soelvd Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Nå har jeg brukt de siste to årene på å banne og steike og love meg selv at jeg aldri skal ha valp eller unghund igjen. Så da var det på tide med ny valp i hus. En liten Lancashire heeler kommer i hus i februar men er foreløpig ganske navnløs. Vi har Monti fra før, men angrer veldig på navnevalget der, synes det er kjedelig. Så vi er åpne for litt morsomme navn med litt futt i. Det må være lett å rope og uttale da vi trener LP og agility. Ellers veldig få krav. Kom med forslag! Edit: Hannhund Edit: Mannen er også veldig opptatt av å få vite om den kan kalles for Hest 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Krutt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Er det hann eller tispe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Har ingen gode forslag, men gratulerer så masse! Nydelig liten sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg har en kompis som foreslo at Geo skulle hete Hest, så ja - det er godkjent hundenavn! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Krutt Godt forslag Er det hann eller tispe? Åh, det er kanskje vesentlig Det er en hannhund. Har ingen gode forslag, men gratulerer så masse! Nydelig liten sak Tusen takk, helt enig Jeg har en kompis som foreslo at Geo skulle hete Hest, så ja - det er godkjent hundenavn! Sent from my iPhone using Tapatalk Hysj da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Helt klart! Ponni er jo et ikke ukjent hundenavn, da må jo Hest fungere! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Herrefred for en uimotståelig søt fyr da! Syns *Mokken*s forslag var kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Helt klart! Ponni er jo et ikke ukjent hundenavn, da må jo Hest fungere! Ponni hadde funket på en heeler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Det er allerede en heeler som heter Ponni så det blir helt feil. Pus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Ponni hadde funket på en heeler! Det er allerede en heeler som heter Ponni så det blir helt feil. Pus Nettopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 HEST. Eller Hæla ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Det er allerede en heeler som heter Ponni så det blir helt feil. Pus Ååå, det var synd! Men altså Pus, er ikke det litt tispete? Jeg liker navnet altså, det står på min kanskje liste. Til en tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Hest er ikke godkjent Måtte blitt hingst! Pax, Link, Zero, Zeven/Seven, Solo, Mio, Frank ( :-P ), Tex, Texas, Phoenix, Stream :-) Grattis med valp :-D Hvorfor havnet du på den rasen forresten? *nysgjerrig* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Minus! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Geir. Günther. Asura. Cain. Krampus (en tysk anti-julenisse) Nero. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Odudi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Takk for mange gode og noen ikke fullt så gode navneforslag Hest er ikke godkjent Måtte blitt hingst! Pax, Link, Zero, Zeven/Seven, Solo, Mio, Frank ( :-P ), Tex, Texas, Phoenix, Stream :-) Grattis med valp :-D Hvorfor havnet du på den rasen forresten? *nysgjerrig* Takk! Vel, for det første har vi ikke plass til en stor til mtp bil og sånn så retrievere ble utelukket denne gangen. I tillegg innehar de endel egenskaper jeg liker. Lek, førerorienterte, kvikke, o.l. Men i det store og det hele var det faktisk magefølelse, de heelerne jeg har møtt har sjarmert meg fullstendig i senk. Samtlige Så når Justisia spurte om jeg var interessert var det veldig vanskelig å si nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 For en nydelig tass, gratulerer så mye Mitt navnetips: Smaug (etter dragen i Hobbiten). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Så spennende! Har siklet på heeler selv, så denne håper jeg du jevnlig oppdaterer forumet om Navn ja.. hm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Snerk! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Pablo Diaz Pelle Billy Robin Spike Koda Chester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Sprett 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Ruvas Okito Vollo Sonny Monus Oskas Adrel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Kaos Turbo Trøffel Dexter Alex Snert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts