Gå til innhold
Hundesonen.no

OL 2014 skravletråd


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Tror vi trenger denne tråden for at det ikke skal bli for mye OL-mas i Akkurat nå. :lol:

For de som i likhet med meg ikke har TV: TV2 Sumo har gratis abonnement i én måned nå i forbindelse med OL, så alt ligger gratis på nett om man bare registrerer seg. Da får man jo også mulighet til å se høydepunkter og hele øvelser i etterkant om man ikke fikk sett det direkte. :)

Jeg sitter og ser på åpningsseremonien nå. Min første kommentar til OL-arrangementet: Hva i alle dager er det de har kledd på damene som går sammen med flaggbærerne, hvor det står hvilket land det er som marsjerer inn? Veldig ... interessante antrekk. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 712
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kikker litt på chatten på sumo samtidig og noen kan man le seg skakk av! Spr: Hvorfor er Marit Bjørgen vraket til stafetten?? Bjørgen er bedre enn Flatland!! Svar: Ja, men Bjørgen kan ikke s

"If you're watching cross-country skiing for the first time..." En uttalelse man neppe hadde hørt på norsk TV.

Jeg fikk meg sumo nå iallefall :D ble skuffet over at nrk ikke skulle sende, liker dem mye bedre til slike ting. Men men..

Kommer nok ikke til å se på alt (eller, det hadde jeg ikke fått gjort uansett), tror nettet til huseier blir dårlig av det og, så da må jeg prioritere litt. Når er staffettene og fem-mila?

Eller, egentlig, hva skal Northug gå?

Jeg elsker at Norge vinner ting, men for meg har det blitt litt slik at selv om det er en normann som vinner, så er det ikke det samme som når Northug vinner. Han er mitt favorittland :D

Men skal få med meg de store greiene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig OL! :sorcerer: Jeg elsker store idrettsarrangementer, spesielt vinterlige for da har vi flest medaljemuligheter :D Jeg så hele åpningsseremonien for første gang, og var faktisk ganske interessant. De eneste dyrene jeg så var hest, reinsdyr, en husky lignende(sikkert Siberian Husky) og en katt som jeg er rimelig sikker på at var en Sibir. Ingen hunder :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig OL! :sorcerer: Jeg elsker store idrettsarrangementer, spesielt vinterlige for da har vi flest medaljemuligheter :D Jeg så hele åpningsseremonien for første gang, og var faktisk ganske interessant. De eneste dyrene jeg så var hest, reinsdyr, en husky lignende(sikkert Siberian Husky) og en katt som jeg er rimelig sikker på at var en Sibir. Ingen hunder :no:

Ingen hunder, bare en husky? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig OL! :sorcerer: Jeg elsker store idrettsarrangementer, spesielt vinterlige for da har vi flest medaljemuligheter :D Jeg så hele åpningsseremonien for første gang, og var faktisk ganske interessant. De eneste dyrene jeg så var hest, reinsdyr, en husky lignende(sikkert Siberian Husky) og en katt som jeg er rimelig sikker på at var en Sibir. Ingen hunder :no:

Men det var jo ikke ekte dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma klinker til innimellom (Iknow, irriterende at hun skriver på dialekt):

"Det e en ting tv2 og ol ska ha og det e at dem har klart skape et engasjement på fb :) Ja, reklamepause e fole irriterende, egentlig nåkka herk! Men i syns no meir synd på utøveran i da. Tenk da på na stakkars hopper'n som e kommet te hoppkanten og må bråstoppe der og vente på at reklamepausa e ferdig før han får fortsette!!"

:lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt Blibb kommenterer, men ble rimelig oppgitt og lei av å høre på Dorthe under kunstløpet i går, hun passer virkelig ikke knn i rollen som komentator. Er spent på hvordan det blir fremover nø som de har hentet inn en ny ekspert til panelet. Håper Dorthe blir i bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært kulere med levende dyr :)

I det miljøet? Selv min hyperstabile, supersosialiserte, "jeg bryr meg ikke om hvor jeg er"-labrador hadde jeg aldri, aldri utsatt for lydene, trøkket og lysene på den arenaen. Dyreplageri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det miljøet? Selv min hyperstabile, supersosialiserte, "jeg bryr meg ikke om hvor jeg er"-labrador hadde jeg aldri, aldri utsatt for lydene, trøkket og lysene på den arenaen. Dyreplageri.

Jeg skjønner jo hvorfor det var uekte dyr altså. Var jo stilig at de hadde bevegelser. I tillegg svevde vel disse øyene inn, så skjønner at man ikke kunne sette en levende hest oppå der f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...