Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeleker i kaninskinn selges, nye leker s. 8


Recommended Posts

Guest Belgerpia

Jeg synes lengden på den jeg kjøpte var helt PERFEKT som belønningsleke, perfekt - den kan ikke være lenger når man skal gjemme den i lomma. Superb.

Hundene syntes også de var stas - frallen ble litt i overkant gira, Noah måtte få beskjed om at det faktisk var lov å bite i den.

Begge hundene har hengt godt i den, 30 kilo belger med kamplyst litt over gjennomsnittet tålte den helt greit så den er solid nok også. Jupp jupp jupp............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prøvde leka på agility trening idag, aldri mer Tuva tok like godt hele leka og gjemte seg i tunellen Så den er altfor populær

*notere seg ned hvilke hunder jeg ikke tør passe* :lol:

Her er det bare å produsere i vei Nei, jeg har ikke kaniner for å produsere hundeleker, men jeg synes det er veldig fint å kunne utnytte alt på dyret, både kjøtt og skinn Bonus å kunne levere "e

Jeg synes lengden på den jeg kjøpte var helt PERFEKT som belønningsleke, perfekt - den kan ikke være lenger når man skal gjemme den i lomma. Superb.

Hundene syntes også de var stas - frallen ble litt i overkant gira, Noah måtte få beskjed om at det faktisk var lov å bite i den.

Begge hundene har hengt godt i den, 30 kilo belger med kamplyst litt over gjennomsnittet tålte den helt greit så den er solid nok også. Jupp jupp jupp......

Ja, jeg tror jeg må ha to varianter, en kort "lommeleke" og en litt lengre en :)

Godt de holder, jeg har i allefall forsterket dem så godt jeg kan, og tråden jeg har sydd med er så sterk at jeg ikke har sjans til å rive den av :P

Jeg vil veldig gjerne ha pm når minileker er laget :D

Minileker er visst populært :P Skal sende PM når de er lagd :)

*notere seg ned hvilke hunder jeg ikke tør passe* :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sittet og sydd hele ettermiddagen, (ja, jeg blir litt oppslukt :lol: ) og har tre katteleker til salgs.

Alle er fylt med en liten tøypose med catnip, og er ca 13 cm lange.

DSC_6449_zpsf390c20a.jpg

Mus 1 SOLGT

DSC_6448_zpseadf98ff.jpg

Mus 2

DSC_6450_zpsfef5a16d.jpg

Roadkill :lol::lol:

Alle har hale, (selv om det ikke synes så godt på bildet til roadkill-greia :aww:

Pris 100,- pr stk, pluss porto (19,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne kjøpe katteleke nr. 1 :)

Send meg PM med navn og adresse :)

Tror kanskje jeg og vil ha en etterhvert, men ikke mini da :) Så kan du jo ha det i tankene til når du lager de litt større igjen! :)

Kommer til å lage noen "normalstore" i neste uke :) Har to skinn som er ferdiggarvet til helgen, så da må jeg bare kna og bearbeide dem en dag eller to først :)

Skal ha deg i tankene, ja :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sittet og sydd hele ettermiddagen, (ja, jeg blir litt oppslukt :lol: ) og har tre katteleker til salgs.

Alle er fylt med en liten tøypose med catnip, og er ca 13 cm lange.

DSC_6449_zpsf390c20a.jpg

Mus 1 SOLGT

DSC_6448_zpseadf98ff.jpg

Mus 2 SOLGT

DSC_6450_zpsfef5a16d.jpg

Roadkill :lol::lol:

Alle har hale, (selv om det ikke synes så godt på bildet til roadkill-greia :aww:

Pris 100,- pr stk, pluss porto (19,-)

Da var mus 2 solgt, kun Roadkill igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh akkurat litt for sen :( Vil gjerne ha mus om du syr flere av dem senere!

Roadkill-greia er en mus som bare ble litt flatere på "ryggen" enn de andre, den har både hale og catnip, men ikke like fin :P

Har et par rester igjen, skal se om jeg får sydd litt snart :)

Jeg kjøper gjerne noe alla roadkill, uten catnip i. Gjerne med en liten hempe på, slik at jeg kan tre en lang snor gjennom, og leke jaktlek med DPen :D Om du har noen rester etter neste runde da :)

Kan sy en av restene jeg har, ja :) Lager en liten løkke på den så du kan feste tau på :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadkill-greia er en mus som bare ble litt flatere på "ryggen" enn de andre, den har både hale og catnip, men ikke like fin :P

Har et par rester igjen, skal se om jeg får sydd litt snart :)

Kan sy en av restene jeg har, ja :) Lager en liten løkke på den så du kan feste tau på :)

Har du flere bilder av den?

EDIT: Ser forøvrig du nevner at du skal bruke nye skinn i neste omgang. Kan jeg spørre hvilke(n) farge disse skinnene har? Har fått med meg at hermelinene kan komme i litt forskjellige farger. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...