Gå til innhold
Hundesonen.no

Dine beste kjøp på Finn.no


Mirai
 Share

Recommended Posts

Jeg har blitt stor fan av finn.no i det siste, finner jo ALT brukt der bare man har tålmodighet til å lete, og mulighet til å hente ting.

Jeg fant brukte snowboardstøvler til 300,- og et snowboard til 1250,- . Brettet er brukt èn gang og ser helt nytt ut. Solgte støvlene som fulgte med brettet, så da kom totalen på 1200,- for helt nytt brett og støvler som ser konge ut :lol: . Det er nesten latterlig. Kunne nok fått enda bedre plate til litt bedre pris, men vi var utålmodige og ville ikke vente.

post-151-0-33842000-1387353441.jpg

Stuebord trengte vi også, så da fant vi etter kanskje 2 uker et bord rett i nærheten som snille foreldre gadd å hente for oss. Brukt av noen pensjonister som har kjøpt seg nytt salongbord, så det er jo ikke en eneste ripe i det. 500,- :) .

post-151-0-69789400-1387353431.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Redningsvest til V for 100 kroner, kjempefin skohylle til en knapp femtilapp, billige bilbur osv :) Er det noe jeg trenger som jeg kan kjøpe brukt, så sjekker jeg ofte finn. Er inne daglig for å se på hundeutstyr osv, for plutselig ligger det et skikkelig kupp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe noe på finn, hæ? :P Hehe. Selger mest, foreløpig! :)

Jeg har også bare solgt litt småtteri før, men har konkludert med at det finnes jo så mye bra brukt! :) F. eks trenger jeg snowboardklær også, og kommer nok til å se etter det brukt istedet for å betale rundt 2000,- hver for både bukse og jakke :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Har kjøpt mye bra på finn men også solgt endel. Merkelig nok får jeg solgt alt bare en tar tida til hjelp. Litt forskjell på kategoriene kanskje så har jeg inntrykk av at noe er veldig overpriset mens andre ting er latterlig billig.

Jeg har og funnet mye på finn / gis bort når jeg har hatt dårlig råd, Men det kreves at en følger litt med så kan man få mye brukbart særlig møbler. Har også gitt vekk ting der selv, er nok litt tilhenger av gjenbruk i dagens storforbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper bla de fleste av de møblene jeg trenger på finn.no. Det er bare å vær elitt tolmodig så dukker det man trenger opp. Gjenbruk og rimelig :)

Det beste jeg har kjøpt, sånn utenom bilen min (som jeg ELSKER!), er en Summer skjenk fra Living. :) Nypris er 6995, og jeg gav 2000, og man kan ikke se at den er "brukt" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnsofaen min (fritt tilkjørt)

Spisestua

Skjenk

Nesten ubrukt objektiv til kamera

Alle mine Hi-Acer (annonsert på finn, men kjøpt via forhandler)

Campingvogna

Småbruket

... og sikkert noe jeg har glemt også :).

Å selge/gi bort ting er jo bare pes :). Har solgt bil og gitt bort lekestue - og makan til styr og mas altså... DET gidder jeg nok ikke å gjøre så ofte :).

Forøvrig er jo også Sonen strålende byttesentral/bruktsentral :D.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid for seint ute på ting! :lol:

Sender mail, men så har de allerede solgt varen. Har bare kjøpt en Nintendo DSi xl, ofte er elektronikk mye billigere på finn. Mange kjøper, men bruker ikke/går lei og selger for halvparten av prisen. Det er veldig greit for meg, som vet at det bare blir brukt i korte perioder, og da vil jeg ikke betale full pris for det. :lol:

Har to kompiser, en av dem kjøpte en gammel leilighet når de skulle studere, som de pusset opp over tid. De flyttet dit med minimalt med møbler, de første ukene satt de i hver sin campingstol i stua. :lol: De fant alle møblene til stua og oppholdsrom på finn, enten til superbillig penge, eller på gis bort. Det ble faktisk riktig koselig i leiligheten etter hvert, og de fikk kjøpt to flotte skinnsofaer for en slikk og ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...