamin? Fant ikke noe på hjemmesiden. I butikk, i alle fall. Har igjen en i L. Og fikk b vitamin nå igår (traileren kom i helga fra Tyskland ) Har dere slutta å selge Zero DC seler? Neida. Vi bare er helt utsolgt og venter på en pakke med 256 seler til Kan du ta med nonstop sin spor sele i 6 og 7 er ikke sikker på hvilken størrelse han skal ha. til Bø når du skal dit. Hvis jeg ikke husker feil så skal du på Sanda Camping Får ikke til å reise da jeg har tre hunder og Thorstein er i Tyskland. Blir litt vanskelig å rigge og alt alene Har dere mulighet til å ta inn dobbelt tøybur? Altså, tøybur med to rom? :-) evt hvilken str finnes det, og pris. Ja men det vil ikke passe dine hunder Har hatt et par inne og de er snaue... De finnes bare dobbelt i en størrelse (kan poste størrelsen etterpå). Til småhunder ol supert. Men det var for lite å ha lani i et rom. Siter
Shlush Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Bah, søren :-P skjønte at de ikke hadde noe som passet prikken. Men håpte på noe som passet kelpisene :-P Siter
Anette Skrevet 10. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2015 Bah, søren :-P skjønte at de ikke hadde noe som passet prikken. Men håpte på noe som passet kelpisene :-P jeg synes det buret er perfekt til f.ex sheltier og slike størrelser. jeg håpet det var gigantisk men det var jo itty bitty Siter
Lmari Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Så bra at dere får inn selene igjen Siter
Anette Skrevet 10. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2015 Så bra at dere får inn selene igjen Kommer også i masse nye kule farger! Camo, turkis,og mange kombinasjoner vi ikke har hatt før. Så denne pakka blir kul! 5 Siter
maysofie Skrevet 10. August 2015 Rapporter Skrevet 10. August 2015 Kan hjelpe med rigging om det trengs, altså Siter
Recommended Posts