Stine Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Nør er finalene? Et mammeheat igjen før det er semifinale for damene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Northug er åpenbart ikke i sin vante form. Tenker svenskene er fornøyde nå Jeg er og fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Northug er åpenbart ikke i sin vante form. Tenker svenskene er fornøyde nå Kommentatorene sa her en dag at motstanderne hadde knekt Petter-koden. Han sier jo selv han er i god form.. Men skulle gjerne sett at han hadde det suverene overtaket igjen. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Trumfet igjennom så jeg fikk se! Bror ville se snowboard men jeg vant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Et mammeheat igjen før det er semifinale for damene Jeg leste "mammaheat" nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Jeg leste "mammaheat" nå. Haha, går litt fort i svingene Da ble alle 4 med her og da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Haha, går litt fort i svingene Da ble alle 4 med her og da Ett heat igjen vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Helt alvorlig - jeg skjønner bare ikke hvorfor alle hauser seg opp når Petter skal gå, han har ikke vært vår beste løper i det hele tatt denne sesongen - what's the fuzz - mye mer spennende med de andre, og de fortjener jo også å få oppmerksomhet. Det er jo ingenting denne sesongen som skulle tilsi at Northug plutselig skulle vinne noe .......... Nei, heia Hattestad og de andre norske gutta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 ****, trodde det var siste heat nå jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Cologna i bakken! Oida Edit: x2!! Det var løpet kjørt! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Helt alvorlig - jeg skjønner bare ikke hvorfor alle hauser seg opp når Petter skal gå, han har ikke vært vår beste løper i det hele tatt denne sesongen - what's the fuzz - mye mer spennende med de andre, og de fortjener jo også å få oppmerksomhet. Det er jo ingenting denne sesongen som skulle tilsi at Northug plutselig skulle vinne noe .... Nei, heia Hattestad og de andre norske gutta. Jeg får prestasjonsangst på hans vegen fordi han har blitt så hausa opp Heier jo like mye på de andre for det liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Heia Cologna! Helt alvorlig - jeg skjønner bare ikke hvorfor alle hauser seg opp når Petter skal gå, han har ikke vært vår beste løper i det hele tatt denne sesongen - what's the fuzz - mye mer spennende med de andre, og de fortjener jo også å få oppmerksomhet. Det er jo ingenting denne sesongen som skulle tilsi at Northug plutselig skulle vinne noe .... Nei, heia Hattestad og de andre norske gutta. Er helt enig. Jeg tipper at selv om han skulle komme videre så vil han ikke ha så mye å stille opp med i semifinalen. Jeg hadde virkelig unnet Hattestad en seier her altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Stakkars Cologna, snakk om uheldig fyr :/ Blir spennende med alle de norske videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Glad i tjuvstart, disse mannfolka . Edit: Typisk mannfolk, klar ferdig ferdig! ....neida . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Whaaat? Er det ikke finale før om lenge!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Joda, joda det er nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Whaaat? Er det ikke finale før om lenge!? Iallefall semi-finale først Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Iallefall semi-finale først Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg datt ut også prata dem om noe klokka 17, men jeg har detti tilbake igjen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Glad i tjuvstart, disse mannfolka . Edit: Typisk mannfolk, klar ferdig ferdig! ....neida .Jeg datt ut også prata dem om noe klokka 17, men jeg har detti tilbake igjen nå Haha, ikke alltid like lett Når damene holdt på trodde jeg gutta va ferdig Men turte ikke mase her Edit: Og klokka 17 er uakseptabelt! Da er jeg busy Sent from my iPhone using Tapatalk (Og jeg hater at innleggene ofte blir klistra sammen på tlf arg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Ferdig med forelesning, nå må jeg skynde meg hjem så jeg rekker finalene!!!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Shaun White er i grunn litt kjedelig å se på, han drar det så langt at det blir vanlig å se han gjøre store ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Jammen Marit da! Men Ingvild stod på!! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 NEEEEEIIIII! Marit tryna Men vi har flere flotte sprinterjenter GO-GO-GO Weng og Flugsta-Østberg ... Hattestad-Hattestad-Hattestad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Uff! Synd på russeren med knekt ski Men bra han fullførerSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Stakkars Russeren Måtte hente meg litt mat jeg, har glemt å spise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts