Raya Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Jeg er skikkelig fornøyd med pakken min! Teen var kjempe god, og karamellen var himmelsk! Jeg vet egentlig hvem vennen min er, husker vi snakket om valle i AN november-tråden, men jeg husker ikke for alt i verden hvem det var! Også er jeg på mobilen, så tar og år og dager å bla gjennom! I alle fall tusen hjertelig takk jeg finner ut hvem du er snart, må bare vri hjernen litt x) @Krilo har hytte ved valle! Er du min hemmelig venn? 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Jeg har ikke fått med meg alle som er gjettet, men etter å ha tenke veldig på min vandring gjennom parken i dag, så har jeg kommet frem til det kanskje er saueull. Så kan det være @Gråtass ? Det er det Jeg som var redd for at hintet var for enkelt! Siter
Krilo Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 @Krilo har hytte ved valle! Er du min hemmelig venn? Ja det er jeg Siter
Nirm Skrevet 25. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Hm. Ikke Ingvid heller... Og så vidt jeg vet er ingen her selvproklamerte traktorlesber. Da er min neste gjetting @Djervekvinnen ! Siter
Margrete Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Det er det Jeg som var redd for at hintet var for enkelt! *ler* Hallo! Du fikk MEG som hemmelig venn, da blir det meste vanskelig! (det luktet ikke sau en gang) Men tusen takk! Koppen blir med på neste sporkurs og uglen står på peisen og skuer Siter
LinL Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Pakken er åpnet, og jeg ble helt fra meg. For en utrolig fin gave!! Kjære nisse, du er offisielt min fineste hemmelige venn ever. :wub:Inni hovedpakken lå det flere "små" pakker. En med et lilla retrieverbånd, en med en nydelig hjerteramme til å henge opp (helt min stil!! Elsk.) Og en med en hamburgerpipeleke til hundene. Jeez, det har pipi i ett kjør siden jeg kom hjem! Og herreguden, to esker IFA. De kan komme godt med etter all denna tunge maten i dag . Jeg fikk et kort som hang utenpå hovedpakka, med bilder fra det jeg raskt gjetta at var Twilight, og ei mus. Google fortalt meg at Aro er en karakter i Twilight, så @LinL , er du min hemmelige nisse? Jaa Så bra at du ble fornøyd! Jeg hadde så lyst til å bestille kopper til deg, med springer på, men turte ikke i tilfelle de ikke skulle komme tidsnok Siter
ida Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Jeg skjønner ikke hvem som er min hemmelige venn, jeg. To griser, liksom? Føler meg så slem når jeg forslår @Synnøve , men mopser er liksom det nærmeste jeg kommer, sånn utseendemessig. Unnskyld, men griser er jo søte, da Lille My, da tenker jeg på Sophia, men det er det jo ikke, så Synniken, er det deg? Tusen takk for hjelpen, @ @SFX : Nope, ikkje meg Siter
Ozzy Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 @Ingvild Det glemte jeg å si i går, det kortet bestilte jeg på nettet og jeg trodde det var en kortstokk! Jeg blei kjempeskuffa når den kom frem. Sånn hvis du lurte på hvorfor du fikk ett kort liksom Siter
Djervekvinnen Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Hm. Ikke Ingvid heller... Og så vidt jeg vet er ingen her selvproklamerte traktorlesber. Da er min neste gjetting @Djervekvinnen ! @Nirm nei dessverre er jeg ikke din hemmelige venn.. Siter
Raya Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Ja det er jeg tusen takk! Falt godt i smak! 1 Siter
ida Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Nei, nei, jeg tror det er @Khela . De er da grisebønder oppi Gausdal, er de ikke? Svigersønnen min er fra Østre Siter
Ingvild Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 @Ingvild Det glemte jeg å si i går, det kortet bestilte jeg på nettet og jeg trodde det var en kortstokk! Jeg blei kjempeskuffa når den kom frem. Sånn hvis du lurte på hvorfor du fikk ett kort liksom Jeg lurte litt på hva slags hensikt det hadde ja, men det var kult så det gjør ingenting! Passer kjempefint på en hylle jeg har på kjøkkenet. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Alzenas Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Har fått kjempefin pakke! Bok som jeg ønska meg! Gleder meg masse til å lese den Og beste teen, er en av mine favoritter! Også et nydelig bokmerke! Tyrkisk vevd. Jeg som liker den type stil så godt! Minner meg om Dubai Tusen takk! Siden hintet ble skrevet på nordnorsk er det bare en nordnorsk bruker jeg tenker på som liker tynne hunder, nemlig @Alzenas ! Hahaha! Æ lika tynne hunda æ åsså, men pakken e nok ikje fra mæ - men trur æ veit kem den e fra! Skal få lagt ut bilder av min pakke også, jeg er bare treig :Grin: Siter
LinL Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Jeg trenger et ekstra hiiint står bom fast! Hintet er : prometheus + Coldplay Siter
Symra&Pippin Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 LinL, din hemmelige venn visket noe i øret mitt. Jeg aner ikke hva det betyr, men vennen hvisket: Kjelling + Promotheus 2 1 Siter
Tabris Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Vil min hemmelig venn også hviske noen noe i øret....? :Grin: Siter
Raksha Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Vil min hemmelig venn også hviske noen noe i øret....? :Grin: Din hemmelige venn hvisker meg i øret at vennen har to hanhunder, en i samme gruppe som din. Siter
Ane Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Jeg og trenger noen hint! Sorry, sikkert kjempe lett, men jeg aner virkelig ikke Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Tabris Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Din hemmelige venn hvisker meg i øret at vennen har to hanhunder, en i samme gruppe som din. Takker! Nuh er det leggetid, men kommer tilbake sterkere i morgen med gjetting. 1 Siter
Khela Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Har ikke hatt tid til å legge ut bilde, kommer i morgen! Men jeg fikk et kjempefint tubeskjerf og slike armbånd jeg ønsket meg :Grin: :Grin: Hintet skjønner jeg ikke. Utenpå pakken stod det noe om to store firbente, og hintet inni var "sprudlende lusemiddel" ???? :Pissed: Men tusen takk for gaven, hemmelige venn! :Grin: Siter
ida Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 @Khela , du svarte ikke på om du var min! Siter
Nirm Skrevet 25. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Kan min hemmelige venn hviske noen i øret om nytt hint? Siter
Raksha Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Stiller meg frivillig til å være hintformidler - bare å sende meg pm Siter
Poter Skrevet 25. Desember 2013 Rapporter Skrevet 25. Desember 2013 Å! Da må det jo være @Djervekvinnen ! Siter
Recommended Posts