Gå til innhold
Hundesonen.no

OL 2014 skravletråd


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 712
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kikker litt på chatten på sumo samtidig og noen kan man le seg skakk av! Spr: Hvorfor er Marit Bjørgen vraket til stafetten?? Bjørgen er bedre enn Flatland!! Svar: Ja, men Bjørgen kan ikke s

"If you're watching cross-country skiing for the first time..." En uttalelse man neppe hadde hørt på norsk TV.

Nå har jeg invitert 11 stk til boller og kakao på lørdag kl. 11 - da går damene stafett. Litt tidlig på dagen, men det er jo en selvfølge å stå opp for å heie frem damene våre!

Nå er det straks kombinertlangrenn. Jeg er ikke så fan av hopp, men jeg elsker jo langrenn, så det må sees!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at så mange skal tyne Northug nå... javel, mannen har en litt off-periode, men herregud så bra han er når han er i form... tenk så mye han har vunnet for oss liksom!

Det er ikke hyggelig gjort å "sparke noen som ligger nede" nei, men saken er vel at mange mener han er vell ivrig på å tyne andre som har gjort det dårlig når han selv gjør det bra, og at man derfor kan betale tilbake med samme mynt. Er du med på leken.. osv. Han har blitt bedre med alderen, men han har mange ufine utsagn bak seg, rettet mot andre løpere og særlig svensker. Jeg er ikke overrasket over at svenske medier nå "tar igjen", og jeg syns til og med at "etterlysnings oppslaget" var ganske morsomt :icon_redface::lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg med kunstløp i kveld. Parløp. Dobbelt russisk, og det var vel fortjent.

Her er det korte programmet til gullvinnerne. Elsker det, sikkert mye pga. musikken:

Videoen er fra EM.

Sølvvinnernes friprogram:

Videoen er fra EM.

Synd nordmenn ikke hevder seg innen kunstløp. Jeg synes i alle fall at det er helt fantastisk å se på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...