Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 29.-30. mars


SFX
 Share

Recommended Posts

Du har ikke tilfeldigvis insideinformasjon om mops valp kommer sent eller tidlig pÃ¥ lørdagen, SFK?  :innocent:

 

Nei, for klubben min arrangerer på søndagen.

 

Tidsskjema blir uansett ikke satt opp før påmeldingsfristen er ute og en ser hvor mange påmeldte det er, og om det er dommere med så mange hunder at en må gjøre noen omrokkeringer ;)

 

Men det er fullt mulig for utstillere å sende en mail til arrangør for å komme med ønsker til oppmøtetid. Det er ikke alltid en kan følge ønskene, og gode argument vinner over "jeg vil sove lenge", men det er verdt forsøket om du har preferanser med god begrunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kan dere flytte utstillingen to dager fram i tid? Da kan lille blomst også være med...

Hvis Foenix går tom, skal hun i hvert fall stille på søndagen, for den dommeren ga henne reservecert på en spesial i fjor. Men jeg kjenner jeg mye heller vil ha tre-fire uker gamle valper enn å lø

Dere må jo få litt konkurranse, så vi stiller nok opp vi og! Vi kan ta ett hver?

Nå ble jeg spent også, når nummeret kom! Første utstillinga med ham der han er nogenlunde voksen i kroppen, og første utstilling jeg skal på (trolig) uten oppdrettervenn til å sende meg dit jeg skal. Sånervøs, gleder meg, og ble veldig glad for å se at starttid var litt utpå, slik at vi ratt rekker en tur utpå jordet for å frese litt og skremme reven ;)

Er det greit å være en times tid før, slik at hund får sett litt og blitt litt vant (og jeg finner ringen - Letohallen er mye mer oversiktlig under katteutstillinger :P )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har dessverre blitt en feil på startnumrene, slik at det er informasjonen dere finner i PM som er riktig, både i forhold til ringnummer og oppmøtetid.

Det skal være sendt ut mail til alle med informasjon om dette, og vi beklager teknisk strul sånn på innspurten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så det er linken med oversikt over alle ringene? :)

Det har dessverre blitt en feil på startnumrene, slik at det er informasjonen dere finner i PM som er riktig, både i forhold til ringnummer og oppmøtetid.

Det skal være sendt ut mail til alle med informasjon om dette, og vi beklager teknisk strul sånn på innspurten.

Det var ingen forskjell på det som ble sendt ut til meg i går, og det som lå på linken i dag - da var mitt riktig da?

Irsk ulvehund, ring 1 kl 10:00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen forskjell på det som ble sendt ut til meg i går, og det som lå på linken i dag - da var mitt riktig da?

Irsk ulvehund, ring 1 kl 10:00?

Hvis det står det samme, så er det bare bra. Det hender jo at teknikken kan gjøre noe riktig selv om det er kluss :D

De startnumrene det står feil på kan fremdeles brukes som startnummer, det er bare oppmøtetiden som er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst å ta med seg en kelpie og en dalmatiner fra Oslo til leto før kl 9 i morgen? Sånn hvis noen tilfeldigvis har plass og kjempelyst. Har noen som kan ta vare på dem og ordne resten der borte, pluss kjøre hjem. Jeg blir liggende i senga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godtinnstallert på Leto. Valpene har fått snust og trent litt i hallen. Særlig imponert over Jubel. Nøyaktig 4 mnd både står og går som en dreven ringrev! Har trent mye stå tidligere, men løpingen har det blitt omtrent nada av i det møkkaværet vi har hatt. Det synes ikke. Superimponert over herlige Jubel! Traver på med friske steg uten antydning til tull! Dette liker hun <3 Skal bli moro å vise de i morgen! 4 av Jippis valper er med, og håper jo at alle vinner, he he. Vel, det viktigste nå er uansett trening, sosialisering og gode erfaringer :) premier og rosetter ser flotte ut, gleder meg til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst å ta med seg en kelpie og en dalmatiner fra Oslo til leto før kl 9 i morgen? Sånn hvis noen tilfeldigvis har plass og kjempelyst. Har noen som kan ta vare på dem og ordne resten der borte, pluss kjøre hjem. Jeg blir liggende i senga..

Fikk du ordnet det - evt. stiller du i morgen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...