Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeleker i kaninskinn selges, nye leker s. 8


Recommended Posts

Har du flere bilder av den?

EDIT: Ser forøvrig du nevner at du skal bruke nye skinn i neste omgang. Kan jeg spørre hvilke(n) farge disse skinnene har? Har fått med meg at hermelinene kan komme i litt forskjellige farger. :P

Skal få tatt noen nye bilder etterhvert.

Et skinn er svart/tan og det andre er viltgrått med litt rødforsterking.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prøvde leka på agility trening idag, aldri mer Tuva tok like godt hele leka og gjemte seg i tunellen Så den er altfor populær

*notere seg ned hvilke hunder jeg ikke tør passe* :lol:

Her er det bare å produsere i vei Nei, jeg har ikke kaniner for å produsere hundeleker, men jeg synes det er veldig fint å kunne utnytte alt på dyret, både kjøtt og skinn Bonus å kunne levere "e

Da har jeg sydd et par nye katteleker.

Mus 4:

DSC_6459_zps321cb0f0.jpg

Mus 5:

DSC_6460_zps26df62ee.jpg

Og et annet bilde av roadkill-musa:

DSC_6457_zpsfa9b0040.jpg

Alle er 11-12 cm lange, har hale og er fylt med en liten tøypose catnip.

Pris: 100,- pluss 19,- i porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så fantastisk å se at så mange har lyst å kjøpe leker av Ganzies kaniner og ikke bare kjøper en kaninleke ingen egentlig(?) vet hvor kommer fra! :D

Nesten så jeg kunne kjøpt selv, men så har jeg og hunder som skal gå med kaniner som Ganzies :) hehe

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så fantastisk å se at så mange har lyst å kjøpe leker av Ganzies kaniner og ikke bare kjøper en kaninleke ingen egentlig(?) vet hvor kommer fra! :D

Nesten så jeg kunne kjøpt selv, men så har jeg og hunder som skal gå med kaniner som Ganzies :) hehe

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det var utrolig koselig å høre, Ane :hug:

Leka kom i posten i går, Melvin er helt vill etter den :D Gleder meg til å bruke den på AG-trening seinere i dag!

Så bra :ahappy: Liker å høre at de blir satt pris på :ahappy: *kikke på fingrene som har masse hull etter nålestikk* :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så fantastisk å se at så mange har lyst å kjøpe leker av Ganzies kaniner og ikke bare kjøper en kaninleke ingen egentlig(?) vet hvor kommer fra! :D

Nesten så jeg kunne kjøpt selv, men så har jeg og hunder som skal gå med kaniner som Ganzies :) hehe

Sent from my iPhone using Tapatalk

Signerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så fantastisk å se at så mange har lyst å kjøpe leker av Ganzies kaniner og ikke bare kjøper en kaninleke ingen egentlig(?) vet hvor kommer fra! :D

Nesten så jeg kunne kjøpt selv, men så har jeg og hunder som skal gå med kaniner som Ganzies :) hehe

Sent from my iPhone using Tapatalk

Signerer.

Akkurat derfor jeg kjøper av Ganzie, jeg hadde aldri kjøpt en kaninleke i en dagligvare eller dyrebutikk. Liker å vite at dyra som blir brukt har hatt det bra når de levde :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kun denne igjen:

Mus 5:

DSC_6460_zps26df62ee.jpg

Den er 11-12 cm lang, har hale og er fylt med en liten tøypose catnip.

Pris: 100,- pluss 19,- i porto.

Og jeg må bare si at jeg synes det er utrolig gøy at så mange er interessert i lekene :ahappy: Det gjør det virkelig verd alle timene jeg legger ned i garving, bearbeiding og når jeg sitter og banner og syr og stikker meg til blods :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha den!

Har noen katter som snart går på veggen her. Går ikke ann å gå ut når det er snø!

De trenger virkelig noe å finne på :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Det må vi gjøre noe med, ja :P Send meg en PM med navn og adresse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det en omgang til med hundeleker? :D

Jepp, blir flere hundeleker etterhvert :ahappy: Har to skinn som holder på å tørke, så da er det en dag eller to med strekking og mykgjøring før jeg kan begynne å sy. I løpet av uka vil jeg tro de første lekene er ferdig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Ganzie bare må parre i vei kaninene sine.. Haha

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her er det bare å produsere i vei :sleep::P

Nei, jeg har ikke kaniner for å produsere hundeleker, men jeg synes det er veldig fint å kunne utnytte alt på dyret, både kjøtt og skinn :)

Bonus å kunne levere "etiske hundeleker" til sonen :P

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å produsere i vei :sleep::P

Nei, jeg har ikke kaniner for å produsere hundeleker, men jeg synes det er veldig fint å kunne utnytte alt på dyret, både kjøtt og skinn :)

Bonus å kunne levere "etiske hundeleker" til sonen :P

Hehe, nei, jeg trodde ikke det :) Og bra er det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...